Arama:

Type: Posts; Kullanıcı: suayipugur

Toplam 5 Sayfadan Sayfa 1 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi Toplam 0.12 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    Bugunkulerle beraber toplu atarız gene. Keşke...

    Bugunkulerle beraber toplu atarız gene. Keşke takip Edip tüm raporlari atsaydim da olmadi. sanki oyun boyunca 3 operasyon yemiş de 2 operasyon yapmisiz gibi oldu :D
  2. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    Birkaç rapor daha atayım. ara sıra girer bakarım...

    Birkaç rapor daha atayım. ara sıra girer bakarım :S

    http://travian-reports.net/tr/report/161331212b8,161332d1657,16133359fc2,16133588599,161336cecae,1613380f9ff
    ...
  3. Cevaplar
    48,833
    Görüntüleme
    5,011,646

    Sabit Eğlence: seçimde bitti. başbakan da konuştu. hayat normale...

    seçimde bitti. başbakan da konuştu. hayat normale dönebilir mi :D
  4. Cevaplar
    48,833
    Görüntüleme
    5,011,646

    Sabit Eğlence: Oy vermek 5 dakika. Millet okulların önünde vatan...

    Oy vermek 5 dakika. Millet okulların önünde vatan kurtarıyor daha çok :))
  5. Cevaplar
    48,833
    Görüntüleme
    5,011,646

    Sabit Eğlence: Google play de travimobi diye bir uygulama var....

    Google play de travimobi diye bir uygulama var. İnternet sekmesinden oynamaktan daha rahat. Tabi travianin kendi uygulaması değil ama işini göreceğini düşünüyorum :)
  6. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    http://travian-reports.net/tr/report/160616c10e3...

    http://travian-reports.net/tr/report/160616c10e3
    http://travian-reports.net/tr/report/160617bb93d
    http://travian-reports.net/tr/report/1606421731b
    http://travian-reports.net/tr/report/160641b059d...
  7. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    adam demo yaptı kaçtı resmen :D

    adam demo yaptı kaçtı resmen :D
  8. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    adam demo yaptı kaçtı resmen :D

    adam demo yaptı kaçtı resmen :D
  9. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    kendi çapımızda eğleniyoruz işte :) wowu satın...

    kendi çapımızda eğleniyoruz işte :) wowu satın aldığı panelin multi defleri ile koruyacağını iddaa eden bir birlik dahi var bayağı renkli :) ama herşeyden biraz var yani çok eğlenceli raporların...
  10. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    anlamadım :O

    anlamadım :O
  11. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    eyvallah :)

    eyvallah :)
  12. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    Ben yugi yi istiyorum kaç paraysa anlaşırız :))

    Ben yugi yi istiyorum kaç paraysa anlaşırız :))
  13. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    Eyvallah. Tilsimlarin üzerinden 2 hafta geçti...

    Eyvallah. Tilsimlarin üzerinden 2 hafta geçti işte sanırım 115 :)
  14. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    Foruma bir giriyorsunuz, ayda bir mesaj yazılmış....

    Foruma bir giriyorsunuz, ayda bir mesaj yazılmış. Onda geçerken yanlışlıkla uğramış :) biraz mesaj donerse belki gelen giden olur. Biz de insanlarla tanışmış oluruz :) böyle çok sıkıcı oluyor....
  15. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    Hemen bulup bir rica edeyim bizim buralar çok boş...

    Hemen bulup bir rica edeyim bizim buralar çok boş diye :) s1 de bitti gidip S3 forumunda surtuyorum sıkıntıdan yoksa :)
  16. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    Size de tebrikler abi :) rakibimize saygı duyduk...

    Size de tebrikler abi :) rakibimize saygı duyduk :)
  17. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    Troller bile gelmiyor sayfaya :D

    Troller bile gelmiyor sayfaya :D
  18. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    Abi ne yapayım ya. Olmuyor böyle tadı :) Birileri...

    Abi ne yapayım ya. Olmuyor böyle tadı :) Birileri düşsün tatlı tatlı sürtüşsün çekilip izleyeyim diyorum ama olmuyor burada :)
  19. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    Öncelikle herkesin merak ettiği bugünden...

    Öncelikle herkesin merak ettiği bugünden başlayalım. Giren orduları (arkasındaki sıralılar ve yalnıcaz mancınıkla gelenleri atmıyorum) sırası ile atacağım :)
    ...
  20. Cevaplar
    41
    Görüntüleme
    5,270

    Mizah Birlikleri Saldırı/Savunma Raporları

    Belki biraz hareketlilik olur ümidi ile mizah birlikleri saldırı ve savunma raporlarını bu başlık altında paylaşacaktır. Son 2 haftanın raporlarını da toplayıp atmayı planlıyorum ilk boşluğumda :)
  21. Cevaplar
    9
    Görüntüleme
    2,598

    s1 den sonra bırak foruma rapor atmayı toplayıp...

    s1 den sonra bırak foruma rapor atmayı toplayıp kendi birliğimde ally geçmeye üşeniyorum değmez diye :D
  22. Cevaplar
    97
    Görüntüleme
    7,442

    Evet mantıklı bir yaklaşım. Onurlandırmış...

    Evet mantıklı bir yaklaşım. Onurlandırmış olabilir. kerem yenikanı eleştirenlerle kemal başeri eleştirenler aynı isimler genelde. Azıcık sivrilene topluca cephe alıp eleştirmekten vazgeçilmesi lazım.
  23. Cevaplar
    97
    Görüntüleme
    7,442

    Kemal başer gelmiş burada bu trole cevap vermiş....

    Kemal başer gelmiş burada bu trole cevap vermiş. Siz hala adam egolu diyorsunuz. Adam trollere bile cevap verecek kadar alçakgönüllü yaklaşmış olaya :D kaldı ki hakkında konustugunuz oyunda 3 5 asker...
  24. Cevaplar
    9
    Görüntüleme
    2,598

    el değiştiren hesaplar belli oluyor zaten hocam :D

    el değiştiren hesaplar belli oluyor zaten hocam :D
  25. Konu: Ankara Birlisi

    Gönderen: suayipugur
    Cevaplar
    4
    Görüntüleme
    1,125

    millet bu kadar boş forum görmedi doğal olarak...

    millet bu kadar boş forum görmedi doğal olarak trollemeler bile tutmuyor :D
Toplam 101 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Toplam 5 Sayfadan Sayfa 1 1 2 3 4