Toplam 4 Sayfadan Sayfa 3 İlkİlk 1234 SonuncuSonuncu
Toplam 35 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: [SONUÇLAR] 29 Ekim Görsel Yarışması !

  1. #21

    Varsayılan

    Kod konusunda mesaj atmayın arkadaşlar dursun inboxda bi kaç tane daha kazanıp birikince yeni bir serverda başlarım ben

  2. #22

    Varsayılan

    Alıntı FurkanDinç kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Çok profesyonelceymiş kardeş 8 senelik photoshop geçmişimle birlikte hayran kaldık ödülü sana vermeyi düşünüyorum helal !11birbir!r
    8 senede bu kadar geliştirmişsen sen kendini demekiiiii yıllar sonra normal bi tasarım yapabilirsin
    Fantastik Dörtlü: tahıl-odun-tuğla-demir

  3. #23

    Varsayılan

    Alıntı zabatabaskan007 kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/kYQbpA.jpg
    Burda sadece hak yeniyo bi şu çalışmaya emeğe bak bide 1 ci seçilen çalışmaya tasarım adına verilen emekle seçilenin emeği çok farklı yazık bilseydim paintte yapardım bende. Alpergnc ninde dediği profesyonellik var ortada ama seçilen boş neyse kazaan arkadaşı tebrik ediyorum..
    bende arkadaşa katılıyorum. bu işi bilen biri olarak bu çalışmada diğer ikisinden daha fazla emek var.
    Seçimi yapan arkadaşların arasında sanırım tasarımdan anlayan birileri yoktu. Neysa kazanan arkadaşları tebrik ederim
    Çiçek sulandığı kadar güzeldir, Kuşlar ötebildiği kadar sevimli, Bebek ağladığı kadar bebektir
    Ve her şeyi öğrendiğin kadar bilirsin bunu da öğren, Sevdiğin kadar sevilirsin...

  4. #24

    Varsayılan

    Alıntı zabatabaskan007 kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/kYQbpA.jpg
    Burda sadece hak yeniyo bi şu çalışmaya emeğe bak bide 1 ci seçilen çalışmaya tasarım adına verilen emekle seçilenin emeği çok farklı yazık bilseydim paintte yapardım bende. Alpergnc ninde dediği profesyonellik var ortada ama seçilen boş neyse kazaan arkadaşı tebrik ediyorum..
    Güldüm...
    Alıntı Polat ALEMDAR kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    YA AV OLACAKSIN YADA AVCI AMA ASLA AVI AVCIYA GÖTÜREN ÇAKAL OLMAYAKSIN!

  5. #25

    Varsayılan

    Alıntı M U H T A R kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    8 senede bu kadar geliştirmişsen sen kendini demekiiiii yıllar sonra normal bi tasarım yapabilirsin

    8 senede kendimi ne kadar geliştirdiğim hakkında işverenlerim yorum yapabilir sadece. 10 dakikada yapıp yolladığım birşeyle beni eleştiremezsin zaten.

  6. #26
    Kıdemli Üye
    Uye Rutbesi
    ultrAslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    04.11.2009
    Konum
    Karaman/Adana
    Mesajlar
    2,537

    Varsayılan

    Alıntı zabatabaskan007 kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/kYQbpA.jpg
    Burda sadece hak yeniyo bi şu çalışmaya emeğe bak bide 1 ci seçilen çalışmaya tasarım adına verilen emekle seçilenin emeği çok farklı yazık bilseydim paintte yapardım bende. Alpergnc ninde dediği profesyonellik var ortada ama seçilen boş neyse kazaan arkadaşı tebrik ediyorum..
    gyet hoş olmuş bu da 3. seçelim bunu
    OLD BUT GOOD

    ltx Game of Teuton & s9 Serintürk & Inx Game of Teuton

  7. #27

    Varsayılan Teşekkür ederim :)

    Alıntı trlounse kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    kazananları tebrik ediyorum. Güzel çalışmalar.

    teşekkür ederim.

  8. #28

    Varsayılan

    Ben sadece sansımı denemek istedim gerçek anlamda profesyonel bir grafiker olarak yarışmanın ilk sayfasını gördüm ve katılmam gerektigini ve gerçek bir tasarım yapmam lazımdı ve hiç ümidim yoktu ama işte sonuç ortada yapacak birşey yok tebrik edenlere teşekkür ederim aksini eleştirenlere de furkan beyin yorumunu aynen iletiyorum 10 dk da yapılan bir tasarımı kimse eleştiremez bana iş veren sen deilsin sen eleştiremessin.
    byzq tarafından (30-10-2014 Saat 07:07) değiştirildi.

  9. #29

    Varsayılan

    Alıntı FurkanDinç kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    8 senede kendimi ne kadar geliştirdiğim hakkında işverenlerim yorum yapabilir sadece. 10 dakikada yapıp yolladığım birşeyle beni eleştiremezsin zaten.
    sen milleti burdaki çalışmaya bakıp eleştiriyorsan bende seni aynı şekilde eleştirebilirim ikiniz de acaba kaç 10 dk da yaptıysanız böyle övüyonuz kendinizi
    Fantastik Dörtlü: tahıl-odun-tuğla-demir

  10. #30

    Varsayılan

    Alıntı M U H T A R kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    sen milleti burdaki çalışmaya bakıp eleştiriyorsan bende seni aynı şekilde eleştirebilirim ikiniz de acaba kaç 10 dk da yaptıysanız böyle övüyonuz kendinizi
    Ben burda 4 dönem tasarımcılık yapmış biriyim sen kimsin? Bırakta o kadar ayrıcalığım olsun
    FurkanDinç tarafından (31-10-2014 Saat 02:22) değiştirildi.

Toplam 4 Sayfadan Sayfa 3 İlkİlk 1234 SonuncuSonuncu

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 20-05-2015, 00:08
  2. Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 19-05-2015, 23:17
  3. 29 Ekim Görsel Yarışması [Ödüllü]
    By Esther in forum Arşiv
    Cevaplar: 79
    Son Mesaj: 28-10-2014, 16:45

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •