Toplam 20 Sayfadan Sayfa 16 İlkİlk ... 61415161718 ... SonuncuSonuncu
Toplam 195 adet sonuctan sayfa basi 151 ile 160 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Poyraz birlikleri

  1. #151
    Uye Rutbesi
    tuji - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    30.08.2010
    Konum
    İstanbul
    Mesajlar
    359

    Varsayılan

    Alıntı Rapper_Mazlum kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    atarlı olan ben miyim her mesajımı üçer defa alıntılayıp 5er defa cevap yazan sizlersiniz.
    Biz atarlıyız, aksini iddia ettik mi

  2. #152
    Uye Rutbesi
    Rapper_Mazlum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    24.08.2014
    Konum
    İstanbul
    Mesajlar
    160

    Varsayılan

    Alıntı tuji kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Biz atarlıyız, aksini iddia ettik mi
    hazır gelmişken aydınlat bizi ben hiç size bize saldırmayın sizin wowunuza saldırı çıkmayacağız tarzında bişey söyledim mi ?
    Ben günde 1 saat golf oynuyorum çok mu ?

  3. #153
    Uye Rutbesi
    tuji - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    30.08.2010
    Konum
    İstanbul
    Mesajlar
    359

    Varsayılan

    Alıntı Rapper_Mazlum kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    hazır gelmişken aydınlat bizi ben hiç size bize saldırmayın sizin wowunuza saldırı çıkmayacağız tarzında bişey söyledim mi ?
    s9'da seni Hüseyin abi ile sohbetimiz vardı, kendisini epey yıldır tanırım. Hüseyin abi varken, sizlerin birliklerden başka biri ile muhattap olmazdık, gerek duymazdık. Hüseyin abiye sor seni daha iyi aydınlatacaktır ki s9'dan sonra Hüseyin abi ile tüm sohbetimi kestim zaten, telden bile aradığında açmadım, sözünde durmadığı için.
    Seninle de gerek forumdan, gerek raidden sohbetimiz oldu, belki hatırlarsın belki hatırlamazsın. Aklın sıra yeşil takcam uğruna diyorsun ama, defansına çok güvenip forumdan atıp tutuyordun, Aviator44 kendi ordusu ile (hem merkez hem yan köy) aşılmaz dediğiniz defansı tek başına aşmıştı.

    Bitmiş server bitmiştir, önümüzdeki maçlara bakalım. Faruğa (Soldier) karşı yine iddialısın, göster kendini de yenilgi sonrası alkışlamak nasıl olurmuş, bunu da biz sana gösterelim

  4. #154
    Uye Rutbesi
    ahmedenes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    05.12.2009
    Konum
    Tokyo-Osaka
    Mesajlar
    256

    Varsayılan

    Vedoooo

    Mancılıklar nerde kaldı....

    ORGINALE 1000ATLI
    S7 RattleSnake
    S3 Koca_yiğit

  5. #155

    Varsayılan

    Rapper ne diyon.Sen nogay başkanlığına diktatör olarak geldin.Burada herkes biliyor nogay senden bıktı.Şuan seni whatsapp grubunda konuşuyoruz nogay yöneticileri olarak.Genelbaşkan ben olucam nogay birlikleri wow kuracak.

    Poyrazlara gelince içinizde 5 tane casusum var hepsi sizin yanınızda.Bana bulaşmasanız iyi edersiniz çünkü zekam yüksek.

    Nick duwolf.Eski koca_yigit

  6. #156

    Varsayılan

    Alıntı Yugi kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Rapper ne diyon.Sen nogay başkanlığına diktatör olarak geldin.Burada herkes biliyor nogay senden bıktı.Şuan seni whatsapp grubunda konuşuyoruz nogay yöneticileri olarak.Genelbaşkan ben olucam nogay birlikleri wow kuracak.

    Poyrazlara gelince içinizde 5 tane casusum var hepsi sizin yanınızda.Bana bulaşmasanız iyi edersiniz çünkü zekam yüksek.

    Nick duwolf.Eski koca_yigit
    Yanlış svye gelmiş olmayasın Nickin yok çünkü
    2014-2015 S8 Phantom-C&R , 2015 S3 Phantom-POYRAZ , 2016 S6 Indestructible-POYRAZ
    2016-2017 S7 Phantom-POYRAZ

  7. #157

    Varsayılan

    Alıntı Yugi kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Rapper ne diyon.Sen nogay başkanlığına diktatör olarak geldin.Burada herkes biliyor nogay senden bıktı.Şuan seni whatsapp grubunda konuşuyoruz nogay yöneticileri olarak.Genelbaşkan ben olucam nogay birlikleri wow kuracak.

    Poyrazlara gelince içinizde 5 tane casusum var hepsi sizin yanınızda.Bana bulaşmasanız iyi edersiniz çünkü zekam yüksek.

    Nick duwolf.Eski koca_yigit
    Bu çocuğun zeka seviyesine sarfedebilecek kelimem yok

  8. #158
    Uye Rutbesi
    Rapper_Mazlum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    24.08.2014
    Konum
    İstanbul
    Mesajlar
    160

    Varsayılan

    Alıntı Yugi kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Rapper ne diyon.Sen nogay başkanlığına diktatör olarak geldin.Burada herkes biliyor nogay senden bıktı.Şuan seni whatsapp grubunda konuşuyoruz nogay yöneticileri olarak.Genelbaşkan ben olucam nogay birlikleri wow kuracak.

    Poyrazlara gelince içinizde 5 tane casusum var hepsi sizin yanınızda.Bana bulaşmasanız iyi edersiniz çünkü zekam yüksek.

    Nick duwolf.Eski koca_yigit
    Sen var ya adamsınnnn
    Ben günde 1 saat golf oynuyorum çok mu ?

  9. #159
    Uye Rutbesi

    Kayıt Tarihi
    05.06.2010
    Konum
    Denizli/Ankara
    Mesajlar
    1,460

    Varsayılan

    Alıntı ZaRBo kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    sen geçen s6 da bolgeden seni sürdüğümüzde de güldün mü? Abi zaten dokunmassanız ben başka bolgeye merkezi taşıyacağım diyen cucuk değil misin?
    Ben ne zaman demişim merak ettim doğrusu. Önünüze geleni birliğinize aldınız bende birliğinizden çıktım. Kestiğim göçmenin askerin ve de aldığım maddenin haddi hesabı yoktu. 3-4k ya yakın askeri vurdunuz çakıldınız . oyun bası 1k tokmak cakan arkadasınıza selam olsun ve sonra hesabı arkadaşa verdim köyü ++ya attık ,daha sonra da sildik
    2014-2015 S5 Mercedez // 2015-2016 S5 Ç&T Mercedez
    2016-2017 S5 Ç&T Tekir

  10. #160
    Uye Rutbesi
    Rapper_Mazlum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    24.08.2014
    Konum
    İstanbul
    Mesajlar
    160

    Varsayılan

    Alıntı tuji kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    s9'da seni Hüseyin abi ile sohbetimiz vardı, kendisini epey yıldır tanırım. Hüseyin abi varken, sizlerin birliklerden başka biri ile muhattap olmazdık, gerek duymazdık. Hüseyin abiye sor seni daha iyi aydınlatacaktır ki s9'dan sonra Hüseyin abi ile tüm sohbetimi kestim zaten, telden bile aradığında açmadım, sözünde durmadığı için.
    Seninle de gerek forumdan, gerek raidden sohbetimiz oldu, belki hatırlarsın belki hatırlamazsın. Aklın sıra yeşil takcam uğruna diyorsun ama, defansına çok güvenip forumdan atıp tutuyordun, Aviator44 kendi ordusu ile (hem merkez hem yan köy) aşılmaz dediğiniz defansı tek başına aşmıştı.

    Bitmiş server bitmiştir, önümüzdeki maçlara bakalım. Faruğa (Soldier) karşı yine iddialısın, göster kendini de yenilgi sonrası alkışlamak nasıl olurmuş, bunu da biz sana gösterelim
    ya allah aşkına köyde 500k defans vardı. ben aşılmaz defans diye bişey demedim... seninle sohbetimiz oldu mu hatırlamıyorum ama senden zerre kadar haz etmiyorum. kalkıp hüseyin abiyle yaptığın anlaşmaları bana bağlama ben hiçbir zaman sizin wowa saldırmıycam diye bişe demedim hüseyin abi öyle bişey demişse bile haberim yok oyununuza bakın bi tarafınızdan bişeler uydurup gelip burda şekil yapmayın bana ok ?
    Ben günde 1 saat golf oynuyorum çok mu ?

Toplam 20 Sayfadan Sayfa 16 İlkİlk ... 61415161718 ... SonuncuSonuncu

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •