PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni asker



mr.berkan
07-11-2009, 10:59
http://img196.imageshack.us/img196/4528/fdsfsq.jpg


Paintle yaptım

66yerkoy66
07-11-2009, 11:01
Biraz daha güzel olabilirdi. Emeğe saygı...

g.k.m
07-11-2009, 11:01
SÜPER OLMUŞ eline sağlık Emeğe saygı...

J'oKe'R
07-11-2009, 11:02
güzel fikir fakat oyun eskiler için ona göre tasarlaya bilirsiniz ama güzel omluş emeğe saygı

LeqenD KiLLeR
07-11-2009, 11:03
Bombacı yerine F16 desen daha iyi olurdu...Bu aLetin bomba atmaktan daha fazla meziyetLeri var..

Kötü OLmuş maaLeseff....

CeRMaN
07-11-2009, 11:04
guzelde akedemı 20 tamırhane 15 olursa daha akıllıca olurdu

sagokoliq
07-11-2009, 11:07
bu ne yaw dakkada bir böyle konu açılıyor sabit başlık açılmadımı? açılsada kurtulsak...

ayrıca bu kadar saçma bi çalışma olamaz olmamalı. akademiden teyyare araştır, bide gir tamirhaneden çıkart yetmiyormuş gibi 115 saldırı güçü var ahaha... benim kahraman bunun gibi 200 tanesini tek basına keser. bundan sonra böyle konulara acımasızca eleştri yapacam. hiç güzel olmamış...

BeWaNDerT*
07-11-2009, 11:07
iğrenç.. :D

cesurların
07-11-2009, 11:10
iğrenç.. :D
bide sen yap:D:D
güzel ama biraz yazım bozukluğu var

aLoSer
07-11-2009, 11:11
Üzerinde daha çok uğraşabilirsiniz.

مجنون تركيا الخو
07-11-2009, 11:12
bide sen yap:D:D
güzel ama biraz yazım bozukluğu var


İyi olmusda Tokmakci saate 60 giderken bu 52 ...ilginc :P

sercinyo
07-11-2009, 11:12
güzel olmuş eline sağlık

DeRßeDeR
07-11-2009, 11:12
GüzeL Ama Oyunumuz AirRivals Deil Travian Bombacı Olur ama elinde El Bombası Olan Bombacı Daa İi Olur Yada Tüfek

hırbo
07-11-2009, 11:13
bence travianda olması imkansız burası dark orbit filan deilolsa olsa yeni halk çıkar oda hunlar olsun olsa olsa yeni piyade falan çıkar okçu faln bombacı kesinlikle olmaz ama havan bombası olur sur falan yıkmak için

sagokoliq
07-11-2009, 11:13
bide sen yap:D:D
güzel ama biraz yazım bozukluğu var
birde sen yap diyor ... zormu yahu zormu gir google görsellere yaz uçak vs vs indir resimleri sonra gel travianda oyun yönergesine prntscrn tuşuna bas paintte kes bulduğun resmide yapıştır ver gitsin.

cesurların
07-11-2009, 11:16
birde sen yap diyor ... zormu yahu zormu gir google görsellere yaz uçak vs vs indir resimleri sonra gel travianda oyun yönergesine prntscrn tuşuna bas paintte kes bulduğun resmide yapıştır ver gitsin.
ama o kadar emek onu yazmak;)
ayrıca iğrenç dediği için o yapsın bide onunkisini görelim;):)

sagokoliq
07-11-2009, 11:19
bak yaptığı açlışma saçma olduğu gibi saıylar kutulardan taşmış görünümü hoş değil yani.

bahadır
07-11-2009, 11:24
jetın ne ısı var araba maraba yapsaydında üj bej askerle gezerdık ınsaatler kurulana kadar :D

efetürker
07-11-2009, 11:24
oyun eskilerde geçiyor çok saçma ama emeğe saygı

baba-mk
07-11-2009, 11:34
ben hiçde güzel olmamaış...bomabacı cermen..uzay çagı değil..travinada şuan ..mancıık falan var..sen uçaga geçmişsin.....

sagokoliq
07-11-2009, 11:36
alın aynı çalışma fakat sagokoliq imzası taşıdığı için arkadaşınkinden kat kat iyi. daha düzenli ve daha mantıklı.(hoş travianda jetin ne işi varsa...)

http://img10.imageshack.us/img10/7518/bombac.jpg

LegenDooM
07-11-2009, 11:42
bence bu asker sadece yağmalamada işe yarar :D
hız Saatte 1000 sektör ( Ohaaa )
Yağma 1000 Hammadde ( Buda Ohaaa )
:D

bahadır
07-11-2009, 11:49
jet met yapacanıza wc yapında askerler salmasın heryere ortalık gubre kaynıyor :D

sagokoliq
07-11-2009, 11:50
benim yaptığım çalışmada herşey normal :) çünkü bi toytonun 10katı alınarak ayapıldı. istediği hammadde taşıdığı ham ve hızı yani herşey 10x :D

yıkıcı69
07-11-2009, 11:50
iyice sapıttınız haa :d cermende ucak :D sen git o game oyna :D

qelle qesen
07-11-2009, 12:00
M.Ö oyununda süper olmuş :S:S :D:D

qelle qesen
07-11-2009, 12:01
atom bombası koy tam olsun

mudurnulu
07-11-2009, 12:03
Bu bir tarih oyunu.Uçak ve bomba olması oyunu garipleştirirdi bence.

Wade-Kubi
07-11-2009, 12:22
Uçak ve bomba olmasını istiyorsan traviangames in başka oyunu imperion a kayıt ol asker yerine uzay gemileri var savunma sistemi uçaksavar bataryası felan filan var köy yerine gezegen var

DeRßeDeR
07-11-2009, 12:34
Uçak ve bomba olmasını istiyorsan traviangames in başka oyunu imperion a kayıt ol asker yerine uzay gemileri var savunma sistemi uçaksavar bataryası felan filan var köy yerine gezegen var


SAğol Deniyorum Bende xD

pumasait
07-11-2009, 15:36
benim yaptığım çalışmada herşey normal :) çünkü bi toytonun 10katı alınarak ayapıldı. istediği hammadde taşıdığı ham ve hızı yani herşey 10x :D


Yazı tipini sorabilir miyim? Lazım oluyorda.Bir de Travian döneminde balon bile yoktu uçak olması imkansız.Ama resim güzel.

han_555
14-02-2010, 17:03
eski çağda uçakmı var? forum kirleniyor