No Recent Activity

11 Ziyaretçi Mesajları

  1. +- güneydoğu oluyor dostum oyun açılıp birliklerimiz kurulduğunda tekrardan haber verin
  2. Konuşmayı takip et
    kardedim bnde gelmek istiyorum birliginize.
    adim insallah TheZooM olacak.
    bu arada + - haritada nerede ?
  3. Özelden yazarmısın
  4. oynadığın serverda hesabını aç.Sonra profil kısmına tıkla. Profil gelincede değiştir kısmına tıkladıktan sonra bu kodu yapıstır ve alltakı kaydete tıkla.
  5. Konuşmayı takip et
    selam ben oyuna yeni başladım yapamadığım bi görev var yardım edersen sevinirim.
    Görev:
    Bu kodu [#0] profiline yazmalısın. diyo ama ben bi türlü nereye yazıcağımı bulamadım forum profiline yazmayı denedim olmadı nereye yazılacağını biliyo musun?
  6. Konuşmayı takip et
    bırak beni izlemeyi)
    Gel buraya kırmızi şortli sen ya medyasın ya da emniyetin adamısın... ))
  7. senı takıp etmeye calısıyom
  8. Konuşmayı takip et
    ne etrafta geziniyon) Selam ey yoldaş sana diyarbakırdan selam getirmişem)
  9. arkadaşlık gönderdim
  10. ,y,d,r kubım sen nasılsın,iyisin inş,burdan özelden attığın msjı yeni fakettim ama cevap yazmıyorum o konuyu görüştük zaten,can sıkcak bi durum yok,seni çok severım zaten bılırsın,kusur olsa bile darılmam sana
Misafir mesajlarının 11 tanesinden 1 ile 10 arasını görüntülüyor
latino Hakkında

Temel Bilgiler

Oyuncu Bilgisi
Oynadığı Oyun Alanları:
Tr8
Travian' a başlama tarihi:
2006
Uzman olduğu halk:
Cermen

İmza


1., 2., 3. ,4., 5, 6. dönem s8 latino +SON-
http://i.hizliresim.com/0bX6XB.jpg

İstatistik


Mesaj sayısı
Mesaj sayısı
808
Günlük Ortalama Mesajlar
0.18
Ziyaretçi Mesajları
Toplam Mesaj
11
En yeni mesaj
05-08-2012 23:10
Genel Bilgiler
Son Aktivite
25-07-2016 12:10
Kayıt Tarihi
26-10-2009
Önerdiği kullanıcı sayısı
3

18 Arkadaşlar

  1. BATUHAN63 BATUHAN63 kullanıcısı çevrimdışı

    Üye

    BATUHAN63
  2. BLACKLIST+ BLACKLIST+ kullanıcısı çevrimdışı

    Üye

    BLACKLIST+
  3. Bordokan Bordokan kullanıcısı çevrimdışı

    Üye

    Bordokan
  4. ezelll ezelll kullanıcısı çevrimdışı

    Üye

    ezelll
  5. galyanın kralı
  6. hacı hacı kullanıcısı çevrimdışı

    Banned

    hacı
  7. HAKANSS19 HAKANSS19 kullanıcısı çevrimdışı

    Üye

    HAKANSS19
  8. HARTGE HARTGE kullanıcısı çevrimdışı

    Üye

    HARTGE
  9. HeyuLaSOfEmpire
  10. Khal Drogo Khal Drogo kullanıcısı çevrimdışı

    Üye

    Khal Drogo
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 18