Arama:

Type: Posts; Kullanıcı: Epsilon

Toplam 9 Sayfadan Sayfa 1 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi Toplam 0.21 Saniye sürmüştür.

  1. Konu: Kuzeydoğu Bildirgesi

    Gönderen: Epsilon
    Cevaplar
    36
    Görüntüleme
    3,700

    ++++++++ :)

    ++++++++ :)
  2. Cevaplar
    1,376
    Görüntüleme
    91,801

    Sabit arada kaynamasın tebrikler kardeşş :)

    arada kaynamasın tebrikler kardeşş :)
  3. Cevaplar
    271
    Görüntüleme
    18,917

    gene başlamışız geçen seneki yorumlardan çok da...

    gene başlamışız geçen seneki yorumlardan çok da bi farkı yok bazılarının onu istemeyiz bunu istemeyiz o öyle olmaz bu şöyle olmaz siz şu şu hataları yaptınız felan filan...

    yalnız ciddi söylüyorum...
  4. Konu: Safiren'in Köşesi

    Gönderen: Epsilon
    Cevaplar
    47
    Görüntüleme
    4,896

    emeğine sağlık abi inşallah bu sene çok daha...

    emeğine sağlık abi inşallah bu sene çok daha güzel olacak
  5. Cevaplar
    284
    Görüntüleme
    23,329

    şu forumda ne çok amip varmış ya adam gibi kendi...

    şu forumda ne çok amip varmış ya adam gibi kendi hesabınızdan yazın yoksa çekin gidin
  6. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: ya bisi yazıyorsunuz bari iyice bir tartip yazın...

    ya bisi yazıyorsunuz bari iyice bir tartip yazın ben orda diyorumki tamam olabilir sevmessin birilerini o oluşumda olmassin kendin gelir oynarsin bu demek degildirki kafana göre gel takıl ama biz...
  7. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: abi sabrına hayranım valla helal olsun :) ...

    abi sabrına hayranım valla helal olsun :)
    Kuzeyle olan şey karşılıklı atışmalardan ortaya çıkan gereksiz tartışma bence
    Error konusu da arkadaşlar açsın baksın turnuva başlamadan yazılan çizilen...
  8. Cevaplar
    284
    Görüntüleme
    23,329

    ahahaha hey Allahım yaa sen büyüksün :D Son 2...

    ahahaha hey Allahım yaa sen büyüksün :D
    Son 2 haftadır şimdiden gelecek turnuvada planlar yapan kişilere bakıyorum bi de burda yazılanlara ...
    Türkler olarak 3x mimara yeterli alakayı gösteremedik...
  9. Cevaplar
    284
    Görüntüleme
    23,329

    gene usulünce döktürmüşsün abi hepsini...

    gene usulünce döktürmüşsün abi hepsini alıntılamadım ama son söz yeter de artar bile ...

    kuru milliyetçilik ya da kişisel düşmanlıkla iş yürümez gelin olası bi başarıda herkesin emeği olsun...
  10. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: ya kaç gündür şu forum konusunu rezil etti...

    ya kaç gündür şu forum konusunu rezil etti bazıları şahsi hesaplaşmaları herkes gitsin başka yerde yapsın gelip de emek verenlerin sevincine gölge düşürmesin kimse
  11. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: yav değil 2 plan bir gün desteklediğimiz wow 100...

    yav değil 2 plan bir gün desteklediğimiz wow 100 olsa dahi buraya gelip gene trolleyecek boş beleş insan sürüsü var


    yok şu ülkeyle ittifak yaptınız sıkıysa sadece siz kurun
    yeaav ruslar bu...
  12. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: adamsınız helal olsun sabahki yorumum hiçbir...

    adamsınız helal olsun sabahki yorumum hiçbir sebep yokken silinmiş vızıltılara çok güzel cevap olmuş tebrikler
  13. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: rezillik nedir biliyor musun? *kendi wowunu...

    rezillik nedir biliyor musun?
    *kendi wowunu almayı iddia edip,
    *bir hesaptan 1 milyon def birlik olarak 40 milyon def basacağını iddia edip,
    *marşlarla,bayraklarla vb. çeşitli envanterlerle ucuz...
  14. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: bi kere sözünü tut ve şu foruma yazma ama bunu...

    bi kere sözünü tut ve şu foruma yazma ama bunu yapamazsın o gridekilerin tırnağı olamassın sen
    buradaki tartışma seni zerre ilgilendirmez kendi iç meselemizdir rusçukları bağlamaz hadi ikile...
  15. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: ++++++++++++++

    ++++++++++++++
  16. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: yav ne güzel kimse tınlamıyodu şimdi ne diye...

    yav ne güzel kimse tınlamıyodu şimdi ne diye cevap verdiniz garibim bişi sancak :D boşverin yazar yazar gider
  17. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: dünden beri planlara habire fake atıldı geri...

    dünden beri planlara habire fake atıldı geri dönen fakeler var :) adamlar çoğunlukla kaçırıyor ki zaten bikac deneme yapıldı ama olmadı imkansız değil ama mevcut durumda çok zor bir ihtimal
  18. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: eline sağlık abi turnuvanın özetini ve...

    eline sağlık abi turnuvanın özetini ve özeleştirisini kısacası şahsi analizini her zaman olduğu gibi iyi yorumlamışsın
  19. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: kurulan rotalar fazla gelmiş bizim wowa tahıl...

    kurulan rotalar fazla gelmiş bizim wowa tahıl taşıyomuş at bizim wowa :D

    yeri gelmişken wow bakıcıları ve yüzlerce hesabın rotasını kuran arkadaşların abilerimizin emeğine sağlık
  20. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: ya zaten mükemmel olsak kaybetmezdik turnuva...

    ya zaten mükemmel olsak kaybetmezdik turnuva tecrübemiz ya yok ya da çok azdı bu zamanla kazanılır ki zaten aylardır elini taşın altına koyanlar özeleştirilerini de yapar hatalarından da ders çıkarır...
  21. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: hile diyerek çok basite indirgemiş oluruz adamlar...

    hile diyerek çok basite indirgemiş oluruz adamlar gri çevresine iyi yerleşim gösterdiler ee maşallah şans da bu server hep Ruslardan yana tabi gene de 40 dk içinde böyle bi organize bi şok oluyo...
  22. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: şaka gibi şu an şoktayız

    şaka gibi şu an şoktayız
  23. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: Finalin finaline son yarım saat inşallah...

    Finalin finaline son yarım saat inşallah planlarımız tutar şu inşa planlarından en iyi şekilde çıkarız Türk ekipleri olarak şu ana kadar çok çok iyi bir şekilde geldik kağıt üzerinde Ruslar favori...
  24. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: tebriklerr emeğine sağlık

    tebriklerr emeğine sağlık
  25. Cevaplar
    2,445
    Görüntüleme
    305,831

    Oyun Dünyası: http://forum.travian.ru/showthread.php?t=244107&pa...

    http://forum.travian.ru/showthread.php?t=244107&page=10
Toplam 220 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Toplam 9 Sayfadan Sayfa 1 1 2 3 4