PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2x avrupa turnuvası



kursat10
29-11-2011, 17:31
en son biten avrupa şampiyonasındaki kalan altınlarımızı bu serverda kullanabilecekmiyiz...

Mustafa3
29-11-2011, 17:46
Olabilir E-mail geldiyse ama bence olmaz.

kursat10
29-11-2011, 18:01
server biterken yeni turnuvalarda kullanabilir demişti arkadaşlar bende 88 altın kaldı ne olacak yanii verdiğimiz paralar boşa mı gidecek...

s92010
30-11-2011, 00:57
Tekrar kaybetmek için altın mı harcayacağız gene...:D

Fatsaliii
30-11-2011, 08:19
server biterken yeni turnuvalarda kullanabilir demişti arkadaşlar bende 88 altın kaldı ne olacak yanii verdiğimiz paralar boşa mı gidecek...


dostum 3 ka altınım gıttı benm neredeyse gerı vermeyecekler dıye her önume gelene altın bastım en son 800 altın falan kaldı ww kuruldu ve altınlar pufff :D

trusta
30-11-2011, 10:36
dostum 3 ka altınım gıttı benm neredeyse gerı vermeyecekler dıye her önume gelene altın bastım en son 800 altın falan kaldı ww kuruldu ve altınlar pufff :D
tosunum o kadar yazı yazdın nereye gitti silmişlemi hahahah olur böyle şeyler her insan karakterini bu oyunda oynarmış ve öğrenirmiş bizim yöneticiler ne yapsın bilmiyolar sordunmu söyleyemiyolar .

Fatsaliii
30-11-2011, 11:19
tosunum o kadar yazı yazdın nereye gitti silmişlemi hahahah olur böyle şeyler her insan karakterini bu oyunda oynarmış ve öğrenirmiş bizim yöneticiler ne yapsın bilmiyolar sordunmu söyleyemiyolar .

yok usta dıger sayfada duruyor yazdıklarım ama anlamadıgım turnuva zamanı avaz avaz bagıranlardan buyuk cogunlugun ses cıkrtmaması ve hatta bırılerının yönetıcılerı haklı bulması neyse usta salla gıtsın zaten oynamıyoruz forumlarda gezıyoruz bızde emeklılık guzel be usta :D

trusta
30-11-2011, 12:54
yok usta dıger sayfada duruyor yazdıklarım ama anlamadıgım turnuva zamanı avaz avaz bagıranlardan buyuk cogunlugun ses cıkrtmaması ve hatta bırılerının yönetıcılerı haklı bulması neyse usta salla gıtsın zaten oynamıyoruz forumlarda gezıyoruz bızde emeklılık guzel be usta :D
tam emekli olmadın daha dur hele bekle t3 açılırsa sana wow borcum var kurdurucam bu sefer))))

DehSet
30-11-2011, 13:11
en son biten avrupa şampiyonasındaki kalan altınlarımızı bu serverda kullanabilecekmiyiz...

Altınlar kesinlikle geri verilmeyecek hatta oyun resetlendiği an herkesin altınını çekti travian yönetimi isterseniz alman cumhurbaşkanına gidin değişmez :D

latino
30-11-2011, 14:05
Başka servardan turnuvaya nakil olmayacağı,aynı şekilde turnuvadaki altınların da başka bir servara nakil olunmayacağı duyurulmuştu,eğer orda altınınız kaldıysa üstüne bi çizik atın,umudu kesin.
Yeni elemelere gelince,anlaşılan pek katılım yok,katılanlarda ise herhangi bir plan program yok gibi gözüküyor.t4 e sıcak bakan kişi sayısı çok az,travian yönetimi maaşallah devlet kurumu gibi,müşteri filan salladığı yok,resmen harakiri yapıyor,kendileri bilirler,ben de travian emeklileri kervanına katılıyorum,yaşasın traviansız hayat :)

f_s_m_
30-11-2011, 18:13
Avrp t3,6 olursa olabilir dedım rutin fazla kasmadan bakarım hemde 2 mail adresi verdim davet gelsin diye t4 oldu ben antit4 cüyüm istemiyorum ve oynamam ve oynamak hiç aklıma bile gelmiyor... hala aklım t3,6 da.ve 3x 3,6 açılırsa galiba jübile mi yapacam bu sene oyuna zaman ayırabilecek kadar boş zamanım var ama şansıma bakki hala piyasada 3,6 yok...neyse 3 5 gün daha bekleyelim 3x de t4 olur inşallah da bizde bu oyunu tamamen bırakırım....at ve kılıç hakkında bilgisi olan var mı ona merak sardım...

t4 e hayır...

Fatsaliii
30-11-2011, 23:44
tam emekli olmadın daha dur hele bekle t3 açılırsa sana wow borcum var kurdurucam bu sefer))))


usta senınle hersşeye varım ben bılıyorsun emeklı olduk dedıkde takaut olduk demedık :D sigorta istemem emeklılık maşı yeter azda senden harçlık gelse fena olmaz :D yanı calısıruk bıraz daha ama senınle beraber

f_s_m_
05-12-2011, 19:55
eleme başladı 1.gün kayt olan 8500 kişi bu sayı bir kaç güne 15 20 bini bulur ama mh durumu nedir oyun sonunda belli olacak...oynayanlara başarılar 3,6 bekleyen 3x cilerde umarım hevesimiz kursağmızda kalmazz...

Pascha
11-12-2011, 04:45
http://www.travian.com.tr/?uc=tr11_33203 kayıt olacak arkadaşlar burdan kayıt olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler iyi oyunlar

ooo Nedim bey sizleri burada görmek ne büyük şeref :))

fuhas
11-12-2011, 05:31
Aşağıdaki yazıyı birlil profiline koyan arkadaşlar komik olmayın.EFSANE birliğini asıl kuran kişinin kim olduğu bellidir.Buraya yazmaya gerek yoktur.O yazıyı daha da komik duruma düşmeden profilden kaldırın.Gerçek EFSANELERİ 3X te görürsünüz.

HIRS&ŞEHİT&SİYAH&EFSANE&
birlikleri
KURUCULARI BU BİRLİKTEDİR.