Toplam 36 Sayfadan Sayfa 1 12311 ... SonuncuSonuncu
Toplam 358 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: [Server2] Bölgeler ve Birlikler

  1. #1
    Uye Rutbesi
    Unique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    01.08.2016
    Konum
    İstanbul
    Mesajlar
    541

    Varsayılan [Server2] Bölgeler ve Birlikler


    KUZEY DOĞU BÖLGESİ ( +/+ )



    Sır Birlikleri

    METAL Birlikleri

    Süvari Birlikleri



    GÜNEY BATI BÖLGESİ ( -/- )

    Diabe-i Ezel Mutabakatı

    Kurtlar

    VATAN

    GÜNEY DOĞU BÖLGESİ ( +/- )


    KALE Birlikleri

    İTTİFAK Birlikleri

    KUZEY BATI BÖLGESİ ( -/+ )

    Kara Kalpaklılar


    J&P Birlikleri

    Finaly



    Unique tarafından (08-06-2017 Saat 13:57) değiştirildi. Sebep: güncellendi
    Diabe-i Ezel Mutabakatı
    Aslanlar, İnsanlarla Pazarlık Yapmaz



  2. #2
    Uye Rutbesi
    Razor&Dante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    11.01.2010
    Konum
    Bursa
    Mesajlar
    1,134

    Varsayılan

    ​Kuzeydoğu bölgesine 4. köprü mü yapılacak arkadaş bu nasıl yığılmadır

    ...Biz Varsak Siz Yoksunuz...
    Kara Kalpaklılar

  3. #3
    Uye Rutbesi
    Unique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    01.08.2016
    Konum
    İstanbul
    Mesajlar
    541

    Varsayılan

    Alıntı Razor&Dante kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    ​Kuzeydoğu bölgesine 4. köprü mü yapılacak arkadaş bu nasıl yığılmadır
    Sıcak savaş bölgesi isteyenler çok bu serverda
    Diabe-i Ezel Mutabakatı
    Aslanlar, İnsanlarla Pazarlık Yapmaz



  4. #4

    Varsayılan

    Merhabalar ;

    Ben s5 Ç&T ÇILGIN TÜRKLER Birliği Başkanı Ç&T Okan_ Server 5 serveri Yönetim adına son server olarak gözükmektedir. Yönetim olarak Kariyerimizi Server 5 de sonlandıracağız S2 ye geçecek olan dostlarımıza başarılar dilerim bazı dostlarımız Ç&T Yani ÇILGIN TÜRKLER adını kullanacakmış kesinlikle beni mutlu ederler ve tabiki ismin yüceliğinden dolayı diğer arkadaşlarımızı da mutlu edeceğinden eminim. Tekrar altını çizerek söylüyorum 2 senedir Ç&T içinde bulunan Yönetim tayfası server 5 de oyun kariyerini sonlandıracaktır duyurulur.

    Herkese Başarılar... Saygı ve Sevgi çerçevesi içerisinde bir oyun olması dileğiyle...


    Ç&T Birlikleri Kurucu Genel Başkanı
    Ç&T Okan_

  5. #5
    Uye Rutbesi
    WaNDaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    28.09.2011
    Konum
    Sakarya
    Mesajlar
    152

    Varsayılan

    Haha bu ne abi dunya savasina mi giriyoz
    S3 - İSTİKLAL - WaNDaLL

  6. #6

    Varsayılan

    travian yönetimi s2 serverını sadece +/+ ya acmıs dıger bölgeler farmville oynanacakmış firedi süvari hesabında ortagım cem le birlikte herkese basarılar keyıflı bı server olacaga benzıyor en azından +/+ için
    S3 DOCO S3 Firedikurıgır

  7. #7

    Varsayılan

    Alıntı r.bulut kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    travian yönetimi s2 serverını sadece +/+ ya acmıs dıger bölgeler farmville oynanacakmış firedi süvari hesabında ortagım cem le birlikte herkese basarılar keyıflı bı server olacaga benzıyor en azından +/+ için
    Oyunu + + oynayacak dıger bölgeler seyredecek
    YANNİS

    TARIH KAN AKMADAN YAZİLMAZ

  8. #8
    Uye Rutbesi
    Unique - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    01.08.2016
    Konum
    İstanbul
    Mesajlar
    541

    Varsayılan

    Alıntı yannis kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Oyunu + + oynayacak dıger bölgeler seyredecek
    Yok biz +/+'dan bir birlik ile illa ki bir bağ kurarız be Yunus, Ahmet falan var kaçar mı hiç
    Diabe-i Ezel Mutabakatı
    Aslanlar, İnsanlarla Pazarlık Yapmaz



  9. #9

    Varsayılan

    Alıntı TürkBeyi kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Yok biz +/+'dan bir birlik ile illa ki bir bağ kurarız be Yunus, Ahmet falan var kaçar mı hiç
    Valla zaten cadı kazanı olacak + + bide dıger bölgelerden el atmalar olmasın yahu
    YANNİS

    TARIH KAN AKMADAN YAZİLMAZ

  10. #10
    Uye Rutbesi

    Kayıt Tarihi
    17.01.2017
    Konum
    Ankara/Adana
    Mesajlar
    14

    Varsayılan

    Öncelikle server 2 ye gelen tüm ekiplere başarılar diliyorum. Umarım temiz bir server olur çirkin olaylar yaşanmaz.

    ++ da olmamamızın sebebi herkesin o bölgeye yüklenmesidir. Çok savaş olmasının yanı sıra karışık ve olaylı bir bölge olacağınıda düşünüyorum. Bu nedenle +/- bölgesinde oynayacağız.


    Sons of Anarchy Nicki İBRAHİM ULU abimden bana kalmıştır.

    2016-2017 S5
    SONS OF ANARCHY Ç&T BİRLİKLERİ





Toplam 36 Sayfadan Sayfa 1 12311 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •