Arama:

Type: Posts; Kullanıcı: ((PADRONE))

Toplam 14 Sayfadan Sayfa 1 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi Toplam 0.01 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    152
    Görüntüleme
    7,181

    hocam hiç bos durmuyorsun maşallah

    hocam hiç bos durmuyorsun maşallah
  2. Cevaplar
    8
    Görüntüleme
    726

    Daha yolun basi ne ordular var hazir bekleyen...

    Daha yolun basi ne ordular var hazir bekleyen destek verende alacaktir payini
  3. Cevaplar
    49
    Görüntüleme
    4,243

    Adam server dan gittim diyor ama bu tarafi burda...

    Adam server dan gittim diyor ama bu tarafi burda kopamiyor bir turlu :) bi 17 lik ayarlayip gelcekdur birine yine :))) gezegen1 hazir bekliyor :)
  4. Cevaplar
    78
    Görüntüleme
    8,188

    Sabit hunlar cengaverdir :D:D

    hunlar cengaverdir :D:D
  5. Cevaplar
    8
    Görüntüleme
    726

    daha çok satılır .. hani ne oldu garanti wow :D ...

    daha çok satılır .. hani ne oldu garanti wow :D

    ne yazmışlardı wow garanti :D:D hala gülüyorum valla sağol abi wow verdin bize diyen olmadı ama daha :D:D
  6. Cevaplar
    49
    Görüntüleme
    4,243

    şimdi turnuvada ötüyordur sabaha kadar :)

    şimdi turnuvada ötüyordur sabaha kadar :)
  7. Konu: G.batının çilesi

    Gönderen: ((PADRONE))
    Cevaplar
    17
    Görüntüleme
    881

    :))))))) arada bir açıyorlar :) bizim vatan...

    :))))))) arada bir açıyorlar :) bizim vatan birliği saldırı raporlarını bile onlar açıp dalga geçmişti artık vatanında bir konusu var diye
  8. Cevaplar
    66
    Görüntüleme
    1,882

    abla yeni forum olayını tam anlamadım ben biraz...

    abla yeni forum olayını tam anlamadım ben biraz daha konuyu açarmısın
  9. Cevaplar
    66
    Görüntüleme
    1,882

    O ne ya ding ding ding der.gibi cadi san...

    O ne ya ding ding ding der.gibi cadi san supurgeyi yiycwn simdi :)))
  10. Cevaplar
    66
    Görüntüleme
    1,882

    Ah abla bi avatar yapamadim ya :)))

    Ah abla bi avatar yapamadim ya :)))
  11. Cevaplar
    49
    Görüntüleme
    4,243

    Ya bu uniqe ne icmis yine hadi yavrum hadi :))...

    Ya bu uniqe ne icmis yine hadi yavrum hadi :)) kapatmayayydin gezegen amcan sana gelecekti misafigede malum buyuk ordun gidince 17 k lik super ordun elde bisey kalmadi :))))) uniq
  12. Cevaplar
    66
    Görüntüleme
    1,882

    Yeni forummu kuruldu:))

    Yeni forummu kuruldu:))
  13. Konu: G.batının çilesi

    Gönderen: ((PADRONE))
    Cevaplar
    17
    Görüntüleme
    881

    Nerde kaldin hocam :) vekilen bende yorumladim :)

    Nerde kaldin hocam :) vekilen bende yorumladim :)
  14. Cevaplar
    9
    Görüntüleme
    635

    yeni ırklar biraz oynansın görüp tecrübe etmek...

    yeni ırklar biraz oynansın görüp tecrübe etmek gerek başlayınca
  15. Cevaplar
    78
    Görüntüleme
    8,188

    Sabit hayırlı olur inşallah tecrube etmek gerek

    hayırlı olur inşallah tecrube etmek gerek
  16. Konu: G.batının çilesi

    Gönderen: ((PADRONE))
    Cevaplar
    17
    Görüntüleme
    881

    Ya kardesim muhalefet olmak.icin konuyu...

    Ya kardesim muhalefet olmak.icin konuyu kirletmeyelim diye konusma benle sen forumu kirletiyorsun bos konularla yazdinda ahmet hoca cozmedimi e ne olcak kufur edildiyse gelip burda o kisi mi yazcak...
  17. Konu: G.batının çilesi

    Gönderen: ((PADRONE))
    Cevaplar
    17
    Görüntüleme
    881

    O zaman Sorunu yanlış yazmışsınız küfür eden...

    O zaman Sorunu yanlış yazmışsınız küfür eden oyunculardan bahsetmek gerek mesela şuanda verdiğiniz yanıt ile ilk konu farklı şeyler bence
  18. Konu: G.batının çilesi

    Gönderen: ((PADRONE))
    Cevaplar
    17
    Görüntüleme
    881

    sayın eleno guneybatının çilesi dem birleşmesi...

    sayın eleno guneybatının çilesi dem birleşmesi ile başlayan suan içinde bulunduğunuz oluşumdur ahmet hoca bu olusuma cok sey kazandırmıstır şimdi bunu demek biraz abest olur oylamaya sunulsa kendi...
  19. Cevaplar
    146
    Görüntüleme
    6,515

    Donusunu bekliyoruz israrla :)

    Donusunu bekliyoruz israrla :)
  20. Cevaplar
    1,958
    Görüntüleme
    110,818

    :))) bu iyiydi

    :))) bu iyiydi
  21. Cevaplar
    1,376
    Görüntüleme
    82,227

    Sabit hepsini onlar yaptı yani :)

    hepsini onlar yaptı yani :)
  22. Cevaplar
    600
    Görüntüleme
    32,350

    Bayag alkis lazimdi :))

    Bayag alkis lazimdi :))
  23. Cevaplar
    61
    Görüntüleme
    3,775

    Ibrahim den beklenmedik bir performans aldik :)

    Ibrahim den beklenmedik bir performans aldik :)
  24. Cevaplar
    1,376
    Görüntüleme
    82,227

    Sabit Turk turku gurbette sever derler :))

    Turk turku gurbette sever derler :))
  25. Cevaplar
    5,788
    Görüntüleme
    990,235

    Eğlence: https://youtu.be/woliDU7iCjs Ata demirel den...

    https://youtu.be/woliDU7iCjs

    Ata demirel den hayriye isimli parcamiz :)
Toplam 328 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Toplam 14 Sayfadan Sayfa 1 1 2 3 4