PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : WoW Tebrikleri [Server 11]



whocares
30-04-2011, 12:57
Merhaba,

Başta WOW kuran ekip olmak üzere, tüm s11 oyuncularımızı tebrik ederiz.

Tebriklerinizi bu başlık altında yapabilirsiniz.

Önemli Not: Şifre paylaşımı yasaktır. Bu konuya dikkat etmeniz önemle duyurulur.

LightWind
30-04-2011, 15:17
Herkes bu serverdan o kadar bıkmış ki wow biter bitmez kayboldular ortadan :D:D

aymelek s11
30-04-2011, 16:44
yok yok burdayız:)
yeni sayfada bir daha tebrik edelim:)
tebrikler:)

aymelek s11
30-04-2011, 16:46
http://travian-reports.net/tr/report/388429a8765

ayrıca casus arkadaşlarıda tebrik ederiz

????
30-04-2011, 17:59
yav wow kurulsa ne olur kurulmasa ne olur. wow istense bundan 4 ay önce son-bk tarafından baltalı horse a kurdurulurdu. Bana kalırsa hiç önemi olmayan bir şey yani asıl olan gçsterilen sağlam duruştu ne yazık ki devamı gelmedi herşey aynı tas aynı hamam devam ediyor.

s11 i hep son ve bknın domine edip sonrada wowdan vazge.tiği bitmesin diye elinden geleni yaptığı server olarak hatırlayacağım . BRAVO SON-BK BRAVO GÖZÜNÜ KIRPMADAN WOWUNU SİLENLER- EDİ(BUNU YAZALIMDA YANLIŞ ANLAŞILMA OLMASIN 12 WOWCUYA TEBRİK O ZAMAN )

wowuda kim durduysa artık mutlu olsun :) artık aç kalmazsın bu zaferden sonra

bahriyeli89,3
30-04-2011, 19:59
yav wow kurulsa ne olur kurulmasa ne olur. wow istense bundan 4 ay önce son-bk tarafından baltalı horse a kurdurulurdu. Bana kalırsa hiç önemi olmayan bir şey yani asıl olan gçsterilen sağlam duruştu ne yazık ki devamı gelmedi herşey aynı tas aynı hamam devam ediyor.

s11 i hep son ve bknın domine edip sonrada wowdan vazge.tiği bitmesin diye elinden geleni yaptığı server olarak hatırlayacağım . BRAVO SON-BK BRAVO GÖZÜNÜ KIRPMADAN WOWUNU SİLENLER

wowuda kim durduysa artık mutlu olsun :) artık aç kalmazsın bu zaferden sonra
wow u kuran edi degilmi. hani sonlar wowunu sıfırlamıştı oda oyunu bırakıp pardon wow ları silenler yani 13 wowcudan biri deilmiydi .bende kendimi balık hafızalı sanıyordum. ne çok şey hatırlıyormusum)))))))))))

????
30-04-2011, 20:33
wow u kuran edi degilmi. hani sonlar wowunu sıfırlamıştı oda oyunu bırakıp pardon wow ları silenler yani 13 wowcudan biri deilmiydi .bende kendimi balık hafızalı sanıyordum. ne çok şey hatırlıyormusum)))))))))))

ustat kimse kim wowu kuran farketmez. ben bu serverda hiç bir zaman ne sonda nede bkda bulunmadım. yalnız gördüğüm şey son istediğini yaptı eğlendi yıktı serverı domine etti istese wowu çok rahat kurardu bunu hepimiz gördük. sonrasında travianın bir ayıbı sonucu silip gittiler edide sanırım o dönemde silmekten vazgeçmesinler diye sildi wowunu sonradan alır kurarım diye:) şaka tabii de şimdi burada saçma saçma yok sen hakkettin zaten falan yazmışlar lem nereye hakketti hesap silmelerden önce sıfırlanmış wowu ile nal topluyordu. normal şartlardan esamesi okunmayacak mustang hesabı wow kurmuş çıkıpta hakkettin falan benim garibime gitti sadece.

Burada wowu kuranların bile sıkıldığını düşünüyorum zaten kendi adıma 2009 da başlamış be server:) uzun lafın kısası bu wowu tebrik mebrik etmeyeceğim bunun mustangla ilgisi yok tabii kim kursa etmeyecektim çünkü başkalarının elinin tersiyle ittiği wowu 4 ayda kurmak bana göre bir hiç. 800 hesap aktifdi sanırım en son bunun büyük çoğunluğununda multi olduğunu bir kişinin 3-4 hesaba baktığını ben biliyorum :) toplasan 200 kişinin olmadığı serverda wow kursan ne olur kurmasan ne olur..

haa tabii ilerki servarlarda ben s11 de wow kurdum diye böbürlenecekler durumu bilmeyenlerde bir şey yapıldı sanacak bu kadar basit işte bana göre

HA SON OLARAK O TEBRİK KISMINI DEĞİŞTİRDİM YUKARDA OKURSUN DEDİĞİN GİBİ YANLIŞ BİR TEBRİK OLMUŞ ÇOK DİKKATLİSİN:D

ToxocaraCanis
30-04-2011, 22:29
s11 in bittiğini de gördüm ya 100 yaşıma kadar yaşarım artık:D

selcuk74
01-05-2011, 02:43
Merhaba wow kuran ekibi ben ve sonbk62 ekibi olarak tebrik ederiz. Burada birşey soylemek istiyorum. Bu serverda bence herkes kazandı bizim kazancımız ise red army'den gelip tüm yanlış düşüncelerin aksine büyük bir mucadele ile wow'u 1. iken silme cesaretini ve mertliğini cümle aleme göstermek oldu. Burada oynayan tüm s11 ailesine teşekkür ediyorum umarım birgün bu yiğit insanlarla beraber oluruz diyede ümit ediyorum...

son tango
01-05-2011, 19:36
s11 de wow u sılenler sonra hepsl gerı geldı bır sekılde oynadı onları nıye kımse anlatmıyor arkadaslar
tebrıkler mustang hesabında oynayan arkadaslara cok emek verdıler kolay deıl s11 gıbı bır serverde wow kurmak

yarasa0970
01-05-2011, 23:17
Rakip wow sahibi mustang kardeşimizi gönülden kutluyorum. Mağlubiyete katlanamayan galibiyetin değerini bilemez. SON 4-5 yarasa0970

selcuk74
02-05-2011, 00:05
s11 de wow u sılenler sonra hepsl gerı geldı bır sekılde oynadı onları nıye kımse anlatmıyor arkadaslar
tebrıkler mustang hesabında oynayan arkadaslara cok emek verdıler kolay deıl s11 gıbı bır serverde wow kurmak

hayır hepsi gelmedi mesela 1. olan baltalı horse arkasına bile bakmadı...

-McKnight-
02-05-2011, 12:02
:) Tebrikler...

ALLSTARG
02-05-2011, 12:22
:) Tebrikler...


Yaşıyormusun beahhhhh hakan sen

-McKnight-
02-05-2011, 12:25
Berkant abi? Alper abi? Yaşıyorum; dün itibariyle :)

ALLSTARG
02-05-2011, 18:47
ben berkant:)))
olum insan bi telefona cevap verir beah kaç kere arandın hemde kaç kere

trusta
02-05-2011, 19:21
hakkaten tebrikler müthiş bir başarı kimse maziyi karıştırmasın burda gerçekten tebriği hakketen bir oyuncu var mustang yani eddiy düşünsenize normall bir wow süreci biximle geçiriyor ve nerdeyse bir yıl olacak hala wow başında travian tarihinin en uzun wowcusu tebrikler .

bu arada hakan usta o rakamı kimse unutmaz 444444 s8 de bende deniyecem bakalım yaklaşırmıyız)))

tranusta

-McKnight-
02-05-2011, 23:21
ben berkant:)))
olum insan bi telefona cevap verir beah kaç kere arandın hemde kaç kere

Konuştuk anlaştık umarım :)


hakkaten tebrikler müthiş bir başarı kimse maziyi karıştırmasın burda gerçekten tebriği hakketen bir oyuncu var mustang yani eddiy düşünsenize normall bir wow süreci biximle geçiriyor ve nerdeyse bir yıl olacak hala wow başında travian tarihinin en uzun wowcusu tebrikler .

bu arada hakan usta o rakamı kimse unutmaz 444444 s8 de bende deniyecem bakalım yaklaşırmıyız)))

tranusta

Selamlar, kazanan tebriği her zaman haketmiştir..

Sana 5555555 yakışır :)

Archangel s2
03-05-2011, 16:03
s.a öncelikle mustang1 wowu kurdugu için tebrik ederim hakkettiler...
bk-son birliiği adı altında toplanan tüm birlik arkadaşalrımı tebrik ederim..ali11 hesabı olarak hiç bir zman bu birliğin bileğini bükemeyen kişiler anca cır cır konuşurlar biz ali11 hesabı olarak 22 tane merkez sıfırladık... sizler ne yaptınzı yav son 4-5son 5-4 birliği sizler ne yaptınız korkakca anca yan köyler yıkmaya geldiniiz onuda beceremediniz... 350000 askerinizi kestik daha ne keselim yav yan köy yıkmayı beceremeyen kişiler merkezmi yıkacaktı gülüyorum merkezimdeki olana savunmayı siizn wowunuzdaki hesap wowundaki savunma kadardı bunu herkez biliyord biizm birliğin içindeki korkusuz kovboy maşşlah herşeyi sizlere yetişitiriyordu değilmi bizler hepsini biliyorduk ayık olun....bizler travian denilen oyunun kuru olmuşuz ustalarımızda mc knıght- yavuz_selim - mtres green dir.. bu oynu bana bu kadar iyi öğretiklerki yan köyü bile yıktıramayacagını billzere aşılamışlardır birde şunu öğrettiler travian ustası olan kişiler bir oyuncunu yan köyde ordusu olmadıgı sürece yan köy yıkma yıksan bile o senin başarın değildir bunuda iyi öğrendim...ben s11 de sadce 2 yan köy sildim(oda oyuncunun yan köyde ordusu olduug için merkezinde ordusu olmadıgı için o yan köye gidilmiştir)...
mc knıgt (hakan abi) özledik seni yav:) ne zman orgnazielere çıkacaz...
bu oyunda illaki casus olru bunuda kimse unutmasın ali11 in oldugu heryerde dostu olur düşman oldugu birlikte bile dostu olur buda travianın inceilkleirndnedir bunu herkez başaramaz...düşman birliğinde bizler asker besletmiş kişileriz ayık olun panik olmayın herşey meydana çıktıgı an herşey değişir demi ....boşvewr s11 bitti artık adımız kaldı o yeter koca 4 birlik bir ali11 i yıkmadınız o yeter sonlar...
allaha emanet olun herkez gerçek hayatında mutltlukalr dilerim

cuma

son tango
03-05-2011, 17:26
archangel destan yazmısın yalan destanı ::)))))

Archangel s2
03-05-2011, 18:31
archangel destan yazmısın yalan destanı ::)))))


oyuncu ismin nedir üstad yalanmı yanlışmı tüm s11 e söyle anlatrsınalr sana yalanmı yanlışmı tüm herşey meydanda

aymelek s11
03-05-2011, 19:43
s.a öncelikle mustang1 wowu kurdugu için tebrik ederim hakkettiler...
bk-son birliiği adı altında toplanan tüm birlik arkadaşalrımı tebrik ederim..ali11 hesabı olarak hiç bir zman bu birliğin bileğini bükemeyen kişiler anca cır cır konuşurlar biz ali11 hesabı olarak 22 tane merkez sıfırladık... sizler ne yaptınzı yav son 4-5son 5-4 birliği sizler ne yaptınız korkakca anca yan köyler yıkmaya geldiniiz onuda beceremediniz... 350000 askerinizi kestik daha ne keselim yav yan köy yıkmayı beceremeyen kişiler merkezmi yıkacaktı gülüyorum merkezimdeki olana savunmayı siizn wowunuzdaki hesap wowundaki savunma kadardı bunu herkez biliyord biizm birliğin içindeki korkusuz kovboy maşşlah herşeyi sizlere yetişitiriyordu değilmi bizler hepsini biliyorduk ayık olun....bizler travian denilen oyunun kuru olmuşuz ustalarımızda mc knıght- yavuz_selim - mtres green dir.. bu oynu bana bu kadar iyi öğretiklerki yan köyü bile yıktıramayacagını billzere aşılamışlardır birde şunu öğrettiler travian ustası olan kişiler bir oyuncunu yan köyde ordusu olmadıgı sürece yan köy yıkma yıksan bile o senin başarın değildir bunuda iyi öğrendim...ben s11 de sadce 2 yan köy sildim(oda oyuncunun yan köyde ordusu olduug için merkezinde ordusu olmadıgı için o yan köye gidilmiştir)...
mc knıgt (hakan abi) özledik seni yav:) ne zman orgnazielere çıkacaz...
bu oyunda illaki casus olru bunuda kimse unutmasın ali11 in oldugu heryerde dostu olur düşman oldugu birlikte bile dostu olur buda travianın inceilkleirndnedir bunu herkez başaramaz...düşman birliğinde bizler asker besletmiş kişileriz ayık olun panik olmayın herşey meydana çıktıgı an herşey değişir demi ....boşvewr s11 bitti artık adımız kaldı o yeter koca 4 birlik bir ali11 i yıkmadınız o yeter sonlar...
allaha emanet olun herkez gerçek hayatında mutltlukalr dilerim

cuma


http://travian-reports.net/tr/report/388429a8765

anladığım kadarıyla sizde bizim birliktenmişsiniz:))
oyunu nasıl oynadığınız meydanda.
kazanmış havalarına girmeyin komik oluyorsunuz.üç kişi bir olup sıradan köylerimizi sıfırladınız.
:)sonra buradan sanki destan yazmış havalarına giriyorsunuz.
son birliklerinin bir ferdi olarak kendinizi görseydiniz, bir wow kurulması konusunda çaba sarfederdiniz.
siz ancak hakaret etmeyi biliyorsunuz.
başka bir meziyetiniz yok:))

ALLSTARG
03-05-2011, 21:48
http://travian-reports.net/tr/report/388429a8765

anladığım kadarıyla sizde bizim birliktenmişsiniz:))
oyunu nasıl oynadığınız meydanda.
kazanmış havalarına girmeyin komik oluyorsunuz.üç kişi bir olup sıradan köylerimizi sıfırladınız.
:)sonra buradan sanki destan yazmış havalarına giriyorsunuz.
son birliklerinin bir ferdi olarak kendinizi görseydiniz, bir wow kurulması konusunda çaba sarfederdiniz.
siz ancak hakaret etmeyi biliyorsunuz.
başka bir meziyetiniz yok:))

Biz bırakıldığı gibi devam ettik bu oyuna yani BK-SON idik öylede bitirdik ama BK kelimesini hazmedemeyen bir sürü oyuncu oldu....Sonuçta ne mi oldu hep birlikte gördük kurdurmadık kardeşim...

son tango
04-05-2011, 08:32
konusun konusun bızım orda bır soz var karı s... sonra kapı kılıtlenmez dıye sonbk ımnısde kurdurmamıs serefınızı seveyım

aymelek s11
04-05-2011, 10:06
[QUOTE=ALLSTARG;1194105]Biz bırakıldığı gibi devam ettik bu oyuna yani BK-SON idik öylede bitirdik ama BK kelimesini hazmedemeyen bir sürü oyuncu oldu....Sonuçta ne mi oldu hep birlikte gördük kurdurmadık kardeşim...[/QUOTE

topu topu iki saldırı madalyan var.hayır o kadar köy sıfırladım diyordunda:)

ALLSTARG
04-05-2011, 15:07
Ben hiç bir zaman şu kadar köy sıfırladım şunu yaptım demedim....hala da uzatmanıza gerek yok Biz BK-SON idik öyle bitirdik....Sadece WOW kurdurmadık dedim....

ALLSTARG
04-05-2011, 15:09
konusun konusun bızım orda bır soz var karı s... sonra kapı kılıtlenmez dıye sonbk ımnısde kurdurmamıs serefınızı seveyım

Ağzı olan konuşuyor sonrada şereften bahsediyor komik olmayın komik....

selcuk74
04-05-2011, 16:19
Arkadaslar bence bkson ve sonbk isimleri hesapları silme anından itibaren gecerliliğini yitirmişlerdir o yüzden siz soyle yaptınız biz boyle yptık demeyin lütfen...

ALLSTARG
04-05-2011, 19:03
Arkadaslar bence bkson ve sonbk isimleri hesapları silme anından itibaren gecerliliğini yitirmişlerdir o yüzden siz soyle yaptınız biz boyle yptık demeyin lütfen...

Oda bir yorum tabikide ama biz Mcknight ın kurduğu ana birliğin devamı olduğumuz için öyle bir yorum getirdim...Neyse bu saatten sonra artık bunları konuşmak tabikide gereksiz...

yarasa0970
04-05-2011, 21:17
s.a öncelikle mustang1 wowu kurdugu için tebrik ederim hakkettiler...
bk-son birliiği adı altında toplanan tüm birlik arkadaşalrımı tebrik ederim..ali11 hesabı olarak hiç bir zman bu birliğin bileğini bükemeyen kişiler anca cır cır konuşurlar biz ali11 hesabı olarak 22 tane merkez sıfırladık... sizler ne yaptınzı yav son 4-5son 5-4 birliği sizler ne yaptınız korkakca anca yan köyler yıkmaya geldiniiz onuda beceremediniz... 350000 askerinizi kestik daha ne keselim yav yan köy yıkmayı beceremeyen kişiler merkezmi yıkacaktı gülüyorum merkezimdeki olana savunmayı siizn wowunuzdaki hesap wowundaki savunma kadardı bunu herkez biliyord biizm birliğin içindeki korkusuz kovboy maşşlah herşeyi sizlere yetişitiriyordu değilmi bizler hepsini biliyorduk ayık olun....bizler travian denilen oyunun kuru olmuşuz ustalarımızda mc knıght- yavuz_selim - mtres green dir.. bu oynu bana bu kadar iyi öğretiklerki yan köyü bile yıktıramayacagını billzere aşılamışlardır birde şunu öğrettiler travian ustası olan kişiler bir oyuncunu yan köyde ordusu olmadıgı sürece yan köy yıkma yıksan bile o senin başarın değildir bunuda iyi öğrendim...ben s11 de sadce 2 yan köy sildim(oda oyuncunun yan köyde ordusu olduug için merkezinde ordusu olmadıgı için o yan köye gidilmiştir)...
mc knıgt (hakan abi) özledik seni yav:) ne zman orgnazielere çıkacaz...
bu oyunda illaki casus olru bunuda kimse unutmasın ali11 in oldugu heryerde dostu olur düşman oldugu birlikte bile dostu olur buda travianın inceilkleirndnedir bunu herkez başaramaz...düşman birliğinde bizler asker besletmiş kişileriz ayık olun panik olmayın herşey meydana çıktıgı an herşey değişir demi ....boşvewr s11 bitti artık adımız kaldı o yeter koca 4 birlik bir ali11 i yıkmadınız o yeter sonlar...
allaha emanet olun herkez gerçek hayatında mutltlukalr dilerim

cuma
Kardeşim senin de bir dediğin diğerini tutmuyor. Önce 22 merkez sıfırladım diyorsun sonra "hiçbir zaman öyle birşey demedim" diyorsun. Önce sizin birlikten birinin casusluk yaptığından yakınıyorsun sonra da senin bizzat casus olduğun saldırı raporuyla ispatlanıyor. Ağzım açık kaldı. Hakkaten sağlam oyuncuymuşsun. Kişi herkesi kendisi gibi bilirmiş. Biz kendimizden pay biçip karşımızdakileri de "doğru" kişi sandık. Senin köyüne yaptığım saldırıdan sonra beni tebrik etmiş ve tahmin ettiğim için savunma yığdım demiştin. Ben de saf saf inanmıştım. Meğer senin kulakların bizim birlikteymiş. Canın sağolsun. Bunun bir oyun olduğunun farkında olarak bu arenada yapılanların da gerçek karaktarlerin yansıması olduğuna inanıyorum. Sen kendini yansıtmışsın biz de kendimizi...

son tango
04-05-2011, 21:36
yarasa kardesım ugrasmaya degmez anlatamazsın bunlara bunlar ne dedıklerını nede yaptıklarını bılırler bosuna cabalama salla gıtsın matap aldıgına degmez
ıt urur kervan yurur dıyecen gececen
ha bırde su var sonbk ımısler vov kurdurmamıslar bu kelımenın manasını bılen bırı varsa berı gelsın
o zaman sen ne bok yemeye oynadın bu oyunu tahrıbatlar kurdu vovu sen ne bok yaptın dıyecen ama anlamazlarkı

Archangel s2
04-05-2011, 22:42
Kardeşim senin de bir dediğin diğerini tutmuyor. Önce 22 merkez sıfırladım diyorsun sonra "hiçbir zaman öyle birşey demedim" diyorsun. Önce sizin birlikten birinin casusluk yaptığından yakınıyorsun sonra da senin bizzat casus olduğun saldırı raporuyla ispatlanıyor. Ağzım açık kaldı. Hakkaten sağlam oyuncuymuşsun. Kişi herkesi kendisi gibi bilirmiş. Biz kendimizden pay biçip karşımızdakileri de "doğru" kişi sandık. Senin köyüne yaptığım saldırıdan sonra beni tebrik etmiş ve tahmin ettiğim için savunma yığdım demiştin. Ben de saf saf inanmıştım. Meğer senin kulakların bizim birlikteymiş. Canın sağolsun. Bunun bir oyun olduğunun farkında olarak bu arenada yapılanların da gerçek karaktarlerin yansıması olduğuna inanıyorum. Sen kendini yansıtmışsın biz de kendimizi...

üstad bizim oyunumuzu nasıl oynadıgıız gösterdik sne yanlış okumuşsaun ben hiç bir zaman öyle birşey deemdin lafınıda anlamadım
sne benim yan köyümde çakıldıgın an bile dedim sana tebrikelr üstadım iyi saldrı organizewsi dedim ve bu oyunda ne kadar karakterli bir yapıya sahib oldgumu gösterdim ve sende cvbını kendine yakışır bir şeklide muhabbet ettik değilmi?
bu bir oyun bu travian denilen oyunda hereşy olur unutma bunu üstad...
artık uzatmayalım konuyu artık bıktım cidden olanlar oldu yıkılanlar yıkıldı kalnalar kaldı kazananlar kazandı kaybedenelr kaybettii. sonuçta bir oyun...
gerçek hayatınızda multluluklar dilerim..
cuma

ALLSTARG
05-05-2011, 00:23
Ne çok koymuş beah hala fadıl takipte....
Bu oyunu neden mi oynuyoruz paramız çok gırgırımız çok seviyorum olum s11 i ...seviyorum burda herşeyini oyuna kendini vermiş olanı seviyorum işte ama malesef artık s11 olmayacak olsada wowu gene son kuramayacak ona üzülüyorum....Ha bu arada sanki kendileri sütten çıkmış ak kaşık milletin arkasından wowa saldıracağım deyipte boş köy yıkmaya çalışanlar utansın sonucunda ne olduğunu yazan kişi zaten biliyor en çokta ona taktılar boşver Cuma sende bunlara anlatamazsın...Ama ne dedim bu adamlar sana değil Dr a geliyolar demedimmi:P

Archangel s2
05-05-2011, 00:52
Ne çok koymuş beah hala fadıl takipte....
Bu oyunu neden mi oynuyoruz paramız çok gırgırımız çok seviyorum olum s11 i ...seviyorum burda herşeyini oyuna kendini vermiş olanı seviyorum işte ama malesef artık s11 olmayacak olsada wowu gene son kuramayacak ona üzülüyorum....Ha bu arada sanki kendileri sütten çıkmış ak kaşık milletin arkasından wowa saldıracağım deyipte boş köy yıkmaya çalışanlar utansın sonucunda ne olduğunu yazan kişi zaten biliyor en çokta ona taktılar boşver Cuma sende bunlara anlatamazsın...Ama ne dedim bu adamlar sana değil Dr a geliyolar demedimmi:P

evt üstad aynen öyle :) ben bıraktım artık onalrı kendileri bırakmyıorar bıktım artık onlardan:))))artık ben uğraşmayacam yav:) baydılar yıkılan pehlivan güreşe doymaz der laf vardır ya ondan :) alışıklar onlar:)

-McKnight-
05-05-2011, 01:47
Ben birliği beraber kurduk diye hatırlıyorum... Sen birleşmeden önce BK'nın birleştikten sonra da BK-SON birliklerinin kararlarına her zaman yön veren bir insandın. O yüzden sana tavsiyem abi; isimlerini geçen gün ilk defa senden duyduğum şahısları dengin diye görme. Zira SON-BK'yı temsil etmiyorlar. O yüzden SON-BK ismini lekelemelerine müsade etmeye lüzum yok. Bizim bildiğimiz SON-BK bu değil.

_____________

Bu arada Cuma ile Berkant abinin nickleri benzer olduğundan ikisinin yorumlarını karıştıranlar olmuş. Tekrar okumanızı tavsiye ederim; dikkatlice...

_____________

Ali nerdesin? :)

selcuk74
05-05-2011, 15:54
s11 tekrar acılacakmı?

son tango
16-05-2011, 22:20
alstar sen ne tatlı konusuyorsun ya oyle ::)))
konusma wow falan

Darkcool
17-05-2011, 15:19
welll welll welll....

galaxion
24-05-2011, 18:06
benim bu serverden kalan altunlarım vardı onları nasıl geri alıcam

ali akcakaya
07-09-2011, 09:04
toplu gidicez biz

team adımız

W-T