Arama:

Type: Posts; Kullanıcı: Burakx

Toplam 8 Sayfadan Sayfa 1 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi Toplam 0.07 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    189
    Görüntüleme
    36,577

    Sabit Soru: Arkadaşlar Turnuva serverı grup C roma hesabı...

    Arkadaşlar Turnuva serverı grup C roma hesabı devrediyorum.

    Kullanıcı ismi Burakx ulaşabilirsiniz.
  2. Konu: Hesap devri

    Gönderen: Burakx
    Cevaplar
    1
    Görüntüleme
    799

    Hesap devri

    merhaba Burakx hesabını devrediyorum. İlgilenenler özelden ulaşabilir oyundan :)
  3. Cevaplar
    112
    Görüntüleme
    10,007

    ya hadi canım bırakın bu işleri az yalvarmadınız...

    ya hadi canım bırakın bu işleri az yalvarmadınız bize :) bu oyun için yapmayacağınız hiç bişey yok sizin onu anladı bütün herkes ona seviniyorum en azından
  4. Cevaplar
    112
    Görüntüleme
    10,007

    Lütfen sev beni, senin sevgine çok ihtiyacım var...

    Lütfen sev beni, senin sevgine çok ihtiyacım var yaşayamıyorum bu şekilde :)

    Adam değilsin sen ve senin gibi bazı süvari oyuncuları bunu ber ortamda dile getirdim. Getirmeyede devam edeceğim....
  5. Cevaplar
    287
    Görüntüleme
    20,610

    Adananın bi krosu gelmiş bana yazı yazmaya cüret...

    Adananın bi krosu gelmiş bana yazı yazmaya cüret ediyor sen önce biraz bilinçlen.
  6. Cevaplar
    287
    Görüntüleme
    20,610

    Seni şu oyunda takan bir kişi göster bana o zaman...

    Seni şu oyunda takan bir kişi göster bana o zaman seni insan yerine koyup cevap vermeye tenezzül edebileyim.

    İşine bak. İşin gücün bu zaten hayatın bu oyun. Ve oyun içinde ki gereksiz kişilik ve...
  7. Cevaplar
    112
    Görüntüleme
    10,007

    Herşey İçin Teşekkürler.

    Merhaba;

    S2 Serverında 10 gün önce zaten kafamızda bitirdiğimiz olayı. Bugün tam anlamıyla hesap silerek bitirmiş bulunmaktayız.

    Sır Birliklerinin ilk server'ı idi. Kendimizi tartmak denemek...
  8. Konu: Turnuva Tahmin Oyunu

    Gönderen: Burakx
    Cevaplar
    143
    Görüntüleme
    20,827

    Sabit Etkinlik: 1- 69000 Kayıt. 2- 28000 Roma. 3- 7000 İkinci...

    1- 69000 Kayıt.
    2- 28000 Roma.
    3- 7000 İkinci Köy.
  9. Cevaplar
    1,470
    Görüntüleme
    131,739

    Canım seni kaale almıyoruz ya

    Canım seni kaale almıyoruz ya
  10. Cevaplar
    1,470
    Görüntüleme
    131,739

    Ben birleşmeleri eleştirdin demedim zaten. Ben...

    Ben birleşmeleri eleştirdin demedim zaten. Ben senin Tüm server Süvariye karşı demeni eleştiriyorum sadece çünkü yanlış. Çünkü Süvarinin diğer birliklerin toplamından daha fazla birliği var nasıl...
  11. Cevaplar
    1,470
    Görüntüleme
    131,739

    KK Süvari birliğiyse ismini Süvari yapsın. Benim...

    KK Süvari birliğiyse ismini Süvari yapsın. Benim için aynı opları yapan aynı amaç uğruna yürüyen her birlik ittifak halindedir. Aynı şekilde bizde öyle. İsmi süvari olmayan 10 tane birliğin ismini...
  12. Konu: KALE Birliği Raporları

    Gönderen: Burakx
    Cevaplar
    58
    Görüntüleme
    7,845

    Tebrikler ;)

    Tebrikler

    ;)
  13. Cevaplar
    1,470
    Görüntüleme
    131,739

    Estağfurullah ben yanlışları dile getiriyorum...

    Estağfurullah ben yanlışları dile getiriyorum sadece. Mesela size de sorayım siz 1000ATLI olarak gelmediniz mi en başta? Sonradan K.K lara katıldınız pardon Süvari yani aynı şey.. Onu diyorum sizin...
  14. Cevaplar
    1,470
    Görüntüleme
    131,739

    Ne kadar hoş yani K.K Ayrı bir birlik değil...

    Ne kadar hoş
    yani K.K Ayrı bir birlik değil aynı amaç için hareket ediyorsunuz. Bunun gibi Süvarinin içerisinde olan 4-5 tane birlik daha var oyun başından beri dahil olan. Bende diyorum ki...
  15. Cevaplar
    1,470
    Görüntüleme
    131,739

    Süvari birlikleri yanlarına K.K yı alır, Bora yı...

    Süvari birlikleri yanlarına K.K yı alır, Bora yı Alır Şehitten Oyuncu Alır Ç&T yi alır onların yanında duran 4-5 tane birliğin hepsinin ismini SÜVARİ yaptığı için dolayısı ile aslında Süvariye karşı...
  16. Cevaplar
    562
    Görüntüleme
    52,791

    Hangi gruba gireceksiniz? bölge +/- mi ? Bende...

    Hangi gruba gireceksiniz? bölge +/- mi ? Bende sizinle oynamak istedim şuan
  17. Konu: KALE Birliği Raporları

    Gönderen: Burakx
    Cevaplar
    58
    Görüntüleme
    7,845

    Ahahah :D Adamsın.

    Ahahah :D Adamsın.
  18. Cevaplar
    153
    Görüntüleme
    14,312

    Halk bizim yanımızda siz rahat olun. :) Bu tarz...

    Halk bizim yanımızda siz rahat olun. :) Bu tarz polemikler ile hiçbir yere varamazsınız. Sadece belirtmek istedim.
  19. Cevaplar
    153
    Görüntüleme
    14,312

    Olur abi ne kadar altın alayım? :)

    Olur abi ne kadar altın alayım?
    :)
  20. Cevaplar
    153
    Görüntüleme
    14,312

    Biz kendimize zor altın alıyoruz :) Senin...

    Biz kendimize zor altın alıyoruz :)
    Senin kızgınlığın Berk'e hocam. Bizimle değil senin olayın. Biz yardımcı olmaya çalıştık sadece, ve olduğumuza da inanıyorum.
  21. Cevaplar
    153
    Görüntüleme
    14,312

    Bir kişi tek başına bir birliği satamaz hocam....

    Bir kişi tek başına bir birliği satamaz hocam. Berk i tanımam etmem. Giderken dedi ki Sır birliklerine devrediyoruz. Bizde dedik ki ne oluyor ya bi duralım düşünelim.

    Sonra farkettik -/- bölgesi...
  22. Cevaplar
    153
    Görüntüleme
    14,312

    Biz Vatana gidip Sır olun demedik ki. Veya Kurt...

    Biz Vatana gidip Sır olun demedik ki. Veya Kurt birliğine? Vatan zaten Dem ve Kale Elit ismindeyken de VATAN olarak oynuyordu. Onlar için hiçbir şey değişmedi. Kurtlar birliği ise sonradan oluşan bir...
  23. Cevaplar
    153
    Görüntüleme
    14,312

    Dediğim gibi bunu Dem birliklerinede sorabilirsin...

    Dediğim gibi bunu Dem birliklerinede sorabilirsin inanmıyorsan. Bizim karımız olmaz -/- bölgesinde idare edemeyiz zaten. Bölgeyi bilen kişiler gayet güzel devam ettiriyor orayı :) Bizde kendilerine...
  24. Cevaplar
    153
    Görüntüleme
    14,312

    Dem noluyor kardeşim falan demedi. Demin şuan ki...

    Dem noluyor kardeşim falan demedi. Demin şuan ki genel başkanına sorabilirsiniz bunu. Bizzat ben söyledim isminizi Sır değil Dem yapın eski günlerinize geri dönün diye. Bilmediğiniz konularda yorum...
  25. Cevaplar
    153
    Görüntüleme
    14,312

    Pazardan mal mı satın alıyorsun? Biz Sır...

    Pazardan mal mı satın alıyorsun?

    Biz Sır Birlikleri olarak Dem birliklerinin yaşadığı krizde yanlarında olduk. Toplanmalarına destek olduk. Bu ayrıştırmayı fırsat bilen kişiler farklı birlik kurup...
Toplam 198 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Toplam 8 Sayfadan Sayfa 1 1 2 3 4