No Recent Activity

20 Ziyaretçi Mesajları

  1. Konuşmayı takip et
    ) Selamun Aleykum, Mustafa abim nasılsın
  2. Konuşmayı takip et
    ) Abim nasılsın,
    Oyundan fena koptum, epey oldu.. ne var yok diye göz atam dedim bir.
  3. Konuşmayı takip et
    Eyvallah. ^^
  4. Konuşmayı takip et
    Ağabeyyy ) Şu mesaj kutunu silsene birazcık mesaj aracam
  5. Konuşmayı takip et
    o adam şimdi sınavlarla cebelleşiyor
  6. Konuşmayı takip et
    Biz oturduğumuz yerden kalkamıyoruz abi, biz nere gök nere?
  7. Konuşmayı takip et
    Er..... gibimi
  8. Konuşmayı takip et
    Daha kötüleride olabilirdi abi
  9. Konuşmayı takip et
    eyw abim saolasın
  10. Konuşmayı takip et
    ​ara bakalım
Misafir mesajlarının 20 tanesinden 1 ile 10 arasını görüntülüyor
crysis82 Hakkında

Temel Bilgiler

Yaş
36
crysis82 Hakkında
Konum:
MERSİN
Oyuncu Bilgisi
Travian' a başlama tarihi:
2004
Uzman olduğu halk:
Hepsi

İmza


İsimleri silmek kolaydır lakin bıraktığı izleri silmek İMKANSIZDIR...
bistrol-CrYsiS-KOMUTANNN

İstatistik


Mesaj sayısı
Mesaj sayısı
1,172
Günlük Ortalama Mesajlar
0.35
Albümler
Toplam Albüm
1
Toplam Resim
2
Ziyaretçi Mesajları
Toplam Mesaj
20
En yeni mesaj
08-07-2017 12:37
Genel Bilgiler
Son Aktivite
17-07-2017 03:20
Kayıt Tarihi
28-10-2009
Önerdiği kullanıcı sayısı
2

59 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 59