Toplam 22 Sayfadan Sayfa 3 İlkİlk 1234513 ... SonuncuSonuncu
Toplam 215 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ''ORJİNAL'' BİRLİKLERİ SALDIRI ve SAVUNMA RAPORLARI

  1. #21
    Uye Rutbesi

    Kayıt Tarihi
    15.03.2012
    Konum
    İstanbul
    Mesajlar
    260

    Varsayılan

    ömer bey öpüyorum elınıze saglık arkadaslar



  2. #22

    Varsayılan

    Alıntı Bang Bang kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Konuya su sekılde bi baslama gereği duydum ilk olarak R&B birliklerinin hareketlerı ve dusuncelerı kara bulut hesabını bağlar ama kara bulut hesabının yaptıgı seyler R&B yı baglamaz kara bulut hesabı bu servera savasmaya gelmıstır orjınal nar navas anadolu deliler KB ler bunların hepsı ile savasacaktır gerekırse ama ilk öncelik simdiye kadar yaptıgımız operasyonlardanda bellidir bölgesel temızlık 45 50 sektöre kadar butun hesaplara gıdıcez bize tehlike olan hesaplara rakıbımız olan her hesap mancınıgımızın tadını yıcektır

    aksam daha saglam ve detaylı acıklama yapıcam hepınıze kolay gelsın
    bu kısımlar güzelmiş

  3. #23

    Varsayılan

    Alıntı Bang Bang kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    sayın s9 dakı oyuncuların dikkatine kara bulut hesabından yapılan orjınallere karsı operasyonların basarısını cok net sekılde görmekteyiz kayıpsız yıkılan 2 merkez oldu simdi orjinaldeki savunma kurmaya calısan cello abimizin emekleri haşıkar ama bütün orjinal orjinallerin emeklerine leke surulen bı durum var bu saldırı savunma oyununda Son mohikan ömer abi hala abi diyorum kendısı bizzat telefondan arayarak tehtitde bulundu ya orjınallere saldırmayı bırakıcaksın yada evınden alır tanınmaz hale getiririm dedi (sebebi de nar orjınal savasında rahatta savasmakmıs ben servera ilk geldıgımden beri orjınal rakıbımdır ıclerınde dusmanlarımda vardır savasıcam dedım bunu kendı genel baskanımda hesap ortaklarımda biliyor 3 sezona gırdık orjınal savasında cok sukur hep kazandık hesap olarak yeri geldi nar oldum yerı geldı sahı baska bı server baska bı bırlık olabilir ama savasımız her daim surucek sürmeyede devam edicek ) seni diye sıkıntı yok kara bulut hesabı hıc bır baskı ya boyun egmedı egmezde gereklı sekılde operasyonlara devam ederek bunu göstericektir yıkılırsak eyw demesını biliriz cakılırsakda aynı sekılde karsı tarafında aynı ıncelıgı gostermesını beklıyorum
    Sıkıntıdan bi bakayım dedim bu anadolu değilmiydi diyorum diğer arkadaşla karıştırıyorum seni. Üslubun kötü ve talihsiz bence. İnşallah s8 gibi hızlı başlayıp kaybolmazsın ne diyeyim gerçi bu sefer hesap ortakların daha tecrübeliler .
    KSK
    VAKTİYLE BİR ATSIZ VARMIŞ , VAR OLSUN ! . .



  4. #24
    Banned
    Kayıt Tarihi
    02.02.2015
    Konum
    Kayseri
    Mesajlar
    14

    Cool


    Peşine 3 sıralı :http://http://travian-reports.net/tr...1c,1004482fcc1




    Hector un Savunma Raporu



    Cello'dan Selamlar Strateji Yıkmaya Devam
    Eklenmiş Resmin önizlemesi Eklenmiş Resmin önizlemesi Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  dkqB1r.jpg
Görüntüleme: 10
Büyüklüğü:  91.9 KB (Kilobyte)  

  5. #25
    Banned
    Kayıt Tarihi
    02.02.2015
    Konum
    Kayseri
    Mesajlar
    14

    Varsayılan



    Usanmaz Başkan İçin Sıradan Bir Gün : http://travian-reports.net/tr/report...9b,100443a0560

  6. #26
    Banned
    Kayıt Tarihi
    02.02.2015
    Konum
    Kayseri
    Mesajlar
    14

    Varsayılan



    Attığımız Fake'ler Bile Geri Dönüyor Hey Allahım Yaa
    http://travian-reports.net/tr/report...0e,100455275c1

  7. #27
    Banned
    Kayıt Tarihi
    02.02.2015
    Konum
    Kayseri
    Mesajlar
    14

    Varsayılan



    King ' in Önden Giriş Raporu.
    Tebrik Ediyorum Dostumu Good Report
    Orhanlı-1 Merkez Bum Bum Bum

    http://travian-reports.net/tr/report...18,997268b9506


  8. #28

    Varsayılan

    Hem saldırıda hem savunmada göstermiş oldukları üstün başarı için orjinalleri canı gönülden kutlarım favorim orjinaldir bu server. Büyük üstad yine çakmış bizi



  9. #29

    Varsayılan

    Alıntı khaldrogo kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    bu kısımlar güzelmiş
    kanka genelleme yaptım orada dusmanmısın sen
    Tx3 Anarsi Ts7 HORRİBLE Ts7 Zatulcenp Ts4 The-Difference Ts8 AnArSi & Ecel Ts9 Kara Bulut Ts9 Colonel
    ANARSİİİİ ULAANNNNNNNN!!!!

  10. #30

    Varsayılan

    Alıntı dexaz kullanıcısından alıntı Mesajı göster
    Sıkıntıdan bi bakayım dedim bu anadolu değilmiydi diyorum diğer arkadaşla karıştırıyorum seni. Üslubun kötü ve talihsiz bence. İnşallah s8 gibi hızlı başlayıp kaybolmazsın ne diyeyim gerçi bu sefer hesap ortakların daha tecrübeliler .
    bu bırlıkler sona tas cıkarır cofa tek basıma yapabılıcegımı yaptım zaten ben
    Tx3 Anarsi Ts7 HORRİBLE Ts7 Zatulcenp Ts4 The-Difference Ts8 AnArSi & Ecel Ts9 Kara Bulut Ts9 Colonel
    ANARSİİİİ ULAANNNNNNNN!!!!

Toplam 22 Sayfadan Sayfa 3 İlkİlk 1234513 ... SonuncuSonuncu

Benzer Konular

  1. NAR birlikleri SALDIRI VE SAVUNMA RAPORLARI
    By newblood in forum Birlik Açıklamaları
    Cevaplar: 1211
    Son Mesaj: 06-06-2016, 19:47
  2. S9 Saldiri ve Savunma raporlari
    By Byhelsing in forum Birlik Açıklamaları
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 23-10-2015, 21:31
  3. ŞAHİ® BİRLİKLERİ SALDIRI ve SAVUNMA RAPORLARI
    By KAdir06-Cebren12 in forum Birlik Açıklamaları
    Cevaplar: 871
    Son Mesaj: 13-01-2015, 09:39

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •