Toplam 7 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 7 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: En İlginç An

  1. #1
    Uye Rutbesi
    Wlerox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    04.06.2017
    Konum
    Sandalye
    Mesajlar
    77

    zuhaha En İlginç An

    Önceden Açılan Konu Mu Bilmem Ama Beyler Canım Sıkıldı Oyunda Yaşadığınız En İlginç Anı Yazında Güleyim Azcık

  2. #2

    Varsayılan

    Turnuvada 2.köyümü 15 li atamadım.Bir de üstüne üstlük 2.köyü farklı bölgede 4446 ya attım.Şimdi 3.köyü atacam 15 li mi atayım 9 lu mu atayım yoksa yanıma 1 köy daha 4446 falan mı alayım diye çelişkiye düştüm.Galiba ilk kez 15 liden vazgeçeceğim.
    HABABAM GÜM GÜM GÜM

  3. #3
    Uye Rutbesi
    Wlerox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    04.06.2017
    Konum
    Sandalye
    Mesajlar
    77

    Varsayılan

    Hocam köyünün koordinatlarını versene bir

  4. #4

    Varsayılan

    Alıntı Wlerox kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Hocam köyünün koordinatlarını versene bir
    turnuvada nick aynı jolly joker

  5. #5
    Uye Rutbesi
    A.S.Ş. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    16.06.2016
    Konum
    Elazığ-Merkez
    Mesajlar
    91

    Varsayılan

    Gri bölgede 2 tane 15 li köy almıştım. Def çıkarmadım. İkisinide dümdüz etmişlerdi o zaman. O gün bugündür deflerim hep yanımda
    GAUL's POISON
    Don't Afraid, A.S.Ş. is Coming!
    No Pain, No Again. It is only a "Poison"

  6. #6

    Varsayılan

    15 gün köyü geliştirdim bürsürü asker bastım Durduk Yerde Hesabımı Sildim

  7. #7

    Varsayılan

    Alıntı Wlerox kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Hocam köyünün koordinatlarını versene bir
    Büyük oyuncuların arasında kalmış küçük bir köyü var sürekli abi bana hammadde yollar mısınız yazmakla meşgul abi neden yollamıyorsunuz ? abi neden ama ya ?? polonyalılardan her gün 50 k yağma yemek gibi bir alışkanlık kazanmış ki bu yüzden ittifaktan sürekli seni artık atacağız uyarıları alıyor asker sayısı 30 u geçemiyor
    birde kendini çok usta gördüğü için kendisine aylık 250 altın alacak ortak arıyormuş haha hesaba kendi bile bakmıyor doğru dürüst en son top 100 e girmeyi hedefliyordu neyse bol şans

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •