No Recent Activity

966 Ziyaretçi Mesajları

  1. Konuşmayı takip et
    La bana bak kabız yalan söyleme! Banada mesaj geldi bende herkese ilettim
  2. Konuşmayı takip et
    dur daha bu senin iyi günlerin
    abi valla herşeyi panıysır planladı dedi ki imza ve avatar değişiyoruz bunun yaptığı kaç oldu falan filan bende saçmalamayın o durduk yere banlamaz dedim ama ya değiş ya da git dediler abi
  3. Konuşmayı takip et
    masallah qhardeshim banlıy10 hanyyy :éééSsSHgsjs
  4. Konuşmayı takip et
    Dede ne ettin sen yav
  5. doğru bildiğim yerden girdim
  6. Konuşmayı takip et
    Doğru bir giriş yaptım.
  7. Konuşmayı takip et
    Yalnız giriş yapmışım
  8. Konuşmayı takip et
    Belki de yanlış bir giriş yaptım eheh.
  9. Konuşmayı takip et
    Buyur Jin Tekken

    http://forum.travian.com.tr/showthre...77#post1483877

    Bak şimdi de kaslı bir herif oldun ama bu yüzden beni suçlamadın? İşte bakış açısı.
  10. Konuşmayı takip et
    Beni engellersin forumda mesajlarımı da görmezsin sabrının sınırı varsa, ama yaptığın şey hoş değil.
Misafir mesajlarının 966 tanesinden 441 ile 450 arasını görüntülüyor
whocares Hakkında

Temel Bilgiler

Oyuncu Bilgisi
Oynadığı Oyun Alanları:
Hiçbiri, Yabancı Server
Travian' a başlama tarihi:
2004
Uzman olduğu halk:
Cermen

İstatistik


Mesaj sayısı
Mesaj sayısı
2,300
Günlük Ortalama Mesajlar
0.50
Ziyaretçi Mesajları
Toplam Mesaj
966
En yeni mesaj
27-04-2016 18:07
Genel Bilgiler
Son Aktivite
19-05-2016 12:25
Kayıt Tarihi
26-10-2009
Önerdiği kullanıcı sayısı
13

5 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 1 of 5