Toplam 10 Sayfadan Sayfa 9 İlkİlk ... 78910 SonuncuSonuncu
Toplam 92 adet sonuctan sayfa basi 81 ile 90 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Binatlı üyeleri nerde

  1. #81

    Varsayılan


    Bak profilin altinda atliteam yaziyor ziya baskanin toplamis bir kac at daha gecmisler hesaba
    sonuc iki asker koyu gummm:
    Oscar amcanin da bende guzel screenshotlari vardi ama harddiskte windows pc lazim takarsam aklimda olsun atarim. Ozellikle profiline yazdigi bir yazdi vardi manciniklarin onune nasil ordu sokuyormusuz diye multiye kiziyordu
    Nozzle(-_+) tarafından (04-05-2017 Saat 03:53) değiştirildi.

  2. #82

    Varsayılan

    Alıntı Nozzle(-_+) kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Sana en son birde combo cekeyim koseme cekileyim. Saf temiz birisin zamaninda bu saf temiz duygularinla oynayarak kandirmislar seni ama malesef jubilenizi hirsizlikla yaptiniz Yaw hadi oyle bir olay hic yok diyorsun niye bu kadar birligin adi hirsizlar diye? Hadi o tamam niye 1000 atli oyuncusu UTANC diye birlik kurmus bana bunlarida acikla bebegim. nasil bin tatlisin sen ki s8 ne zaman acilir kapanir bilmezsin ayip

    Bak ne guzel yazmissin siz sonlarla muttefiktiniz kime karsi?? vvv lere dimi. Eeee vvv wowunu kim yikti hangi ordu ile? sifir kayipla dimi? Sonlarin ordulari nerede cakildi? God da yani bende 1m kesim yaptim mayis aynin sonuna dogru. Ben s2 de oynamiyorum ama istedigin zaman baslayabilirim yeterki gel de buluruz bil yolunu.



    kendi attığın ss te kendin rezil oluyorsun utanç ismini yapan arkadaşın başlangıcta bulunduğu birliğe bakın isimlerini hırsız yapan birlikten arkadaş belliki casusmuş sende çok iyi hatırlarsın o serverda casuslar diz boyuydu bizdede çok vardı bizimde çok vardı bu yüzden de çok suçlandık,anlattıkların tamamen mantıksızlık bütünü s8 de olduğu her sene neredeyse wow kuran biz final senemizde bu işi beceremezken sizin köyü çaldıkta öyle kurduk öylemi adama demezlermi madem o kadar iyiydiniz onca yıl neden engel olamadınız her senemi böyle wow kurduk,anlattığın olay fail zaten biz sonları destekledik hep siz onların wowlarına gırdıgınızde def çektik sonlara çünkü size kurdurmak istemedik aranızdan bir çoğu bir önceki seneki kuzey birliği oyuncuları değilmiydi ? bir önceki yıldan gelen husumetten dolayı size wow kurdurmamak adına sonlara destek verdik daha sonra iki tarafında son birliği ve sizin ordularınız eridi hatta sizin kalmamıştı yada bıraktınız her neyse bizde daha sonra tabiki sonların wow kurmasını izlicek halimiz yoktu girdik onları kestik az denecek kayıp verdik çünkü ordularının yüzde 90 ını sizi kesmekle harcadılar,gel gel s2 ye gel özel davetiye yollayım hatta sana
    KK 1000 NaneLemon

  3. #83

    Varsayılan

    Alıntı Nozzle(-_+) kullanıcısından alıntı Mesajı göster

    Bak profilin altinda atliteam yaziyor ziya baskanin toplamis bir kac at daha gecmisler hesaba
    sonuc iki asker koyu gummm:
    Oscar amcanin da bende guzel screenshotlari vardi ama harddiskte windows pc lazim takarsam aklimda olsun atarim. Ozellikle profiline yazdigi bir yazdi vardi manciniklarin onune nasil ordu sokuyormusuz diye multiye kiziyordu
    nozzle amca paralel evrende diyar diyar konular gecesimi yapıyoruz anlamadımki her yazdığın şeyi çürüttüm bir sonraki yorumda başka seyden bahsettim dön bi yazdıklarını oku yazdıklarının tutarsızlığını kendi gözlerinle gör,ne alaka konumuzla attığın bu ssin hayır yani ne alaka parktamıyız biz oyuncak değiştirir gibi konu değiştiriyorsun,yok onu yıkmış bunu yıkmış ben yıkmadınmı dedim laflarının arkasında duramayan,duruşu bozuk olan birinin laflarınada resimlerinede itimat etmem kimyama aykırı,ben forum kaşarı değilim 1600 mesajım yok o siteden bu siteye bakmam abilerimin laflarıyla milleti karalamam abilerimin resimleriyle yaptıklarıyla övünmem buyur gel er meydanına s2 ye, ya da bidahaki sene nerde başlaaycaksan söyle ben gelecem yanına sacma sapan konuşmalarının yeri değil burası server 2 nin forumu burası ya gel oyundan yaz bana yada özelden yaz konuşcaksan yeter bu kadar
    KK 1000 NaneLemon

  4. #84

    Varsayılan

    Alıntı tmr4vcgl kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    nozzle amca paralel evrende diyar diyar konular gecesimi yapıyoruz anlamadımki her yazdığın şeyi çürüttüm bir sonraki yorumda başka seyden bahsettim dön bi yazdıklarını oku yazdıklarının tutarsızlığını kendi gözlerinle gör,ne alaka konumuzla attığın bu ssin hayır yani ne alaka parktamıyız biz oyuncak değiştirir gibi konu değiştiriyorsun,yok onu yıkmış bunu yıkmış ben yıkmadınmı dedim laflarının arkasında duramayan,duruşu bozuk olan birinin laflarınada resimlerinede itimat etmem kimyama aykırı,ben forum kaşarı değilim 1600 mesajım yok o siteden bu siteye bakmam abilerimin laflarıyla milleti karalamam abilerimin resimleriyle yaptıklarıyla övünmem buyur gel er meydanına s2 ye, ya da bidahaki sene nerde başlaaycaksan söyle ben gelecem yanına sacma sapan konuşmalarının yeri değil burası server 2 nin forumu burası ya gel oyundan yaz bana yada özelden yaz konuşcaksan yeter bu kadar
    Anladim sende yuzsuz ciktin. Utanmadan birde curuttum filan diyorsun. Ulan daha 3 mesajin once bu serverda oynamiyordun 2014 s8 de oynuyordun. Sana acik acik ispatlari sunuyorum herkes hesap silmis butun birlikler hirsiz yapmis nickini hala yok oyle bir olay diyorsun. Yedirmek zordur bu damgayi ama hirsizlikla yaptiniz kocum baska bisi degil rezilsiniz. Ne kadar bos oynamissin daha serverda wowu patlatiyorlar butun forum yikiliyor bizim kamilin haberi yok.

    http://forum.travian.com.tr/showthre...=1#post1839842

    al biraz oku ogren nasil wowu nasil kurdugunuzu ogren. Daha gerilerden baslayabilirsin okumaya.

  5. #85
    Banned Yasaklı Kullanıcı

    Kayıt Tarihi
    12.10.2013
    Konum
    Emirhan Vardar
    Mesajlar
    1,237

    Varsayılan

    Hala mezar eşelemeye devam mı gençler

    Akışına salın gitsin, olanları o günlerde oyunda olanlar gayet iyi biliyor zaten, hayal dünyasında yaşayan arkadaşlarında kendi bileceği iştir.

  6. #86

    Varsayılan

    Alıntı Nozzle(-_+) kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Anladim sende yuzsuz ciktin. Utanmadan birde curuttum filan diyorsun. Ulan daha 3 mesajin once bu serverda oynamiyordun 2014 s8 de oynuyordun. Sana acik acik ispatlari sunuyorum herkes hesap silmis butun birlikler hirsiz yapmis nickini hala yok oyle bir olay diyorsun. Yedirmek zordur bu damgayi ama hirsizlikla yaptiniz kocum baska bisi degil rezilsiniz. Ne kadar bos oynamissin daha serverda wowu patlatiyorlar butun forum yikiliyor bizim kamilin haberi yok.

    http://forum.travian.com.tr/showthre...=1#post1839842

    al biraz oku ogren nasil wowu nasil kurdugunuzu ogren. Daha gerilerden baslayabilirsin okumaya.
    Ziya abi dediğin yaramaz nickli oyuncuydu o dönem altına yorum yapmış senin gibi düşünenler olabilir o yazıyı paylasan bir üye ben sana diyorumki birlik baskanlarının konuşmalarını oku,şifre patlamış olsa bilirdim oyunu bırakırken neden böyle bişey yapıp adlarını kirletsinler bana bi söyle safmısın sen ? Tutarsız ve dengesiz konuşuyosun
    KK 1000 NaneLemon

  7. #87
    Uye Rutbesi
    ahmedenes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    05.12.2009
    Konum
    Tokyo-Osaka
    Mesajlar
    256

    Varsayılan

    1000 ATLI ve devam birlikleri ile ilgili yazarken biraz daha dikkat etmenizi tavsiye ederim. Birlik icindeki birkaç kişi butun birliği baglamaz ayrıca suç kanitlanana kadar sadece bir iddiadan öte degildir.
    Herkes yazdığına biraz dikkat etsin lutfen.

    ORGINALE 1000ATLI
    S7 RattleSnake
    S3 Koca_yiğit

  8. #88

    Varsayılan

    Alıntı tmr4vcgl kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Ziya abi dediğin yaramaz nickli oyuncuydu o dönem altına yorum yapmış senin gibi düşünenler olabilir o yazıyı paylasan bir üye ben sana diyorumki birlik baskanlarının konuşmalarını oku,şifre patlamış olsa bilirdim oyunu bırakırken neden böyle bişey yapıp adlarını kirletsinler bana bi söyle safmısın sen ? Tutarsız ve dengesiz konuşuyosun
    Ziya abi sen diyorsun ben degil Kime ne laf anlatmaya calisiyoruz hee hee sen daha baskan kim onu bilmiyorsun konusuyorsun sana attigim linki acip okumaya tenezul bile etmiyorsun.Sirf bos laflarla ben bilirdim ben ederdim Tam attigim linkin mesajini yazan VVV genel baskani da neyse ugrasamicam seninle. Cok buyuksun gel ziya abine yardim et.
    Alıntı ahmedenes kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    1000 ATLI ve devam birlikleri ile ilgili yazarken biraz daha dikkat etmenizi tavsiye ederim. Birlik icindeki birkaç kişi butun birliği baglamaz ayrıca suç kanitlanana kadar sadece bir iddiadan öte degildir.
    Herkes yazdığına biraz dikkat etsin lutfen.
    Neyin kanitini istiyorsunuz daha anlamadim ki. Wowu bosaltan kisi nereden biliyordu essiz mimara bin atlidan gelen saldirinin gercek oldugunu da bosaltti koyu. Bin atlidan degil cunku. Cikarin su at gozluklerini fanatiklikle bir yere gitmez. Siz gormek istemesenizde gercek olan budur. Olmadi diyorsaniz ziya yi da taniyorsunuz s7 de profilinde gerinirek yazdigi yazilarida biliyorsunuz. Daha ne lazim size anlamadim.

  9. #89
    Uye Rutbesi
    ahmedenes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    05.12.2009
    Konum
    Tokyo-Osaka
    Mesajlar
    256

    Varsayılan

    Alıntı Nozzle(-_+) kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Ziya abi sen diyorsun ben degil Kime ne laf anlatmaya calisiyoruz hee hee sen daha baskan kim onu bilmiyorsun konusuyorsun sana attigim linki acip okumaya tenezul bile etmiyorsun.Sirf bos laflarla ben bilirdim ben ederdim Tam attigim linkin mesajini yazan VVV genel baskani da neyse ugrasamicam seninle. Cok buyuksun gel ziya abine yardim et.

    Neyin kanitini istiyorsunuz daha anlamadim ki. Wowu bosaltan kisi nereden biliyordu essiz mimara bin atlidan gelen saldirinin gercek oldugunu da bosaltti koyu. Bin atlidan degil cunku. Cikarin su at gozluklerini fanatiklikle bir yere gitmez. Siz gormek istemesenizde gercek olan budur. Olmadi diyorsaniz ziya yi da taniyorsunuz s7 de profilinde gerinirek yazdigi yazilarida biliyorsunuz. Daha ne lazim size anlamadim.

    Ya arkadaş senin derdin 1000 ATLI mı ZİYA mı?
    Profilinde gerinerek yazı o yazıyor da sen yazamıyormusun? Her profilde yazanı hazımsızlıkla şikayet mi edeceksin. S7 de benim de profilimde yazılar vardı alınganlık yapacaklar diye yazmasa mıydım?
    Bırakın bu boş işleri de oyununuzu oynayıp keyif alın.

    ORGINALE 1000ATLI
    S7 RattleSnake
    S3 Koca_yiğit

  10. #90

    Varsayılan

    Alıntı ahmedenes kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Ya arkadaş senin derdin 1000 ATLI mı ZİYA mı?
    Profilinde gerinerek yazı o yazıyor da sen yazamıyormusun? Her profilde yazanı hazımsızlıkla şikayet mi edeceksin. S7 de benim de profilimde yazılar vardı alınganlık yapacaklar diye yazmasa mıydım?
    Bırakın bu boş işleri de oyununuzu oynayıp keyif alın.
    Benim derdim hirsizligi yapip ustune kalmamis gibi davrananlara.

    Vallaha size ne anlatsam bos ya o at gozluklerini cikarmadikca bos.

Toplam 10 Sayfadan Sayfa 9 İlkİlk ... 78910 SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •