PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Cermen 10x Speed taktiği



TauWanDoo
19-02-2010, 20:32
Arkadaşlar aslında bu taktik tahmin amaçlıdır.


Başlangıç

Hesabımızı server açıldıktan 30dk sonra aktifleştirelim.Aktifleştirdikten sonra üretimlerimiz şöyle olacaktır:

Odun 80
Tuğla 80
Demir 80
Tahıl 100

Olacaktır.

Taktiğimize başlıyoruz.

İlk önce ödevleri iptal ediyoruz ve plus hesab ile 15 altını aktifleştiriyoruz.

15 altın ile yapılacaklar:

*Odunu %25 arttır

*Tuğla %25 arttır

*Tahıl %25 arttır

Şimdiki üretimler:

Odun 100
Tuğla 100
Demir 80
Tahıl 125

olacaktır.


*Bu arada hammadde yardımları 1 saat süre ile gelecektir.

*Eğer ödevleri kabul etseydik sıçanımız 1 saat 20dk da gelecekti.


*Evet arkadaşlar şimdi bütün ormanları seviye 1 e getiriyoruz.Bu işlemden sonra 2 tuğla,1 demir ve 1 tarlayı geliştiriyoruz(seviye 1e)

*Bize verilen plus hesabla iki inşaatı birden yapmayınız.Çünkü zaman kaybımız olacaktır.

*Arkadaşlar bu serverda hammadde kapasitemiz 8000dir.

*Şimdi köy merkezine geliyoruz.Merkez binasını 3 e geliştiriyoruz.Sonra askeri üsü kurduğumuzda kışlayı kuruyoruz.

*Korumalarımız 7 saat 20 dk da kalkacaktır.

*Reisin gönderdiği hammadde desteklerini aktifleştirmeyi unutmayın...


Üretimlerde son durum:

Odun 250
Tuğla 175
Demir 110
Tahıl 171


*Ve son olarak koruma kalkana kadar asker basıyoruz.



Powered by TauWanDoo

SuperMario
19-02-2010, 20:35
Hay maşAllah server başlamadan taktiği çıktı...

M3RT4C1K
19-02-2010, 20:35
Tebrikler İmzamdaki Linkede yaz galya ve romalı taktiğide bekliyoruz :D

St_CreAcTİvE
19-02-2010, 20:36
Ben gelmeyi planlıyorum ortak arıyorum daha doğrusu temsilci arıyorum.Sizce bu taktikle kaç asker basabilirim...

M3RT4C1K
19-02-2010, 20:38
Tık !! (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?t=16643) Almanya 10x İle İlgili Herşeyinizi Burada Konusun Taktikleride Oraya Alalım :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

antigiyotin
19-02-2010, 20:39
altına gerek yok beyler bence bütün üretimler 10 olunca 30000 üretiyo

TauWanDoo
19-02-2010, 20:40
altına gerek yok beyler bence bütün üretimler 10 olunca 30000 üretiyo


10000 değil miydi birader?

gordonluyuz
19-02-2010, 20:56
ellerine sağlık güzel taktik ama ben ödev yapmayı düşünüyorum.:rolleyes:

LegenDooM
19-02-2010, 21:05
altına gerek yok beyler bence bütün üretimler 10 olunca 30000 üretiyo


10000 değil miydi birader?


Aynen ? :confused: 10.000

çandarlı
19-02-2010, 21:05
biraz daha uzun açıklayıcı olabilirdi taktik..

HeduaN
19-02-2010, 21:49
10000 değil miydi birader?

+1

10000 olur. birde %25 vahaları flnda düşünürsek 12.500 olur bea :D 10 saatte 125000 olur :D

nkx
19-02-2010, 23:07
Hakikaten 10x olcak mı?..

__________________________________________________ ______
pHen TürkcheNin yannı$ qULLanıLmaSıNa ch0q qArŞıyım.

Fatboy
19-02-2010, 23:18
Hakikaten 10x olcak mı?..

__________________________________________________ ______
pHen TürkcheNin yannı$ qULLanıLmaSıNa ch0q qArŞıyım.

Evet, 10x server olacak.

Bir de puntoyu düşürerek yazsak daha makbule geçecek. :)

NdaLL
19-02-2010, 23:21
depolar 800 lük olmayacaktır..

AVCI
20-02-2010, 02:03
Güzel taktik...

Ama speed serverlarda online olmak şarttır...

Eger online değil isen yandın heleki 10 kat daha hızlı bir server da...:)

Fatboy
20-02-2010, 07:17
1. Husus

Odun 80
Tuğla 80
Demir 80
Tahıl 100 olmaz,

Odun 80
Tuğla 80
Demir 80
Tahıl 120 olur.

Bunun üstüne %25 eklediğimizde;

Odun 100
Tuğla 100
Demir 80
Tahıl 125 olmaz,

Odun 100
Tuğla 100
Demir 80
Tahıl 150 olur.

Diğerlerini de böyle böyle düzeltirsiniz.

2. Husus

*Dikkat edin bu speed serverda hammadde deposu çabuk dolabilir.Bu yüzden hammaddelerinizi hemen harcayın.

Pek kolay dolmaz çünkü depo kapasitesi 8000 oluyor köyünü ilk açtığında. ;)

Yani depo kapasitesi de 10 kat artıyor.

Ufak yanlışlarını düzelttim... :)

tankla gel
20-02-2010, 08:03
1. Husus

Odun 80
Tuğla 80
Demir 80
Tahıl 100 olmaz,

Odun 80
Tuğla 80
Demir 80
Tahıl 120 olur.

Bunun üstüne %25 eklediğimizde;

Odun 100
Tuğla 100
Demir 80
Tahıl 125 olmaz,

Odun 100
Tuğla 100
Demir 80
Tahıl 150 olur.

Diğerlerini de böyle böyle düzeltirsiniz.

2. Husus

*Dikkat edin bu speed serverda hammadde deposu çabuk dolabilir.Bu yüzden hammaddelerinizi hemen harcayın.

Pek kolay dolmaz çünkü depo kapasitesi 8000 oluyor köyünü ilk açtığında. ;)

Yani depo kapasitesi de 10 kat artıyor.

Ufak yanlışlarını düzelttim... :)


http://www.travian.org/anmelden.php

arkadaşlar
yukarıdaki link 10x alman speed ...yane 10 kat hızlı server türkler
olarak -/- bölgesindeyiz...yane süd-vest bölgesi...gelecek arkadaşlar
yukarıdaki linkle kayıt olsunlar az bi süre kaldı açılamsına....ben
tankla gel...bu hızlı maceraya katılmanızı tavsiye ediyorum..iyi
eglnceler

TauWanDoo
20-02-2010, 08:12
1. Husus

Odun 80
Tuğla 80
Demir 80
Tahıl 100 olmaz,

Odun 80
Tuğla 80
Demir 80
Tahıl 120 olur.

Bunun üstüne %25 eklediğimizde;

Odun 100
Tuğla 100
Demir 80
Tahıl 125 olmaz,

Odun 100
Tuğla 100
Demir 80
Tahıl 150 olur.

Diğerlerini de böyle böyle düzeltirsiniz.

2. Husus

*Dikkat edin bu speed serverda hammadde deposu çabuk dolabilir.Bu yüzden hammaddelerinizi hemen harcayın.

Pek kolay dolmaz çünkü depo kapasitesi 8000 oluyor köyünü ilk açtığında. ;)

Yani depo kapasitesi de 10 kat artıyor.

Ufak yanlışlarını düzelttim... :)



Katılmıyorum.


Normal serverda köyü ilk açtığımızda üretimlerimiz şöyle olur:

Odun 8
Tuğla 8
Demir 8
Tahıl 10


10x te ise:

Odun 8.10=80
Tuğla 8.10=80
Demir 8.10=80
Tahıl 10.10=100


Anladın mı:)

GriNDeR
20-02-2010, 09:31
Katılmıyorum.


Normal serverda köyü ilk açtığımızda üretimlerimiz şöyle olur:

Odun 8
Tuğla 8
Demir 8
Tahıl 10


10x te ise:

Odun 8.10=80
Tuğla 8.10=80
Demir 8.10=80
Tahıl 10.10=100


Anladın mı:)
Ama binaların yediği tahıl miktarı aynı kalacak. Net üretimden hesaplanmalı.

Dominic-T
20-02-2010, 09:41
Yalan yanlış taktik yollamayın! Daha sw açılmamış bunu böyle yapsak şunu şöyle yapsak diye atmasyon işler yapıyorsunuz:mad:

Fatboy
20-02-2010, 09:49
Katılmıyorum.


Normal serverda köyü ilk açtığımızda üretimlerimiz şöyle olur:

Odun 8
Tuğla 8
Demir 8
Tahıl 10


10x te ise:

Odun 8.10=80
Tuğla 8.10=80
Demir 8.10=80
Tahıl 10.10=100


Anladın mı:)

Hayır tahıl miktarı 12 olur.

Seviye 0'da üretim saatlik 2'dir. 4 tane odunun üretimi 4x2=8 olur. 6 tane tarlanın üretimi ise 6x2=12 olur. ;)

Travianı uzun süre önce bıraktın sanırım... :)

tankla gel
20-02-2010, 10:56
arkadaşlar türkler dağınık bölgelerde olmasınlar herkes -/- bölgesine yane (süd-vest) bölgesini secsin..diger yabancı speedlerde tutunamayan türklerin sorunu yeterli birliği sağlayamamak olmuştur...bu çağrıma oynayacak bütün arkadaşalrın uymasını diliyorum..kayıt için link burada yanlış anlamayın ref link olayı yoktur normal kayıt linkidir bilmeyenler için...

http://www.travian.org/anmelden.php

Gryffindor
20-02-2010, 16:55
hammadde deposu 8000 mi . çok saçma ya eğer öyleyse

ayd
20-02-2010, 22:05
Açılışta üretim değerleri aşağıdaki gibi olacaktır...

odun 2*10*4 = 80
tuğla 2*10*4 = 80
demir 2*10*4 = 80
tahıl (2*10*6)-2 = 118 merkez binası 1. seviye nüfusundan dolayı

Gecekondu
21-02-2010, 00:38
kardeş ayıp be altına alıntı yaz hatamız bile aynı :D 5 tarla olarak hesapladım bn sende öle hesaplamışın üretimleri bnden :D biraz emeğe saygı plss