Toplam 9 Sayfadan Sayfa 3 İlkİlk 12345 ... SonuncuSonuncu
Toplam 85 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Çok hasar varmı eyyyy traviannn

  1. #21

    Varsayılan

    Alıntı KUZEY-Albatros kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Alayımız değil tüm alaylar gelse senin gibisini doyuramaz
    Hep bi daha bi daha diye diye
    Güldük kurumaya devam edin serverdakiler olanı biteni biliyor Salihin selamı var ziyaya iletiver
    (-_-)

  2. #22

    Varsayılan

    Alıntı KUZEY-Albatros kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Olur tabi ne demek
    Bi de alt dudak alalım ama nikahsız olmaz, cariye hukukunu işletiriz sizde başı boş kalmamış olursunuz
    Ust dudak olmaz mi siyaha nikah düşmüyor bize zaten akraba olduk

  3. #23
    Uye Rutbesi
    KUZEY-Albatros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    03.05.2012
    Konum
    ROMA Hamamı
    Mesajlar
    1,920

    Varsayılan

    Alıntı yaserarıfat kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Güldük kurumaya devam edin serverdakiler olanı biteni biliyor Salihin selamı var ziyaya iletiver
    Burada eylenim şakalaşıyoruz. O mevzuya beni karıştırmayacaksın.
    Salih selam söylemek isterse beni arar söyler. Ortalığı bulandırmaya çalışma. Trollüğün alemi yok
    Nefes alması ya da ayağının yere değmesi önemli deil...
    ڪےiy∂H ZENCİ

  4. #24
    Uye Rutbesi
    KUZEY-Albatros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    03.05.2012
    Konum
    ROMA Hamamı
    Mesajlar
    1,920

    Varsayılan

    Alıntı Tzkman007 kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Ust dudak olmaz mi siyaha nikah düşmüyor bize zaten akraba olduk
    Olmaz mı
    Ha alt ha üst farketmez dudak olsunda
    Sizi kıracağıma kafamı kırarım
    Nefes alması ya da ayağının yere değmesi önemli deil...
    ڪےiy∂H ZENCİ

  5. #25

    Varsayılan

    Alıntı KUZEY-Albatros kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Burada eylenim şakalaşıyoruz. O mevzuya beni karıştırmayacaksın.
    Salih selam söylemek isterse beni arar söyler. Ortalığı bulandırmaya çalışma. Trollüğün alemi yok
    Hayırdır moruk , vukuat mi var ,

    Muck mucuk seni

    Yerin kulagı vardır derler , Benimde kulagım var
    peki ben yermiyim ? Hayır ! YEMEM

  6. #26

    Varsayılan

    Alıntı KUZEY-Albatros kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Alayımız değil tüm alaylar gelse senin gibisini doyuramaz
    Hep bi daha bi daha diye diye
    Yasin abi şanslısin: ) benim surları dövmeye başlamışlardı oyun tatile girdi yoksa güzel raporlar gelicekti

  7. #27

    Varsayılan

    Alıntı KUZEY-Albatros kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Olmaz mı
    Ha alt ha üst farketmez dudak olsunda
    Sizi kıracağıma kafamı kırarım
    Hahahaha eyv

  8. #28

    Varsayılan

    Alıntı KUZEY-Albatros kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Burada eylenim şakalaşıyoruz. O mevzuya beni karıştırmayacaksın.
    Salih selam söylemek isterse beni arar söyler. Ortalığı bulandırmaya çalışma. Trollüğün alemi yok
    Aaa kızma ama iyice kapkara oluyonuz kızınca bide pempis odalarda napiyonuz onu açıkla tam olsun
    (-_-)

  9. #29

    Varsayılan

    Alıntı Sinanhoca kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Server durumu: Öncelikle şu anda yaşanan sorunlardan dolayı çok üzgünüz ve size daha detaylı bilgi vermek istiyoruz. Bu sabah veri merkezimiz bir sorun yaşadı ve bütün hizmetlerimizin çevrim dışı olmasına neden oldu. Şu anda her şeyi eski haline ve çalışır duruma getirmek için çalışmalarımız devam etmekte, ancak tahmin edebileceğiniz gibi, bu biraz zaman alacak.

    Bugün gün içerisinde bütün sistemlerimizi yeniden eski haline dönüştürmeye çalışacağız ve oyun dünyalarında aşağıdaki işlemler yapılacak:
    * Oyun dünyalarına erişimin mümkün olmadığı süre içerisinde ölen askerler yeniden canlandırılacak.
    * 1 gün oyun dünyalarına barış süresi eklenecek ve tahılsızlıktan ölümler 2 gün süreyle engellenecek.(WoW seviyesi 97 ve üzerinde olan oyun dünyaları hariç)
    * Bu sorunlardan kaynaklanan zararları telafi etmek amacıyla bir plan hazırlanacak.(Detaylı bilgiler daha sonra)
    Not: Resmi duyuruları ingilizce olarak resmi Travian Facebook Fan Sayfamızdan takip edebilirsiniz.
    Not 2: Oyun dünyaları açıldıktan sonra detaylı bilgileri her zaman olduğu gibi yine forumumuzda sizlerle paylaşacağız.
    Saygılarımızla
    Travian: Legends Türkiye Ekibiniz



    Travian Türkiye sayfasından yapılan açıklama bu
    çok geniş çaplı bir operasyonun ortasında iken, askerlerimiz yolda iken serwerlar gitti
    şimdi siz barış süresi diyorsunuz

    karşı taraf yaptığımız operasyonun ayrıntılarını görecek, kimin hangi köyünde ne kadar asker olduğunu görecek

    sonra biz oyunumuza hiçbirşey olmamış gibi dewam edeceğiz, öyle mi???
    Sinan haklı beyler 190 gün opa cikamadilar tam o cesareti o düzenlemeyi yapti çıktılar Travian cöktü yanlış hamleler sinan Travian bile beklemiyordu sizden bu opu şaşırdı kaldıramadı: ))

  10. #30

    Varsayılan

    Alıntı LASTANG kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    süt verelim hocam olmazmi dönüşde
    Süt mü valla olur ya özellikle sizde kalitelisi varmış emzirme yolu ile alırız ama

Toplam 9 Sayfadan Sayfa 3 İlkİlk 12345 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •