Arama:

Type: Posts; Kullanıcı: efsane_52

Toplam 20 Sayfadan Sayfa 1 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi Toplam 0.69 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    2,521
    Görüntüleme
    210,317

    Sabit Davetiye mi bekliyorsun gitseydin :D

    Davetiye mi bekliyorsun gitseydin :D
  2. Cevaplar
    2,521
    Görüntüleme
    210,317

    Sabit Yapmayın olum böyle şeyler emeklerinize sağlık bu...

    Yapmayın olum böyle şeyler emeklerinize sağlık bu arada brolar :)
  3. Konu: Testere Birliği..

    Gönderen: efsane_52
    Cevaplar
    15
    Görüntüleme
    1,821

    o saydığın arkadaşlar nefes birlikleri Testere...

    o saydığın arkadaşlar nefes birlikleri Testere birliği Hırt motorcu warlords80 eto-cap taşdemir madibo henke stratus vs vs oluşur :D
  4. Konu: Testere Birliği..

    Gönderen: efsane_52
    Cevaplar
    15
    Görüntüleme
    1,821

    Hepimiz burdayız :D

    Hepimiz burdayız :D
  5. Cevaplar
    3,619
    Görüntüleme
    427,442

    Oyun Dünyası: ​Şu raporları resim olarak koymayı öğrenemedin...

    ​Şu raporları resim olarak koymayı öğrenemedin bir türlü :)
  6. Cevaplar
    3,619
    Görüntüleme
    427,442

    Oyun Dünyası: edit..........

    edit..........
  7. Cevaplar
    1,349
    Görüntüleme
    229,729

    Adam oyunu bıraktıysa birliği ne için var wow...

    Adam oyunu bıraktıysa birliği ne için var wow köyü aldıktan sonra hesap birliğin hesabıdır. Ayrıca natardan wow reyislemek daha kolaydır. Wow köyü de bir birliğin en dokunulmaz na mahremidir bilmem...
  8. Konu: Testere

    Gönderen: efsane_52
    Cevaplar
    16
    Görüntüleme
    3,034

    Testere birlikleri olarak güneybatı - -...

    Testere birlikleri olarak güneybatı - - bölgesinde ki yerimizi alacağız uzun bir aradan sonra hemen hemen tüm ekip gelecek herkese başarılar şimdiden
    HırT
  9. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit ​Kesin bu itfaye memuru osmaniyelidir abi...

    ​Kesin bu itfaye memuru osmaniyelidir abi ordululara maletmemek lazım :D
  10. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit Ordululara laf yok lütfen ferdi abi bizde yanlış...

    Ordululara laf yok lütfen ferdi abi bizde yanlış olmaz olumuşsada yanlışlıkla olmuştur :cool:
  11. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit Saldıran arkadaşlara tebrikler savunan bize de...

    Saldıran arkadaşlara tebrikler savunan bize de tebrikler :)
  12. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit 2 server öncesi derken ula arada ben gidiyorum :D...

    2 server öncesi derken ula arada ben gidiyorum :D Taşdemir hariç hebiniz yokken ben vardım :D
  13. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit Kanka niye tek tek uğraşıyorsun Oktay abiye söyle...

    Kanka niye tek tek uğraşıyorsun Oktay abiye söyle birliğin hebsinin bonservisini alsın sorun mu yani haha :D
  14. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit [QUOTE=WeißesFleiscH;1817835]Karakter göreceli...

    [QUOTE=WeißesFleiscH;1817835]Karakter göreceli bir kavramdır..
    Bir oyunda bize yapılan şey her ne olursa olsun,onu sineye çekip sonra ki dönemler de o hainliği yapanlarla beraber oynamayı içimize...
  15. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit Onu diyen benim evet doğrudur. Başarı bizim...

    Onu diyen benim evet doğrudur. Başarı bizim olduğu gibi başarısızlıkta bizimdir sıkıntı yok gerekeni yapamamış olabilirim başkan olarak hata benimdir. Anlamadığım nokta bunların bugünkü yıkımlarla...
  16. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit ​Haha bu iyiymiş :D

    ​Haha bu iyiymiş :D
  17. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit Bu oyunda yıkmakta var yıkılmakta biz yıkılmaz...

    Bu oyunda yıkmakta var yıkılmakta biz yıkılmaz oyuncular değiliz herkes yıkılabilir. Ama büyük konuşmak atar yapmak başka bişi örnek myself bak büyük konuştu ne halde benim tüm mesajlarımı...
  18. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit ​Ne hatırladın enes :D

    ​Ne hatırladın enes :D
  19. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit Kanka daha bu ne ki forumda her yazdığı mesajdan...

    Kanka daha bu ne ki forumda her yazdığı mesajdan alıntı yapıp sen TESTERE birliğinin madara ettiği myself değilmisin yazacam hahahaha :D çok yanlış adama bulaştı :D
  20. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit Bide bu varmış :D

    Bide bu varmış :D
  21. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit Cüneyit arkın sanki mübarek lafla hebimizi...

    Cüneyit arkın sanki mübarek lafla hebimizi yıkmıştı adam :D Birde birlik profiline yazmışlar - - evimiz biz evimizde yabancı barındırmayız bölgede söz sahibi olmak isteyen onlarla savaşacakmış bizim...
  22. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit Erinmedim yarım saat bu mesajı aradım forumda....

    Erinmedim yarım saat bu mesajı aradım forumda. Kim madara oldu myself fazla atar gaz yapar diye öğretmediler mi sana zamanında ne oldu o iddalı cümlelerine ne hallere düştün normal serverdan gelip...
  23. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit tılsım çalma operasyonu olmadığını sende bende...

    tılsım çalma operasyonu olmadığını sende bende biliyoruz üstad tılsım işin bahane merkez şahane :)
  24. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit İnsan karakterden yoksun olmayacak kardeşim ne...

    İnsan karakterden yoksun olmayacak kardeşim ne yapacaksın, beni tılsım gitmiş gitmemiş ilgilenmiyorum ayak oyunları canımı sıkıyor kim nasıl oynarsa oynasın TESTERE hiç bir zaman çizgisini...
  25. Cevaplar
    7,816
    Görüntüleme
    1,802,423

    Sabit Biz zamanında çok icraat yaptık pisti gençlere...

    Biz zamanında çok icraat yaptık pisti gençlere bıraktık :D zamanı gelince yine sahalara dönerim :D
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Toplam 20 Sayfadan Sayfa 1 1 2 3 4