PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : (-_-) - SİYAH savaşı



denizci07
20-04-2011, 09:11
Bari bu konuyuda açalımda arkadaşlar raporları eklerler belki.

tr6
21-04-2011, 20:46
güzel raporlar göreceğimize eminim şimdiden Amon_ra varsa gerisi yalan :D

levent16
23-04-2011, 13:39
http://travian-reports.net/tr/report/38445388ac9

sanırım ilk rapor:)

denizci07
23-04-2011, 14:33
valla konulan ilk rapor. oyunun bu döneminde bile kilit yiyen bi birlikle savaşıyoruz :))

levent16
23-04-2011, 15:09
bu kilit değil ama fake olarak düşündü sanırım biraz garip bir durum yani veya aşırı güven mi desek:)

ceto01
27-04-2011, 21:58
MEHMET BAK SENİN BİRLİK OYUNCULARININ SALDIRI RAPORU GÖR NE KADAR PROFESYONELSİNİZ:)

http://travian-reports.net/tr/report/387102118be

zmac
27-04-2011, 22:36
çok yavan geçiyor nerde geçen yıl ki s6!

RotiNDa
28-04-2011, 18:26
ya bu ne biçim savaş bunlart gerçek siyaylarmı bence degil çünkü gerçek siyahlar şimdi bitirmişlerdi savaşı s4te oldugu gibi :D

denizci07
29-04-2011, 20:31
MEHMET BAK SENİN BİRLİK OYUNCULARININ SALDIRI RAPORU GÖR NE KADAR PROFESYONELSİNİZ:)

http://travian-reports.net/tr/report/387102118be

haklısın abi :))) arkadaşlar şaka gibi :)))

denizci07
29-04-2011, 20:33
ya bu ne biçim savaş bunlart gerçek siyaylarmı bence degil çünkü gerçek siyahlar şimdi bitirmişlerdi savaşı s4te oldugu gibi :D

bu nasıl bi düşünce. arkadaşlar gerçekten güzel bir savaş çıkarıyorlar. demekki s4 deki rakipleri biz kadar güçlü değiller.

RotiNDa
30-04-2011, 12:04
bu nasıl bi düşünce. arkadaşlar gerçekten güzel bir savaş çıkarıyorlar. demekki s4 deki rakipleri biz kadar güçlü değiller.

s4de ugrayın gelcek server görürsünüz o zaman ha madem güzel savş var raporları paylaşında görelim

Nogay-BMW
30-04-2011, 16:45
s4 teki siyah birlikleri sanırım asıl siyah birliklerinin kurucuları onlar baya saglam kadrolarıda 6 yıldır aynı ama konumuz onlar deilki:)

????
01-05-2011, 14:50
s4de ugrayın gelcek server görürsünüz o zaman ha madem güzel savş var raporları paylaşında görelim

Üstat bende bir s4 siyah birlikleri üyesiyim buradaki işlerim nedeniyle serverı erken bıraktım. yalnız bu yorumun son derece gereksiz ve yersiz olmuş neden diyecek olursan bilmediğin bir server bilmediğin oyuncular hakkında konuşuyorsun. S4 te siyahtım burada siyahın rakibiyim ha iki birlik arasında güç farkı var mı evet var. ama bu demek değil ki oynayanlar boş oyuncular . Rapor konusuna gelince raporlar oyuncularla ally ile paylaşılıyor fakat isteyen kendi raporunu koyabilir.

şuanda tılsımların açılmasını bekleyen bir serverdan hani rapor demek saçmadır . Ayrıca adamların karşısında falaka elit yok biz varız:) tüm s4 e selamlar

RotiNDa
02-05-2011, 19:54
s4 teki siyah birlikleri sanırım asıl siyah birliklerinin kurucuları onlar baya saglam kadrolarıda 6 yıldır aynı ama konumuz onlar deilki:)

haklısın fakat rapar isetidik yani kötümüü bişey söledik :D


Üstat bende bir s4 siyah birlikleri üyesiyim buradaki işlerim nedeniyle serverı erken bıraktım. yalnız bu yorumun son derece gereksiz ve yersiz olmuş neden diyecek olursan bilmediğin bir server bilmediğin oyuncular hakkında konuşuyorsun. S4 te siyahtım burada siyahın rakibiyim ha iki birlik arasında güç farkı var mı evet var. ama bu demek değil ki oynayanlar boş oyuncular . Rapor konusuna gelince raporlar oyuncularla ally ile paylaşılıyor fakat isteyen kendi raporunu koyabilir.

şuanda tılsımların açılmasını bekleyen bir serverdan hani rapor demek saçmadır . Ayrıca adamların karşısında falaka elit yok biz varız:) tüm s4 e selamlar

ya haklsın fakat yani zor bişi yookki madem kadroları belli madem s4 üün siyahları degil sölesinler yani nepalım ha falaka elit basit birlikler degil öle konuşuyonuz hiç bir brilik küçümsneemez adamlar demekki iilerki ++ veya --ye hakimleri olmuşlar madem rapor koymayacakasınız forum halkı görmeycekse konuyuda açmayın tılsımlarınn açılmasını bekleyen bir server savaş açıp asker kaybediyorlar köy yıkıp yıkılıyorlar saçma degil fakat bizim rapor istememizmi saçma dogrusu biraz çelişkiye düştüm cümleni tekrar okumanı tavsiye ederim :D

????
02-05-2011, 20:39
rapor koymak isteyen arkadaşlar koyar tabii ama toplu olarak iki tarafta uğramıyor. bu arada elitin başında çok iyi tanıdığım insanlar var onlara lafım yok ama falakanın hali ortada 4 aydır bir organize yapamayan koçbaşı basmayı bilmeyen saldırıda kahtamanı kullanmayan bir birlik zaten mütamadiyen yıkılıyorlar Allah sonlarını hayır etsin.

neyse asıl soruya gelince bunlar orjinal siyah değil çakması. raporlarıda ilerleyen günlerde görebilirsin:)

RotiNDa
03-05-2011, 17:58
rapor koymak isteyen arkadaşlar koyar tabii ama toplu olarak iki tarafta uğramıyor. bu arada elitin başında çok iyi tanıdığım insanlar var onlara lafım yok ama falakanın hali ortada 4 aydır bir organize yapamayan koçbaşı basmayı bilmeyen saldırıda kahtamanı kullanmayan bir birlik zaten mütamadiyen yıkılıyorlar Allah sonlarını hayır etsin.

neyse asıl soruya gelince bunlar orjinal siyah değil çakması. raporlarıda ilerleyen günlerde görebilirsin:)


yani bu kadar basit cevap vermek sagol

levent16
05-05-2011, 21:47
http://travian-reports.net/tr/report/392985276d1

sıfırlanan 2.merkezi:)

denizci07
06-05-2011, 00:30
http://travian-reports.net/tr/report/3931117a368

sonunda formda paylaşacak bi raporumda oldu. savunan arkadaşları teprik etmek isterim. o kadar saldırı ve fake rağmen saldırıyı bulup iyi savunma yapmışlar.

levent16
06-05-2011, 12:01
http://travian-reports.net/tr/report/3931117a368

sonunda formda paylaşacak bi raporumda oldu. savunan arkadaşları teprik etmek isterim. o kadar saldırı ve fake rağmen saldırıyı bulup iyi savunma yapmışlar.

güzel raporlar ama arkadan daha fazla giren olsaydıda sıfırlansaydı dahada güzel olurdu:)
sanırım bizden başka rapor koymak isteyen yok:(

denizci07
06-05-2011, 12:49
güzel raporlar ama arkadan daha fazla giren olsaydıda sıfırlansaydı dahada güzel olurdu:)
sanırım bizden başka rapor koymak isteyen yok:(

sıfırlamak için gitmemiştik zaten. tarlalarını yıkmaya gitmiştik. 12 tane tarla tarip ettik. ama dediğin gibi bizimle beraber bi kaç kişiyi daha saldırıya ekleseydik sıfırlayabilirdik.

????
06-05-2011, 17:54
sıfırlama olmasada hesap devre dışı kalacağa benzer uzun süre:)

ceto01
09-05-2011, 23:26
buyrun 12 tarla yıkımlı temiz bir rapor
http://travian-reports.net/tr/report/395166efa75,39516729553,395169c031c,395170dcfb7,39 517187873,39517204ea3,3951735145a

ceto01
09-05-2011, 23:29
Buda 14 tarla sıfırlanması Lütfen alınan hammaddeye dikkat!!!!!!

http://travian-reports.net/tr/report/395131f0602,395138229d0,3951406f832,3951437d085,39 51440287b,39514560ef8,3951466884a

ceto01
11-05-2011, 00:57
bir rapor daha
http://travian-reports.net/tr/report/39541644a38,395417bfff0,39541879a27,3954209f745

ceto01
11-05-2011, 00:59
http://travian-reports.net/tr/report/3958944c318,3958956c910,3958969eac1,3958973552b

atlm
15-05-2011, 17:55
s4de ugrayın gelcek server görürsünüz o zaman ha madem güzel savş var raporları paylaşında görelim

Dönde bir daha bak s4e, gerçek serverıda siyahıda gör :) hehehehehe

????
16-05-2011, 08:27
Server başından beri en zevkli bölge -+ oldu . Büyük oranda saygıyı çevçevesinde savaş oyunun gereğini yaptık.Yalnız savaştaşöyle bir durum ortaya çıktı. Siyah birlikleri oyuncularımızın yan köylerine dadanmış durumdadır. Organize bir şekilde bazı oyuncularımızın yan köyleri 20 kişi tarafından organize bir şekilde bir şekilde yıkılmaktadır. Bu taktikleri çok çok iyi biliyoruz. Oyuncuyu yıldırmak hesap sildirmek amaçlı bu anlayışı kınıyoruz. Biz merkezlerin sıfırlanmadan yan köylerin yıkılmasına karşı olduk . Tek başına yan köye giden oyuncularımız olmuştur elbet . Ama hiç bir zaman organize bir şekilde devam birliklerimize ally çekerek merkezindeki tarlaları yıktık koşun yan köylerini yıkın demedik.

ŞİMDİ AÇIK BİR ŞEKİLDE SÖYLÜYORUM. EĞER BİR KEZ DAHA YAN KÖYLERİMİZE SALDIRI GELİRSE BUNUN CEVABINI AYNI ŞEKİLDE VERİRİZ. BU SAATTEN SONRA AÇIK SEÇİK YAZIYORUZ. BAŞTA YAN KÖYE GELEN ARKADAŞLAR OLMAK ÜZERE BUNUN CEVABINI AYNEN VERECEĞİZ BU SAATTEN SONRA. AYRICA BİR PLUS OYUNCUNUN YAN KÖYLERİNİ BÜTÜNÜYLE YIKACAĞIZ . UMARIM DEVAMI GELMEZDE BİZDE TAKDİR ETMEDİĞİMİZ İŞLERİ YAPMAK ZORUNDA KALMAYIZ

levent16
17-05-2011, 09:56
http://travian-reports.net/tr/report/399456aea67,399457df3b9,399458648a9,39945914d57,39 9460e37f2,3994617f3ed,3994621fa26

devamında 8 tane daha sıralı var ve pert oldular.
etikten bahseden bu arkadaşlar aynı saniyede 8 sıralı yaparak bu oyunu ne kadar hakkaniyetle oynadıklarını göstermişlerdir.

sonsuzluk
17-05-2011, 22:07
erdem ceren in merkezi nerde acaba ?

büyük BAŞKAN s4
17-05-2011, 22:09
SİYAH lar serveriden geriçekdiler galiba artık yani giidiyorlar

T.C
18-05-2011, 00:43
Zaten serverda oyuncu kalmadı (-_-) büyük bir bölgede yapılandılar Siyahlar ya yıkılacak ya çekilecek yada anadolu birilğiyle birleşme yapacak başka çareleri yok ama anadolu birliği olsun siyahlar olsun kendi bölgelerinde birliği sağlayamadılar otoritenin kurulu olduğu tek bölge (-_-) --.

levent16
18-05-2011, 15:04
http://travian-reports.net/tr/report/399760ba429,39976175417,3997631b7e4,3997661df3e,39 976827037,3997690e376,399770f44fe,3997714086c,3997 7260119,3997738d4c1,399774e862c,39977549443,399776 b7c1b,399777886d6,39977817596,39977946769,39978232 8fd,399783b2abd,3997840a30a

erdemceren merkezi sıfırlama raporları..emeği geçen herkese teşekkürler.
organizasyon silim kararı alınmadan önce yapılmıştı..

kralkano
02-06-2011, 11:37
Foruma göz atarken ilginç cümleler gördüm ve bir açıklama geregi duydum . Belki s4 den bir kaç oyuncu burada olabilir ama s6 daki siyah birlikleri ile hiç bir bagımız yoktur. Biz bu siyah isimini oynayanlardan değil yaşayanlardanız. Bir arkadaşımızında dedigi gibi 5 senelik reel dostluklardan oluşan bir ekibiz. Lakin her server da insanlar istedikleri isimleri koyabilirler . s4 de siyah olup burada başka siyah isimine karşı savaşmak çok dogaldır ...

Herkese başarılı raporlar koyması dilegiyle ... [ Siyah birliklerini tanımak isteyen herkesi rakip veya birlikdaş olarak bir dahaki s4 e bekleriz ... ]

Siyah Birlikleri Adına

Kralkano

el diablo
04-06-2011, 01:20
ANADOLU vs (-__-), (-__+), NOGAY savaşı için ilgili kişiler konu açıp rapor koyabilirse çok güzel olur.

TheMythjohN
20-06-2011, 16:59
Yaa bu siyahların cakma olduklarını bılıyoruz =) Ama isminizi karalıyorlar boş işlerle...