Arama:

Type: Posts; Kullanıcı: trabzonsporlu

Toplam 20 Sayfadan Sayfa 1 1 2 3 4

Arama: Arama işlemi Toplam 1.21 Saniye sürmüştür.

  1. Cevaplar
    22
    Görüntüleme
    2,155

    3 yıl 3 ay önce düzenlediğim konya buluşmasını 21...

    3 yıl 3 ay önce düzenlediğim konya buluşmasını 21 Temmuz 2017 de uplayacaktım fakat bugün forumun son günü olduğunu öğrendim bu buluşmanın gerçekleşmeyecek olması beni çok üzüyor.Mümkünse adminler...
  2. Konu: Sex(y)

    Gönderen: trabzonsporlu
    Cevaplar
    6
    Görüntüleme
    1,119

    Sex(y)

    seksi, çekici, cazip,cinsi cazibe sahibi,cinsel açıdan yaklaşım duyulan

    Ayrıca forum kurallarına göre kullanılması yasak değildir


    Y önemli dikkat edelim.
  3. Cevaplar
    48,833
    Görüntüleme
    5,094,690

    Sabit Eğlence: gergin olunacak bi durum yok ortada kanımca. ben...

    gergin olunacak bi durum yok ortada kanımca. ben forumda büyüdüm alışılmış bir durum bu
  4. Cevaplar
    55
    Görüntüleme
    6,499

    haklarımızı aramamız şart mekan zaman önemli...

    haklarımızı aramamız şart mekan zaman önemli değil

    Ayrıca adminlerden ve modlardan nasıl hala uğrayan olmadı bana mantıklı geçirli bi açıklama yapılmasını istiyorum ha bide diktatör gibi mesaj...
  5. Cevaplar
    55
    Görüntüleme
    6,499

    Sondaki y harfi kelimenin 'sex' kökünden geldiği...

    Sondaki y harfi kelimenin 'sex' kökünden geldiği gerçeğini değiştirmiyor
    sexy nin kelime anlamı aşağı yukarı cinsel arzu-yaklaşım-istek uyandıran gibi bir şey oluyor
    Ayrıca aynı kökten geldikleri...
  6. Cevaplar
    55
    Görüntüleme
    6,499

    her yere anında yetişen modlarımız adminlerimiz...

    her yere anında yetişen modlarımız adminlerimiz nasıl da buraya 5 gündür uğramamış şaşırdım doğrusu.
  7. Cevaplar
    55
    Görüntüleme
    6,499

    http://forum.travian.com.tr/showthread.php?t=99155...

    http://forum.travian.com.tr/showthread.php?t=99155

    Yaklaşık 2. yıl önce sırf eğlence olsun diye eğlence başlığı altında ağaç dalları benzeri karışık imzanız içerisinde 'sex' yazısı bulup konu...
  8. Cevaplar
    48,833
    Görüntüleme
    5,094,690

    Sabit Eğlence: aynı rütbede olmamız kadar garip hayat

    aynı rütbede olmamız kadar garip hayat
  9. Cevaplar
    48,833
    Görüntüleme
    5,094,690

    Sabit Eğlence: yeni rütbeyi görmek için post attım ama olmadı...

    yeni rütbeyi görmek için post attım ama olmadı neden
  10. Cevaplar
    48,833
    Görüntüleme
    5,094,690

    Sabit Eğlence: nabersiniz

    nabersiniz
  11. Cevaplar
    5,788
    Görüntüleme
    994,398

    Eğlence: https://www.youtube.com/watch?v=jgENJPtgyyw

    https://www.youtube.com/watch?v=jgENJPtgyyw
  12. Cevaplar
    3
    Görüntüleme
    907

    Bug/Hata: forumda boşluk tuşu çalışmıyor

    Konuyu doğru yere mi açtım umrumda bile değil ayda yılda bir foruma girip 3-4 entry giricem cevaplaya bastıktan sonra boşluk(space) tuşu çalışmıyor daha öncede bunu yazan birisini görmüştüm yan...
  13. Cevaplar
    3,619
    Görüntüleme
    440,614

    Oyun Dünyası: tebrikler emre abim :)

    tebrikler emre abim :)
  14. Konu: clover nerdesin?

    Gönderen: trabzonsporlu
    Cevaplar
    21
    Görüntüleme
    3,915

    Gözlerimden birkaç damla yaş...

    Gözlerimden birkaç damla yaş...
  15. Konu: Kim Yok Kim Var

    Gönderen: trabzonsporlu
    Cevaplar
    17
    Görüntüleme
    2,110

    Bir mesaj...

    Bir mesaj...
  16. Cevaplar
    26
    Görüntüleme
    2,130

    İnternet yoksa bu mesajları nasıl yazdın...

    İnternet yoksa bu mesajları nasıl yazdın :confused:
  17. Cevaplar
    30
    Görüntüleme
    4,679

    Oyun Dışı: Şu rütbelerin fotoğrafları biraz daha küçük...

    Şu rütbelerin fotoğrafları biraz daha küçük olabilir aynı devreden olduğum kişi varmı denk gelemedim ayrıca oyunla ilgisizdeki mesajlar sayılsa üstüme adam tanımıyorum :D
  18. Cevaplar
    1,786
    Görüntüleme
    437,803

    Eğlence: yapılmadı ;(

    yapılmadı ;(
  19. Cevaplar
    5
    Görüntüleme
    1,665

    Ya forum aklıma geldi girdimde isimlerin altında...

    Ya forum aklıma geldi girdimde isimlerin altında değişik bişeyler yazıyor bendede çıkıyo mu denemek istiyorum

    edit: çıkmadı lan :( neyse bende 1. Sırada çıkıyo daha önce girmeye çalışmışlığım var...
  20. Cevaplar
    1,786
    Görüntüleme
    437,803

    Eğlence: 1 tane tasarımcı kalmadı mı yahu

    1 tane tasarımcı kalmadı mı yahu
  21. Cevaplar
    1,786
    Görüntüleme
    437,803

    Eğlence: 16058 Yılbaşı şapkası mı denir noel baba...

    16058

    Yılbaşı şapkası mı denir noel baba şapkası mı denir bilmiyorum ama ondan koyabilirmisiniz trabzonspor şapkası gözükmeyecek şekilde umarım yılbaşından önce biri yapar tşkler
  22. Cevaplar
    7
    Görüntüleme
    2,737

    ++++++++++++

    ++++++++++++
  23. Cevaplar
    14
    Görüntüleme
    1,686

    kayıt tarihime bakmaya üşendim post atıp şimdi...

    kayıt tarihime bakmaya üşendim post atıp şimdi bakıcam

    edit: 4 ayla felan kaçırmışım neyse önümüzdeki kutlamalara artık.
  24. Cevaplar
    20,309
    Görüntüleme
    1,622,659

    Eğlence: selamunaleyküm 1

    selamunaleyküm 1
  25. Konu: Dolar hk

    Gönderen: trabzonsporlu
    Cevaplar
    44
    Görüntüleme
    3,928

    3-5 vatan haini pkklının tutuklanmasıyla bunların...

    3-5 vatan haini pkklının tutuklanmasıyla bunların olması utanç verici
Toplam 500 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Toplam 20 Sayfadan Sayfa 1 1 2 3 4