Toplam 2 Sayfadan Sayfa 1 12 SonuncuSonuncu
Toplam 12 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: çift kahraman kıslası:)))

  1. #1

  2. #2
    Üye hopstop - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    13.02.2010
    Konum
    Bize her yol Bağdat
    Mesajlar
    219

    Varsayılan

    düzgün bi resim koysan, indirmeli olmasa süper olur...
    El yumruğunu yemeyen kendi yumruğunu balyoz sanıp piyasaya bakıyo/ Bazı üşütmeler ölmeyi bayılmak gibi sanıyo

  3. #3
    Banned
    Kayıt Tarihi
    28.04.2010
    Mesajlar
    8

    Varsayılan

    Gayet ilginç bir bug doğrusu

  4. #4

    Varsayılan

    Alıntı hopstop kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    düzgün bi resim koysan, indirmeli olmasa süper olur...

    sıte acmadıgı ıcın anca bu kadar oldu...
    indirmeli olmayınca süper olacak olan ne

  5. #5
    Banned
    Kayıt Tarihi
    24.01.2010
    Mesajlar
    4,575

    Varsayılan

    bugtur evet

  6. #6
    Üye s.alperen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    15.12.2009
    Konum
    Adana
    Mesajlar
    177

    Varsayılan

    Bug dan ziyade nimet bence 2kahraman basmayı denedinmi

    Araçlar menüsünden çerezleri silerseniz sorun hallolacaktır iyi oyunlar..

  7. #7
    Üye arkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    29.10.2009
    Konum
    Željko Ražnatović
    Mesajlar
    189

    Varsayılan

    Alıntı hopstop kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    düzgün bi resim koysan, indirmeli olmasa süper olur...

    araya bide trojan spy falan da eklendiyse vay indirenin haline

  8. #8
    Üye
    Kayıt Tarihi
    30.12.2009
    Konum
    ᶤ ᶫᵒᵛᵉ ᵧₒᵤ ϡ:
    Mesajlar
    293

    Varsayılan

    Alıntı Berkan kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    bugtur evet
    Bugtur evet deyince oluyor yani ?.Yapabildiğin tek şey post kasmak mı Berkan? Bırak bu işleri.Ona konu yeri yanlış ona şudur evet. 1495 mesajının arasında tek tek baksan 50 tane yararlı bişey bulunmaz.Yapma bunu.Forum seni seviyor(!) cılkını çıkartma...


    Bu şey ayrıca.Ya Bugtur yada Photoshop

    Araçlar-Yakın Geçmişi Temizle-Ayrıntılar-Hepsini Seç- Tamam De.


    Bug falan kalmaz


  9. #9
    Üye Sapiens - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    23.04.2010
    Konum
    "Konuşmakta en iyi değilsen sessizlikte kusursuz olmalısın." S.S
    Mesajlar
    1,554

    Varsayılan

    2. kahraman kışlası 1. seviyedeyken neredeydin?
    491 sayfa oldu. 21. bölüm bitti.
    3 satırdan daha uzun imza yapabilen tek Üye...

  10. #10

    Varsayılan

    Ben bu resimde fake seziyorum. Bug olur da böylede bug olmaz. 2.kahraman kışlasını 10. seviyeye getirene kadarda olmaz yani.

    Resmin fake olduğunu düşünüyorum.


    Bu yükle yol yürünmez...

Toplam 2 Sayfadan Sayfa 1 12 SonuncuSonuncu

Benzer Konular

  1. Kahraman kıslası
    By yusufcann in forum Sorular
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 26-03-2011, 08:31
  2. kahraman kıslası
    By HaLdaN_16 in forum Sorular
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 15-11-2010, 09:27
  3. kahraman kıslası
    By deli4303 in forum Sorular
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 11-09-2010, 13:04
  4. kahraman kıslası
    By lkys38l in forum Sorular
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 26-01-2010, 19:15
  5. kahraman kıslası
    By birbey in forum Sorular
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 02-12-2009, 14:22

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •