Toplam 19 Sayfadan Sayfa 3 İlkİlk 1234513 ... SonuncuSonuncu
Toplam 187 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Hayvanus - adamus

  1. #21
    Uye Rutbesi
    TırTıl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    10.03.2012
    Konum
    Giresun
    Mesajlar
    2,236

    Varsayılan

    Alıntı Ted Bundy kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Emek vercem tabi abi 2 aydır bu serveri bekliyorum resmen
    hoşgeldin o zaman dostum
    Deathstar - ADAMUS...!



  2. #22
    Banned Yasaklı Kullanıcı

    Kayıt Tarihi
    19.08.2010
    Konum
    SarıyeR
    Mesajlar
    291

    Varsayılan

    Başarılar dilerim..

  3. #23
    Uye Rutbesi
    TırTıl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    10.03.2012
    Konum
    Giresun
    Mesajlar
    2,236

    Varsayılan

    Alıntı esrar kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Başarılar dilerim..
    Abi bana sözün vardı S1 den telefonunu kaybettim. İyi oldu Yazının.Gelsene sende özelden numaranıda atarsan sevinirim
    Deathstar - ADAMUS...!



  4. #24
    Banned
    Kayıt Tarihi
    26.10.2009
    Mesajlar
    111

    Varsayılan

    Alıntı TırTıl kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    hoşgeldin o zaman dostum
    Adamus'ta bulunmadım hiç ama Erdi senin için gelicem. Yalnız peşinen söyleyeyim savunma hesabı açarım
    S1 henüz bitmedi ordada kendimize eğlence çıkarmakla uğraşıyoruz.

  5. #25
    Uye Rutbesi
    TırTıl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    10.03.2012
    Konum
    Giresun
    Mesajlar
    2,236

    Varsayılan

    Alıntı noldooo kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Adamus'ta bulunmadım hiç ama Erdi senin için gelicem. Yalnız peşinen söyleyeyim savunma hesabı açarım
    S1 henüz bitmedi ordada kendimize eğlence çıkarmakla uğraşıyoruz.
    gel abim gel sen hesabı aç S1 bitince elimizde güzel hesaplar olur ayarlarız. Bu sene ekibi pekiştirmek yeni kanlar bulmamız lazım hem
    Deathstar - ADAMUS...!



  6. #26
    Uye Rutbesi
    TırTıl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    10.03.2012
    Konum
    Giresun
    Mesajlar
    2,236

    Varsayılan

    Komegan61. Hasan hocam senide bekleriz bi senede beraber oynayalım
    Deathstar - ADAMUS...!



  7. #27

    Varsayılan

    Herkese merhabalar server 2 denince aklıma adamus gelir şans eseri girdiğimde gördüm server 2 nin açıldığını ve direkt foruma baktım bir kaç eski adamus ailesinden abimize mesaj attım başlamak için ancak olumsuz dönüş aldım illaki buradada 2 sezon önceden tanıdığımız bir sürü insanlar vardır üyeliğimi bende acıyorum adamus ailesine adamak üzere /Kato64

  8. #28
    Üye
    Kayıt Tarihi
    13.03.2016
    Konum
    Ankara
    Mesajlar
    7

    Varsayılan

    Alıntı Giulietta kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Herkese merhabalar server 2 denince aklıma adamus gelir şans eseri girdiğimde gördüm server 2 nin açıldığını ve direkt foruma baktım bir kaç eski adamus ailesinden abimize mesaj attım başlamak için ancak olumsuz dönüş aldım illaki buradada 2 sezon önceden tanıdığımız bir sürü insanlar vardır üyeliğimi bende acıyorum adamus ailesine adamak üzere /Kato64
    hoşgeldin kardeşim. Bende Ted Bundy. Bi wp grubu açsanız kötümü olur

  9. #29

    Varsayılan

    Alıntı Giulietta kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Herkese merhabalar server 2 denince aklıma adamus gelir şans eseri girdiğimde gördüm server 2 nin açıldığını ve direkt foruma baktım bir kaç eski adamus ailesinden abimize mesaj attım başlamak için ancak olumsuz dönüş aldım illaki buradada 2 sezon önceden tanıdığımız bir sürü insanlar vardır üyeliğimi bende acıyorum adamus ailesine adamak üzere /Kato64

    Hoşgeldin dostum

    Umarım keyif alacağımız güzel dostluklar kuracağımız akıcı bir server olur

  10. #30
    Üye
    Kayıt Tarihi
    13.03.2016
    Konum
    Ankara
    Mesajlar
    7

    Varsayılan

    Alıntı Maskeli SÜVARİ kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldiniz Adamus lar
    Dİğerini söylemek istemiyorum garibime gidiyor
    Kardeşim wp dan ekleyebilirmisin sorularım olucakta

Toplam 19 Sayfadan Sayfa 3 İlkİlk 1234513 ... SonuncuSonuncu

Benzer Konular

  1. AdaMuS s1
    By TırTıl in forum Birlik Açıklamaları
    Cevaplar: 112
    Son Mesaj: 25-02-2015, 04:29
  2. AdaMuS S4'de
    By TırTıl in forum Birlik Açıklamaları
    Cevaplar: 2953
    Son Mesaj: 13-01-2015, 19:37
  3. Hayvanus,Adamus.....
    By TırTıl in forum Birlik Açıklamaları
    Cevaplar: 281
    Son Mesaj: 21-06-2014, 14:39
  4. Hayvanus & K.Ç Savaşı
    By Stallion in forum Birlik Açıklamaları
    Cevaplar: 59
    Son Mesaj: 19-05-2013, 11:18
  5. HaYVaNuS ve V.İ.P™ savaşı
    By Timaf in forum Birlik Açıklamaları
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 15-11-2011, 18:22

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •