Anket sonuçlarını görüntüle: Genel başkan kim olmalı?

Katılımcı sayısı
127. Bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Adamus genel baskanı

    21 16.54%
  • Osmanlı genel başkanı

    3 2.36%
  • Cihat zerger

    50 39.37%
  • Yugi

    20 15.75%
  • Diğerleri.belirtiniz.

    33 25.98%
Toplam 32 Sayfadan Sayfa 29 İlkİlk ... 192728293031 ... SonuncuSonuncu
Toplam 313 adet sonuctan sayfa basi 281 ile 290 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Türkiye Birlikleri Genel Başkanı kim olmalı?

  1. #281

    Varsayılan

    Alıntı HANBİRLİKLERİ kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    kankacığım herkesin kendine göre değerleri var haklısın fatunun oyun bilgisini burda kimsenin tartışmaya hakkıda yok oyunu yalamış yutmuş biri fakat
    adam espiri yapmış burda cihat zerger ile fatuyu kim oyun bilgisinde yarıştırabilir senin aklın alıyormu bunu

    ama bu tırsın ulanın egosu açık konuşmak gerekirse bir çok oyuncuyu soğuttu
    bu nedir herkesi tehdit ediyor bana özelden mesaj atmış bu numaram bana yugiyi bul diyor ben senin elemanın değilim git kime sorarsan sor sen 15 yaşındaki bir çocuğa yığınla küfür edeceksin tehdit edeceksin birde utanmayacaksın ayıp gerçekten çok ayıp
    kim 15 yaşında

  2. #282
    Uye Rutbesi
    TırTıl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    10.03.2012
    Konum
    Giresun
    Mesajlar
    2,236

    Varsayılan

    Çocuk aklı sıra makara yapıyor takılıyor,Türkiye birliklerinin genel başkanının Adamus genel başkanı olmadıgını bilmiyor,konuştuğu lafları ciddiye alıp tartışma yaratıyorsunuz.Ben oyumu Cİhat zergere vermişim neyin kafasındasınız anlamadım.

    Bu arada kimsenin kimseye bişey direttiği yok Türkiye birliklerine katılan Türk serverlarında oynayan birlik başkanları yöneticileri hep beraber karar alıp her konuda ortak karar vermektedir.Bu kararlardan biride,aramızda ki diyemiyeceğim Türkiyenin gelmiş geçmiş yönetim operasyon,defans organize etmek açısından en iyi oyuncuları listesi yapılsa ilk 3 e girecek bir oyuncu olması ve Final de bu görevin altından başarıyla kalkabilecek en uygun oyuncu olması sebebiyle Fatu Genel Başkanımızdır.Bunun karşıtı yazı yazanların zaten bizimle(TÜRKİYE BİRLİKLERİ) bi alakası yoktur.

    Son olarak Türkey birliklerinde oynayan Yönetimde olan veya olmayan kişilerin kendi kafalarına göre burda itici,saçma sapan tartışmalara girmemelerini önemle rica ediyorum.İnsanların ellerine lütfen koz vermeyin.

    Kolay gelsin.
    Deathstar - ADAMUS...!



  3. #283

    Varsayılan

    Alıntı osmancan71 kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    kim 15 yaşında

    yugi 15 yaşında

  4. #284

    Varsayılan

    Alıntı HANBİRLİKLERİ kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    yugi 15 yaşında

    bizimi koparıyon la

  5. #285

    Varsayılan

    Alıntı TırTıl kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Çocuk aklı sıra makara yapıyor takılıyor,Türkiye birliklerinin genel başkanının Adamus genel başkanı olmadıgını bilmiyor,konuştuğu lafları ciddiye alıp tartışma yaratıyorsunuz.Ben oyumu Cİhat zergere vermişim neyin kafasındasınız anlamadım.

    Bu arada kimsenin kimseye bişey direttiği yok Türkiye birliklerine katılan Türk serverlarında oynayan birlik başkanları yöneticileri hep beraber karar alıp her konuda ortak karar vermektedir.Bu kararlardan biride,aramızda ki diyemiyeceğim Türkiyenin gelmiş geçmiş yönetim operasyon,defans organize etmek açısından en iyi oyuncuları listesi yapılsa ilk 3 e girecek bir oyuncu olması ve Final de bu görevin altından başarıyla kalkabilecek en uygun oyuncu olması sebebiyle Fatu Genel Başkanımızdır.Bunun karşıtı yazılan yazıların bizimle bi alakası yoktur.

    Son olarak Türkey birliklerinde oynayan Yönetimde olan veya olmayan kişilerin kendi kafalarına göre burda itici,saçma sapan tartışmalara girmemelerini önemle rica ediyorum.İnsanların ellerine lütfen koz vermeyin.

    Kolay gelsin.

    doğru olan açıklama budur
    üstad yazının altına imzamı atarım yalnız tırsın ulan nickli oyuncunun bu egosu oyundada bu şekilde devamm ederse kendnden ziyade birliğe zarar vereceğe benziyor

  6. #286

    Varsayılan

    Alıntı osmancan71 kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    bizimi koparıyon la


    kanka çocuk 15 yaşımdayım yazdı bunun aksi bilgiye ulaşamadım varsa bilgin buyur söyle

  7. #287

    Varsayılan

    Alıntı HANBİRLİKLERİ kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    kanka çocuk 15 yaşımdayım yazdı bunun aksi bilgiye ulaşamadım varsa bilgin buyur söyle
    ula ne garip adamlarsınız delinin biri bi taş atıyo herkesde inanıyo. her söylenene inanıyonuz mu

  8. #288
    Uye Rutbesi
    Cadı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    11.08.2012
    Konum
    Klima önü
    Mesajlar
    377

    Varsayılan

    Alıntı osmancan71 kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    ula ne garip adamlarsınız delinin biri bi taş atıyo herkesde inanıyo. her söylenene inanıyonuz mu
    15 veya daha büyük veya daha küçük
    konu bu değilki
    adresini bulunca ne olacak hele bir gelsin de açıklasın
    C A D I

  9. #289
    Uye Rutbesi
    Cadı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    11.08.2012
    Konum
    Klima önü
    Mesajlar
    377

    Varsayılan

    Alıntı HANBİRLİKLERİ kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    15 yaşındaki bir çocuğa koca koca adamların bu şekilde yüklenmesi hoş olmadı açıkcası ben soğudum turnuvadan
    katılıyorum....
    C A D I

  10. #290
    Uye Rutbesi
    dr.vanilla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    16.03.2014
    Konum
    Kuzey Doğu
    Mesajlar
    97

    Varsayılan

    Alıntı TırTıl kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Çocuk aklı sıra makara yapıyor takılıyor,Türkiye birliklerinin genel başkanının Adamus genel başkanı olmadıgını bilmiyor,konuştuğu lafları ciddiye alıp tartışma yaratıyorsunuz.Ben oyumu Cİhat zergere vermişim neyin kafasındasınız anlamadım.

    Bu arada kimsenin kimseye bişey direttiği yok Türkiye birliklerine katılan Türk serverlarında oynayan birlik başkanları yöneticileri hep beraber karar alıp her konuda ortak karar vermektedir.Bu kararlardan biride,aramızda ki diyemiyeceğim Türkiyenin gelmiş geçmiş yönetim operasyon,defans organize etmek açısından en iyi oyuncuları listesi yapılsa ilk 3 e girecek bir oyuncu olması ve Final de bu görevin altından başarıyla kalkabilecek en uygun oyuncu olması sebebiyle Fatu Genel Başkanımızdır.Bunun karşıtı yazı yazanların zaten bizimle(TÜRKİYE BİRLİKLERİ) bi alakası yoktur.

    Son olarak Türkey birliklerinde oynayan Yönetimde olan veya olmayan kişilerin kendi kafalarına göre burda itici,saçma sapan tartışmalara girmemelerini önemle rica ediyorum.İnsanların ellerine lütfen koz vermeyin.

    Kolay gelsin.
    Güzel yazmışsın kardeşim inşallah yaşı küçük kardeşlerimiz de anlar.
    Rüyaların yapıldığı maddeden yapılmayız biz.
    Seraphim
    ADAMUS

Toplam 32 Sayfadan Sayfa 29 İlkİlk ... 192728293031 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •