No Recent Activity

53 Ziyaretçi Mesajları

  1. Konuşmayı takip et
    Forumda bi aynı sen kalmışsın abi, sende kayıpmışsın görünene göre.
    yanılıyorum, yoksa?
  2. Konuşmayı takip et
    *slaps stix around a bit with a large trout*
  3. Konuşmayı takip et
    Sertacım nerelerdisin bilader
  4. Konuşmayı takip et
    Sertaç merhaba ömer gibi olma verilen selama icazet edin yahu Allahın selami üzerinize olsun
  5. velı abı bızım hesaplar nezamana cılıyor acaba
  6. Bu profil bir forum mafya üyesine aittir ona göre yazın
  7. Konuşmayı takip et
    Sertaç abicim canınız sıkıldıkça yeni sürüm çıkarmayın lütfeen! Ama t3.6 nın birçok özelliğine dönülmüş bunu sevdim.. birde görüntüde bir değişiklik olacak mı ? Yani arka plan renkli mi olacak? Yoksa beyaz mı olacak? Gene arka plandan birsürü mblerimiz gidecek mi? Zeus banlamayı nerden öğrendi?
  8. Konuşmayı takip et
    Sertac abe gorusemiyoruz... Tr'emi geldin abe ?
  9. Sertaç bizi discoya değilde 100xe götür abi
Misafir mesajlarının 53 tanesinden 1 ile 10 arasını görüntülüyor
Stix Hakkında

Temel Bilgiler

Stix Hakkında
Biyografi:
Bilg.Müh. TUM
Oyuncu Bilgisi
Oynadığı Oyun Alanları:
Yabancı Server
Travian' a başlama tarihi:
2006
Uzman olduğu halk:
Cermen

İstatistik


Mesaj sayısı
Mesaj sayısı
110
Günlük Ortalama Mesajlar
0.03
Ziyaretçi Mesajları
Toplam Mesaj
53
En yeni mesaj
08-02-2016 15:04
Genel Bilgiler
Son Aktivite
04-03-2017 08:46
Kayıt Tarihi
26-10-2009
Önerdiği kullanıcı sayısı
10

189 Arkadaşlar

  1. "Jonah Hex" "Jonah Hex" kullanıcısı çevrimdışı

    Üye

    "Jonah Hex"
  2. (¯Ayşe¯) (¯Ayşe¯) kullanıcısı çevrimdışı

    Üye

    • (¯Ayşe¯) - MSN üzerinden Mesaj gönder
    (¯Ayşe¯)
  3. -da bitişik -da bitişik kullanıcısı çevrimdışı

    Banned

    -da bitişik
  4. -Mert -Mert kullanıcısı çevrimdışı

    Banned

    -Mert
  5. ..:lion_boy:..
  6. 07antalyaspor07 07antalyaspor07 kullanıcısı çevrimdışı

    Banned

    07antalyaspor07
  7. 13.CuMa 13.CuMa kullanıcısı çevrimdışı

    Üye

    • 13.CuMa - MSN üzerinden Mesaj gönder
    13.CuMa
  8. 2.bölük 2.bölük kullanıcısı çevrimdışı

    Banned

    2.bölük
  9. 201Özil 201Özil kullanıcısı çevrimdışı

    Üye

    201Özil
  10. 67berk67 67berk67 kullanıcısı çevrimdışı

    Üye

    • 67berk67 - MSN üzerinden Mesaj gönder
    • 67berk67 isimli Kullanıcıya Skype üzerinden Mesaj gönder
    67berk67
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 189