Anket sonuçlarını görüntüle: SERVER 7 EN GÜÇLÜ BİRLİK

Katılımcı sayısı
43. Bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • A) Beyazbirlikleri

    19 44.19%
  • B) Siyahbirlikleri

    9 20.93%
  • C) Vefabirlikleri

    2 4.65%
  • D) Poyrazbirlikleri

    10 23.26%
  • E) Destanbirlikleri

    3 6.98%
Toplam 6 Sayfadan Sayfa 5 İlkİlk ... 3456 SonuncuSonuncu
Toplam 53 adet sonuctan sayfa basi 41 ile 50 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: En güçlü birlik

  1. #41

    Varsayılan

    Alıntı Nozzle(-_+) kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Bir dedigi bir dedigini tutmuyor cocugun. Bi diyo poyraz orada onu destekliyor, yok beyazlar poyraz oyuncusu, yok poyraz bizi cakti yan koylerde diyor sonra poyraz en pasif birlik diyor. Olum bir karar ver biz sizi cakiyormuyuz yoksa pasif olarak mi beyazlara caktiriyorsunuz?? Bir karar ver toy trollumuz

    Not: Rapor yok mu rapor toy?
    konuyu iyi saptiriyon yada lafı tersten bi yerden anlıyon sizin çakma hesabınıza yazdığım cevap siyahlari yan köycü yapti sen poyraz olarak ne alındın orda üstüne lafını nerenle anladın diyelim ???? Vurdu gol oldu ???


    “İster kral olun ister çöpçü, hepiniz Azrail’le dans edeceksiniz.”

  2. #42

    Varsayılan

    Alıntı HANBİRLİKLERİ kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    kardeşim seni veysele
    havale ediyorum bir sohbet et bak adam ne güzel yazıyor sohbet ediyor
    ondan öğrenecek çok şeyin var
    sana çok öğretmişler sadece konuşmayi


    “İster kral olun ister çöpçü, hepiniz Azrail’le dans edeceksiniz.”

  3. #43

    Varsayılan

    Konu dışına çıkmadan, uslübunuza dikkat ederek tartışmalarınıza devam edebilirsiniz.

    Uyarımdır.
    Roneten
    Moderator
    Travian Team – TR

  4. #44

    Varsayılan

    Alıntı IvarTheBoneless kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    sana çok öğretmişler sadece konuşmayi

    yok kardeşim meselem mantıklı konuşup konuşmaman değil daha sakin konuşabilmen
    yazılarını 24 saat sonra incele bak ne kadar gergin yazılmış
    daha sakin yaz sıkıntı yok sabaha kadar sohbet edelim

  5. #45

    Varsayılan

    Alıntı HANBİRLİKLERİ kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    yok kardeşim meselem mantıklı konuşup konuşmaman değil daha sakin konuşabilmen
    yazılarını 24 saat sonra incele bak ne kadar gergin yazılmış
    daha sakin yaz sıkıntı yok sabaha kadar sohbet edelim

    kodu dışına çıkmayalım genç 0 icraat ama en çok konuşan birlik olduğu için tekrak favorim poyraz


    “İster kral olun ister çöpçü, hepiniz Azrail’le dans edeceksiniz.”

  6. #46

    Varsayılan

    Alıntı IvarTheBoneless kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    kodu dışına çıkmayalım genç 0 icraat ama en çok konuşan birlik olduğu için tekrak favorim poyraz
    Şimdi insanın kafası karışıyor , Karar veremediniz bir türlü Beyaz birliklerini biz destekliyorsak biz ne kadar büyük birliğiz ki 15 gündür adamlar orda çatır çatır yıkıyorlar sizi. Yok biz desteklemiyorsak onları bize iftira atmayı bırak usta . Kaldı ki biz bölgemizden 3 Nogay birliğini temizledik. Xkanakanları + - den sildirttik. Bunları 60 günde yaptık. Bizim yaptıklarımız ortada . Siyah birlikleri ne yapmış bir de ona bakalım. Serverın 20.günü ++ bölgesinden 3 birliği ilhak etti. 40. Gün nogaylar silince kalnları siyah rh yaptı. 50. gün xkanakanları yıktık , genel başkanı sinanhoca ya desteklerinden ötürü teşekkür ederim diye mesaj yayınladı profilinde. 75. gün beyaz birliği yan köylerini yıkmadı. 78.gün asker köyünde bir dünya ordu bıraktı. Bu güne kadar kaç oyuncusu hesap sildi ve kaç oyuncusunun merkezi yıkıldı Sonuç olarak Bana boş yapma RAPOR AT ama ++ dan değil -+ dan rapor at Çkl hala orada , beyaz da orada
    2014-2015 S8 Phantom-C&R , 2015 S3 Phantom-POYRAZ , 2016 S6 Indestructible-POYRAZ
    2016-2017 S7 Phantom-POYRAZ

  7. #47

    Varsayılan

    Alıntı IvarTheBoneless kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    kodu dışına çıkmayalım genç 0 icraat ama en çok konuşan birlik olduğu için tekrak favorim poyraz

    kanka burası rapor sayfası değilki neden baskı oluşturuyorsun
    burası anket sayfası
    ben oyumu beyazdan yana kullandım açık konuşmak gerekirse
    az adamlar ama öz adamlar takdir etmek lazım

  8. #48

    Varsayılan

    Alıntı HANBİRLİKLERİ kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    kanka burası rapor sayfası değilki neden baskı oluşturuyorsun
    burası anket sayfası
    ben oyumu beyazdan yana kullandım açık konuşmak gerekirse
    az adamlar ama öz adamlar takdir etmek lazım
    Usta senin yorumlarını okumak için giriyoruz foruma sen de olmasan şu forum çekilmez
    2014-2015 S8 Phantom-C&R , 2015 S3 Phantom-POYRAZ , 2016 S6 Indestructible-POYRAZ
    2016-2017 S7 Phantom-POYRAZ

  9. #49

    Varsayılan

    thank you

  10. #50
    Uye Rutbesi
    ZaRBo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    25.12.2009
    Konum
    samsun
    Mesajlar
    1,001

    Varsayılan

    Bakıyosun bi troll çıkmış yok şoyle yok böyle. Yok şunla şu olmuş yok bunla bu olmuş... Taş düştü ayı çıktı teker patladı vay ki ne vay...Bakıyosun rapor yok. Gelmiş burda falan fılan ediyor. Usta varsa ordun yıkıcan yoksa susucan. Bırı dıyorkı yan ordularımız şole böle? Abı bıldığın al karısı hikayesi... İsmi var cismi yok. Zaten bu forumda konuşmak için orduya gerek yok, klavyen sağlamsa ohhohoho.. Zaten bu oyunun gelişememesindeki en büyük engel bu forum dünyası. 50 k asker basamayan adamların çenesi 300 k

Toplam 6 Sayfadan Sayfa 5 İlkİlk ... 3456 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •