No Recent Activity

15 Ziyaretçi Mesajları

  1. Konuşmayı takip et
    Selamun aleykum şuan s4 serverinde oynuyor musunuz?
  2. Nickin ne bulamiyorum seni gokhan abiyede soyletemedim
  3. hee abi burdayız valla takılıyoz ama beyazfırtına olarak acmadık bu sefer biraz oynadık nickle
  4. bu server baya karısmıs hayırdır senınde adın gecıyor
  5. öyle arada kafam eserse girip bakıyorum
  6. Bakıyorum da 18 i yaklaştıkça forumdan çıkmıyorsun
  7. tmm yarına ben bulucm onu
  8. Gökhan abi acil irtibat kurmanı istiyor Bulun artık birbirinizi yaw
  9. Ksrgdeli Birligi olarak ++ bölgesindeyiz Arkadaşlar
  10. usta s5 e duyuru yap yaw dost düşman belli olsun
Misafir mesajlarının 15 tanesinden 1 ile 10 arasını görüntülüyor
Harsh Times Hakkında

Temel Bilgiler

Harsh Times Hakkında
Biyografi:
BeyazFırtına
Oyuncu Bilgisi
Oynadığı Oyun Alanları:
Tr1, Tr2, Tr3, Tr4, Tr5, Tr7, Tr12, Tr16, TrX, Trx5, TrX2, Yabancı Server
Travian' a başlama tarihi:
2004
Uzman olduğu halk:
Cermen

İmza




s1 Madman, s4 Beyaz Fırtına,s7 BeyazFırtına,x
2 BeyazFırtına,s5 Beyaz CiQhoLaTa, x3 BeyazFırtına,s1 BeyzFrtına&ReiS

İstatistik


Mesaj sayısı
Mesaj sayısı
1,147
Günlük Ortalama Mesajlar
0.35
Ziyaretçi Mesajları
Toplam Mesaj
15
En yeni mesaj
05-10-2016 21:05
Genel Bilgiler
Son Aktivite
13-07-2017 19:09
Kayıt Tarihi
09-11-2010
Önerdiği kullanıcı sayısı
2

23 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 23