PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Travian Sözlük Kahvehanesi



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23

Apholas Ceasly
10-06-2012, 14:26
'' Hastroloji ''

Astrolojinin iyisi,hası.

sarbi ç.
10-06-2012, 14:27
*Yeni spor gazetesi A,M,K


'' Hastroloji ''

Astrolojinin iyisi,hası.
Biraz kâtipliğimin tadını çıkartayım sonra açarım.

Apholas Ceasly
10-06-2012, 16:28
-Beşiktaş
-Fenerbahçe
-Galatasaray

Ahkâm
11-06-2012, 00:49
Anime​noktanoktanokta

Forumda çok anime sever var güzel bir konu. Buyrun : Anime (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74443-Anime&p=1447905#post1447905)

ayrıca bütün üyeleri kahvehaneye bekliyorum. konular biraz farklı ve üzerine güzel tanım yapılabilecek, örneklendirilebilecek konular olursa iyi olur.

sarbi ç.
11-06-2012, 00:51
-Beşiktaş
-Fenerbahçe
-Galatasaray
Futbol yasak olduğu için bunları açamıyoruz.Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.

Gibb10
11-06-2012, 00:59
Futbol yasak olduğu için bunları açamıyoruz.Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.

Eyüpspor'a izin var :p

Fatboy
11-06-2012, 01:17
Sevilen Yabancı Diziler konusunda da aynısı oldu, herkes aklına gelen birkaç dizi ismini yazıp cevapladı. Kendi düşüncem, Anime konusuna da o konuya da tek başına anime/dizi isimlerinin yazılmaması. Yaratıcı şeyler bulup yazmak kuru kuruna Naruto yazıp yollamaktan çok daha çok estetiktir benim gözümde. :)

kullanıcı
11-06-2012, 01:23
dünyanın en zor oyunu.
bkz:haxball
bu ne ya top kontrolü sıfır ara pas falan yok depar yok orta açma yok top adamın arkasına gitti mi iş bitti :D

Apholas Ceasly
11-06-2012, 11:06
''Sekreter''

Sekreter; yöneticisini temsil eden ve onun adına kurum içi ve kurum dışı ilişkilerde bulunan büro görevlisi.

Apholas Ceasly
11-06-2012, 17:29
'' Odaya giren sinek ''

Pıspır
11-06-2012, 17:53
Eyüpspor'a izin var :p

Niye bu ayrımcılık ?




'' Odaya giren sinek ''

Nefret ederim ondan. İnsanların yaralarını deşmeyelim.

lindemann
11-06-2012, 17:54
"Amerikan Filmleri"

All Starz
11-06-2012, 18:30
marjinal, multi travian sözlük yazarları. ya da ibadethane veya ağlama duvarı olarak da çevrilebilir

Apholas Ceasly
11-06-2012, 20:15
''Mavi balina''

Dünyanın en büyük hayvanlarından biri belkide en büyüğü

Bkz. Kalbi bir araba,kuyruğu bir otobüs,dili ise bir fil kadar ağır.

BraveHearT~
11-06-2012, 20:17
2012 Avrupa Futbol Şampiyonası

Elmander
11-06-2012, 20:18
''Mavi balina''

Dünyanın en büyük hayvanlarından biri belkide en büyüğü

Bkz. Kalbi bir araba,kuyruğu bir otobüs,dili ise bir fil kadar ağır.

O zaman bu hayvanın boyutu ne kadar ? :s

Apholas Ceasly
11-06-2012, 20:20
2012 Avrupa Futbol Şampiyonası

Euro 2012 (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74342-Euro-2012&highlight=2012)...................

Mercenary
11-06-2012, 21:59
Helikopterden atlarken şarjör değiştirmek.

All Starz
11-06-2012, 22:11
Helikopterden atlarken şarjör değiştirmek.

Helikopterden atlarken şarjör değiştirmek .

Helikopterden atlarken şarjör değiştirmek.

Daha önce de önermiştim sanırsam.

"Helikopterden atlarken Şarjör değiştirmek"

açılabiliy mi _?

geçmişten bugüne sicili. bu konu açılırsa işte biz o gün tükeneceğiz

GoMeS
11-06-2012, 22:39
Şarjörden atlarken helikopter değiştirmek açılsa daha iyi bence hem daha yaratıcı

Zeus
11-06-2012, 22:41
şu isimler bitsin açarız konuları :p

dorian gray
12-06-2012, 15:50
En çok söylenen yalanlar tarzı bir konu açılabilir mi?

Apholas Ceasly
12-06-2012, 15:56
Kaçan ilhamı yakalamak.

Purple
12-06-2012, 15:59
Helikopterden atlarken şarjör değiştirmek.


Helikopterden atlarken şarjör değiştirmek (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74525-A%E7%FDlmayaca%F0%FDn%FD-Bile-Bile-Ayn%FD-konuyu-Be%FE-Kez-%D6nermek&p=1450059#post1450059)

Apholas Ceasly
12-06-2012, 16:05
''Gereksiz İşler Müdürlüğü '' açılması gereken bir konu.Çok önemli halk için. :D

darkwolf
12-06-2012, 16:09
Kaldırım Mühendisliği
Mevlana

-NykS-
13-06-2012, 00:07
Köy Ağası

Oyuncuların hepsi birer köy ağasıdır bir nevi.
bkz:Reşo ağa,kemal sunal filmleri vb.

En Üst

Forumda tramplen görevi gören buton.

karbonista
13-06-2012, 21:24
Düşmek .

Apholas Ceasly
14-06-2012, 09:22
-Taht Kavgası
-Raptiye
-Tarık Buğra

-NykS-
14-06-2012, 13:17
Çiftçi .

Ahkâm
14-06-2012, 14:32
Mevlana (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74667-Mevlana&p=1454455#post1454455)

Tarık Buğra (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74672-Tar%FDk-Bu%F0ra)

En Üs (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74669-En-%DCst&p=1454444#post1454444)t

buyrun efendim

Apholas Ceasly
14-06-2012, 14:36
Sabahçı(Öğrenci)
Öğlenci
Sabah kalkma eziyeti

-NykS-
14-06-2012, 15:00
Suser
Flood
Arşiv
İspiyoncu

Apholas Ceasly
14-06-2012, 17:56
Apple şirketi

Apholas Ceasly
14-06-2012, 18:00
Taş fırın erkeği

dorian gray
14-06-2012, 18:01
Şu günlerde kolanın verdiği müthiş his/haz/mutluluk vesaire vesaire.

Zeus
14-06-2012, 18:58
Çömler nerde :p çalışın bakayım :p

-NykS-
14-06-2012, 19:37
Altın Üyelik
Ticaret Rotası
Katipler nerde Çalışın Bakıyım?.p ;)

Ahkâm
14-06-2012, 19:59
Arşiv ile Altın üyelik konusu var. Şimdi arattım. flood u aradım ama bulamadım -NykS- (http://forum.travian.com.tr/member.php?84292-NykS) sen de bi ara bakayım ^^

konuları önerirken önce arama yapın :D

darkwolf
14-06-2012, 20:12
Dövme
Arabanın teyibini eve çıkarmak

BraveHearT~
14-06-2012, 20:21
Seni seçtim Pikachu

Zeus
14-06-2012, 20:28
Arşiv ile Altın üyelik konusu var. Şimdi arattım. flood u aradım ama bulamadım -NykS- (http://forum.travian.com.tr/member.php?84292-NykS) sen de bi ara bakayım ^^

konuları önerirken önce arama yapın :D

İndeksimiz var ordan baksın aramayla zaman geçirmesinler :p

Purple
14-06-2012, 20:41
Katalog verelim. Nasıl bi' konu bakmıştınız?

Apholas Ceasly
14-06-2012, 21:35
-Taş fırın erkeği
-Şehzade(şehzademi verin bana,sülüman benim)

darkwolf
14-06-2012, 22:42
Steve Jobs
Bill Gates
Mark Zuckerberg
AVM Gençleri

-NykS-
14-06-2012, 23:25
Aradım indekse de baktım,Aradığımda bulamamış olabilirim fekat indekste yok güncelleyin bi bakalım :)

-NykS-
15-06-2012, 14:43
Travian Fixed Black
Travian Fluid Black
Travian Fixed Green
Travian Fluid Green
Travian Fixed White
Travian Fluid White

heracleian
15-06-2012, 15:18
Pırasa
_____

By_CoO
15-06-2012, 22:54
Kim milyoner olmak ister ?

Family guy

:)

-NykS-
15-06-2012, 23:52
Entry
Terim
Sözlük Terimleri

Apholas Ceasly
16-06-2012, 15:26
Ermek >>>> Diğer terimler

Kıraç >>> İsim sözlüğü

Yağma listesi >>> Oyun Terimleri

Aldanma gülüşüme,kitlerim dönüşüne >>> Oyun Jargonu

darkwolf
16-06-2012, 16:09
-Dövme
-Arabanın teyibini eve çıkarmak
-Steve Jobs
-Bill Gates
-Mark Zuckerberg
-AVM Gençleri
-Ali Baba'nın Çiftliği

GoMeS
16-06-2012, 17:11
Dübel .

Apholas Ceasly
16-06-2012, 18:55
Paralel Evren

Ahkâm
16-06-2012, 19:04
Arkadaşlar konu önerirken önce bir arama yaparsanız iyi olur.

Mesela "yağma listesi" (arandı) gibi. Önerdiklerinizi tek tek arıyorum bazıları var. Siz arayıp önerirseniz bize de kolaylık olur. Bir de çok konu önermek yerine bir başlık önerdiğinizde onunla ilgili bir şeyler yazın. Bizler de küçük rötuşlarla açarız önerdiğiniz konuyu. Hem böylece sorumlularımız sizi kâtip yaptıklarında açtığınız konuya ne yazacağınızı görmüş olurlar sizin için bir avantaj olur.

Apholas Ceasly
16-06-2012, 19:20
Arkadaşlar konu önerirken önce bir arama yaparsanız iyi olur.

Mesela "yağma listesi" (arandı) gibi. Önerdiklerinizi tek tek arıyorum bazıları var. Siz arayıp önerirseniz bize de kolaylık olur. Bir de çok konu önermek yerine bir başlık önerdiğinizde onunla ilgili bir şeyler yazın. Bizler de küçük rötuşlarla açarız önerdiğiniz konuyu. Hem böylece sorumlularımız sizi kâtip yaptıklarında açtığınız konuya ne yazacağınızı görmüş olurlar sizin için bir avantaj olur.

Yağma listesini ben aradım bulamadım,Özür dilerim görmemişim :(

Ahkâm
16-06-2012, 19:28
O zaten yoktu yeni açtım :D "Aldanma gülüşüme,kitlerim dönüşüne" var mesela. Bir de mesajda dediğim gibi çok konu önermek yerine önerdiğiniz konuyla ilgili güzel bir tanım yapın, daha da güzel olur :)

Apholas Ceasly
16-06-2012, 19:37
'' Paralel evren '' >> Her şeyin ters olduğu,insanların meze fakat insanların dışındaki tüm varlıkların insanlardan intikam alma peşinde olduğu yerdir.

http://galeri3.uludagsozluk.com/141/paralel-evrenler_236709.jpg

'' Ermek '' >>> Hayattı kavramış,olgunlaşmış ve hemen hemen her şey hakkında bilgi sahibi olan insanlara verilen ad.

'' Kıraç '' 1972 yılında Kahramanmaraş'da öğretmen bir babanın çocuğu olarak dünyaya gelmiştir.Yaptığı dizi müzikleri,düetler ve her şarkısı ile dinleyicinin gönlünde taht kurmayı başarmış ender sanatçılardan biridir.

-NykS-
16-06-2012, 19:53
Ahkâm (http://forum.travian.com.tr/member.php?8554-Ahk%C3%A2m) tebrik ile birlikte;


Köpürtmek:Bir konuya "hadi hacı şu konuyu köpürtelim" diyerekten bağlılık yemini etmiş -en az iki kişi olmak koşuluyla- userların ard arda ve özellikle esprili bugüne kadar görülmemiş hoş güzel entryler girmesi hali.

Ekşi Sözlük:Travian sözlüğünde dahil olduğu bütün sözlüklerin atası.

By_CoO
16-06-2012, 19:58
Ne yapardım bilmem.

:)

lindemann
16-06-2012, 20:22
"Msn kasıyo yaa Face var mı?"

secospat
17-06-2012, 10:18
Aradım ama bulamadım sözlükte, sanırım yok ^^

Abesle iştigal etmek : Boş gezenin boş kalfası olmak, gereksiz, yararsız işlerle uğraşmak/ vakit geçirmek.

Apholas Ceasly
17-06-2012, 12:41
'' Fıstık '' >>> Onun mükemmel lezzetini tatmak için yapmanız gereken zorlu bir mücadele vardır.Kabuğunu açıp içinden o yavruyu almak.

All Starz
17-06-2012, 12:55
Arkadaşlar konu önerirken önce bir arama yaparsanız iyi olur.

Mesela "yağma listesi" (arandı) gibi. Önerdiklerinizi tek tek arıyorum bazıları var. Siz arayıp önerirseniz bize de kolaylık olur. Bir de çok konu önermek yerine bir başlık önerdiğinizde onunla ilgili bir şeyler yazın. Bizler de küçük rötuşlarla açarız önerdiğiniz konuyu. Hem böylece sorumlularımız sizi kâtip yaptıklarında açtığınız konuya ne yazacağınızı görmüş olurlar sizin için bir avantaj olur.

yok öyle 3 kuruşa 5 köfte

By_CoO
17-06-2012, 13:29
Bütünleme sınavları

:(

-NykS-
17-06-2012, 13:53
yok öyle 3 kuruşa 5 köfte

Hoş bir üslup değil bence bu.Zaten Ahkam gerekeni söylemiş düzgün bi üslupla katılıyorsanız daha güzel bir şekilde ifade edebilirdiniz.Teşvik değil de daha itici duruyor.
Ayrıca Ahkam dışında şu önerilerle de ilgilenen yok bence sizin üslubunuzla katipler "1.80 yatıyor" forumda :)

All Starz
17-06-2012, 14:00
Hoş bir üslup değil bence bu.Zaten Ahkam gerekeni söylemiş düzgün bi üslupla katılıyorsanız daha güzel bir şekilde ifade edebilirdiniz.Teşvik değil de daha itici duruyor.
Ayrıca Ahkam dışında şu önerilerle de ilgilenen yok bence sizin üslubunuzla katipler "1.80 yatıyor" forumda :)

boylarının 1.80 olduğu hakkında bi fikrim yok ama gelenek böyle. katiplerle olan gerçek samimiyetime de gölge düşürdüğünüz için sizi kınıyorum : D

-NykS-
17-06-2012, 14:08
boylarının 1.80 olduğu hakkında bi fikrim yok ama gelenek böyle. katiplerle olan gerçek samimiyetime de gölge düşürdüğünüz için sizi kınıyorum : D

Benimde köfte fiyatları hakkında bir fikrim yok .d
Yok gölge düsürecek kadar cüssem yok devam ediyordur sizin samimiyet .d

Zeus
17-06-2012, 14:34
siz sadece konu adlarını önerin tanımları katipler acar . Konu önermeden önce arama yapın veya konun basında indekimiz var ordan bakın .

Ahkâm
17-06-2012, 14:40
Yahu zaten ben tanımları kendim yapıyorum konuları açarken, buradan tanım falan çalmıyorum yani. İki tanım yapın dedim ortalık karıştı arkadaş : D Öyle dememin sebebi sorumlular görsün, eğer katip olurlarsa nasıl bir başlangıç yapacaklar fikir sahibi olsunlar diyeydi. açeydim kollarımı tanım yapmayın diyeydimm

All Starz
17-06-2012, 14:54
Yahu zaten ben tanımları kendim yapıyorum konuları açarken, buradan tanım falan çalmıyorum yani. İki tanım yapın dedim ortalık karıştı arkadaş : D Öyle dememin sebebi sorumlular görsün, eğer katip olurlarsa nasıl bir başlangıç yapacaklar fikir sahibi olsunlar diyeydi. açeydim kollarımı tanım yapmayın diyeydimm

çal ama belli etme : D

Purple
17-06-2012, 15:06
boylarının 1.80 olduğu hakkında bi fikrim yok ama gelenek böyle. katiplerle olan gerçek samimiyetime de gölge düşürdüğünüz için sizi kınıyorum : D


Köfte fiyatlarını düşürdün yine.

-NykS-
17-06-2012, 15:17
Karışan ortalık falan yok kanımca.Üslup hoşuma gitmedi belirttim o kadar, ayrıca emir kipiyle konuşmalar da hoş olmuyor.Katiplik için uğraşanlar genelde çocuk denilecek yaşta ve mod vs. bir şey deyince cevap vermiyorlar.
Önerilen konuya yazılan metni de katibin alması sorun olmaz sanırım kimse için sonuçta öneri sunuyor ki konu açılsın diye.

Zeus
17-06-2012, 15:22
Tamam behlül geldi :p acılın konuları acmaya baslıyorum :p net gitmezse :p

leviathan.
17-06-2012, 15:36
Sivri Biber

Salataların ve mangal keyfinin vazgeçilmezi olmakla beraber forum ahalisinin de olmazsa olmazıdır.

Acısı ile tatlısı ayrı yetiştirilemeyen bu biber familyasının üyeleri bazen hoş bir tat verse de kimi zaman ateş püskürecek kıvama getirmektedir kişiyi.

Bkz: Moderasyon muhalefeti sivri biber ve kardeşi ılımlı biber.

Açıklamaya itirazı olan yoksa açılmasını reca ediyorum. Ekleme çıkarma yapılabilir ama noolur içeriğinden bi şey çıkarmayın. Ha bir de altına öneri için leviathan.'a tişikkürler yazar mısınız ?

.p

Zeus
17-06-2012, 15:48
Sivri Biber (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74815-Sivri-Biber)Pırasa (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74813-P%C4%B1rasa)

Family Guy (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74814-Family-Guy)

Paralel Evren (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74805-Paralel-Evren)

"Msn kasıyo yaa face var mı?" (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74786-quot-Msn-kas%C4%B1yo-yaa-face-var-m%C4%B1-quot)

Entry (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74782-Entry)

Aldanma gülüşüme,Kitlerim dönüşüne ! (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?8311-Aldanma-g%C3%BCl%C3%BC%C5%9F%C3%BCme-Kitlerim-d%C3%B6n%C3%BC%C5%9F%C3%BCne-%21)

Yağma Listesi (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74780-Ya%C4%9Fma-Listesi)

Bunlar açılmıştır. Devamı gelecektir :p :D

Lincoln
17-06-2012, 15:52
Rampada sollama beni, düzlükte ezerim seni.

Abraham Lincoln

darkwolf
17-06-2012, 15:55
Sivri Biber (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74815-Sivri-Biber)

Pırasa (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74813-P%C4%B1rasa)

Family Guy (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74814-Family-Guy)

Paralel Evren (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74805-Paralel-Evren)

"Msn kasıyo yaa face var mı?" (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74786-quot-Msn-kas%C4%B1yo-yaa-face-var-m%C4%B1-quot)

Entry (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74782-Entry)

Aldanma gülüşüme,Kitlerim dönüşüne ! (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?8311-Aldanma-g%C3%BCl%C3%BC%C5%9F%C3%BCme-Kitlerim-d%C3%B6n%C3%BC%C5%9F%C3%BCne-%21)

Yağma Listesi (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74780-Ya%C4%9Fma-Listesi)

Bunlar açılmıştır. Devamı gelecektir :p :D

Sonunda açmışsın benim konumu ya :D

leviathan.
17-06-2012, 16:00
Tişikkür ederiz çalışkan kâtip :3

Zeus
17-06-2012, 16:01
Mark Zuckerberg (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74817-Mark-Zuckerberg)

Bill Gates (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74818-Bill-Gates)

Steven Paul Jobs (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?74816-Steven-Paul-Jobs)

bunlar da tamam bügünlük bu kadar devamı yarın :p


Tişikkür ederiz çalışkan kâtip :3

Her zaman ^^

darkwolf
17-06-2012, 16:12
Tişikkür ederiz çalışkan kâtip :3

Bende çok çalışkanımdır yani bilginiz olsun... =)

All Starz
17-06-2012, 16:26
Karışan ortalık falan yok kanımca.Üslup hoşuma gitmedi belirttim o kadar, ayrıca emir kipiyle konuşmalar da hoş olmuyor.Katiplik için uğraşanlar genelde çocuk denilecek yaşta ve mod vs. bir şey deyince cevap vermiyorlar.
Önerilen konuya yazılan metni de katibin alması sorun olmaz sanırım kimse için sonuçta öneri sunuyor ki konu açılsın diye.


haklılık payınız var bence de.
darıldım size arkadaşlar. yetkili biri üstü kapalı bir şey ima edince illa böyle başka maskerle kamufle olup yargılanmak mı lazım ? hiç mi ha hiç mi samimi bir ortam yok aramızda ? ha söyleyin dışarıdan sevecen, anlayışlı ve samimi biri olarak görünmüyor muyum ? : ( hiç mi aşılayamadık bunu birbirimize ? niye özel mesajım aşındırılmıyor, niye telefondan messenger'dan infaza tabi tutulmuyorum da işim figüranlara kalıyor :(


Açıklamaya itirazı olan yoksa açılmasını reca ediyorum. Ekleme çıkarma yapılabilir ama noolur içeriğinden bi şey çıkarmayın. Ha bir de altına öneri için leviathan.'a tişikkürler yazar mısınız ?
.p

bu göndermeler pis bi dogma halini aldı : D

PeacE
18-06-2012, 03:53
http://forum.travian.com.tr/showthread.php?57970-Fight-Club&p=1294132&viewfull=1#post1294132

Bu entry'i ben mi girmişim. Katip yapın beni.

BraveHearT~
18-06-2012, 13:38
Deniz Kum Güneş

-NykS-
19-06-2012, 20:25
Random-Rastgele
Quintus
Ambiorix
Henrik

BraveHearT~
20-06-2012, 16:04
Ben bilmem beyim bilir

-NykS-
21-06-2012, 23:30
Maceraperest=kahraman
Ts=tokmak sallayanın kısaltması anlamında olan ts

-NykS-
22-06-2012, 18:13
Turkche
Bug

By_CoO
22-06-2012, 18:18
Ali desidero

Apholas Ceasly
22-06-2012, 18:47
'' Tolga Çevik '' >>> 1974 yılında İstanbulda doğmuştur.Meslektaşı Cem Yılmazın kız kardeşi ile evli olan,önemli komedyenlerimizden biridir.Yakın zamanda Komedi Dükkanın finalini yapmıştır.Gerekçesi ise şudur : '' Zirvede bırakmak gerekiyor ''

-NykS-
22-06-2012, 22:55
Uzay:Üye moderatör ve sorumluların imzalarına bakaraktan yola çıkılacak bir konu açılabilir.Hepsi uzaydan çıplak gözle görülüyor malum.
bkz.↑

Apholas Ceasly
23-06-2012, 12:42
'' Saçını başını yolmak ''

Genelde kadınlar arasındaki kavga metodu.

zkee
23-06-2012, 14:31
" Minecraft ın tasarımcıları kendisine çekmesi"

Purple
23-06-2012, 14:35
Şimdi şöyle bir şey var. Önerdiğiniz konular format dışı. Olmayanları açalım hemen.

-NykS-
23-06-2012, 14:36
Hede Hödö
^^
:3

PokerFace
23-06-2012, 14:36
PokerFace:

Tam bir poker oyuncusu.Pokerde elini belli etmeyecek kadar duygusuz.Sağuk kanlı.

NdaLL
23-06-2012, 14:40
Şimdi şöyle bir şey var. Önerdiğiniz konular format dışı. Olmayanları açalım hemen.

format ne peki, bilelim ona göre önerelim.

qual
23-06-2012, 15:03
Bu konu önerirken tanım yapma alışkanlığı nerden kazanıldı?

Sadece konu öneriyoruz. Katiplerin işi o kelimeleri, konuları nasıl tanımlayabildikleri, zaten bu yüzden katipler...

HANUKA
23-06-2012, 15:08
Arkadaşlar konu önerirken önce bir arama yaparsanız iyi olur.

Mesela "yağma listesi" (arandı) gibi. Önerdiklerinizi tek tek arıyorum bazıları var. Siz arayıp önerirseniz bize de kolaylık olur. Bir de çok konu önermek yerine bir başlık önerdiğinizde onunla ilgili bir şeyler yazın. Bizler de küçük rötuşlarla açarız önerdiğiniz konuyu. Hem böylece sorumlularımız sizi kâtip yaptıklarında açtığınız konuya ne yazacağınızı görmüş olurlar sizin için bir avantaj olur.


Bu konu önerirken tanım yapma alışkanlığı nerden kazanıldı?

Sadece konu öneriyoruz. Katiplerin işi o kelimeleri, konuları nasıl tanımlayabildikleri, zaten bu yüzden katipler...


Olaylar, olaylar..

qual
23-06-2012, 15:11
Olaylar, olaylar..Tespitin için teşekkürler.

Düzeltme yapıyorum, o halde. Üyeler başlık önerir, katipler tanımını yapıp konuyu açarlar. Kimse kendi kafasına göre kural belirlemesin.

NdaLL
23-06-2012, 15:15
Tespitin için teşekkürler.

Düzeltme yapıyorum, o halde. Üyeler başlık önerir, katipler tanımını yapıp konuyu açarlar. Kimse kendi kafasına göre kural belirlemesin.
ya açmıyorlarsa çok şikayetçiyim ben hakim bey :D

qual
23-06-2012, 15:16
ya açmıyorlarsa çok şikayetçiyim ben hakim bey :Dİşin güzel yanı önerileri açma gibi bir zorunlukları da yok. :D

HANUKA
23-06-2012, 15:25
Tespitin için teşekkürler.

Düzeltme yapıyorum, o halde. Üyeler başlık önerir, katipler tanımını yapıp konuyu açarlar. Kimse kendi kafasına göre kural belirlemesin.

Allahın gomezi :D

-NykS-
23-06-2012, 15:30
İşin güzel yanı önerileri açma gibi bir zorunlukları da yok. :D

Neden ?

All Starz
23-06-2012, 15:36
Neden ?

hehehehehehe :D

qual
23-06-2012, 15:37
Neden ?Bu başlık sözlük hakkında tartışma platformu gibi ve sözlükte görmek istenilen başlıkları paylaşma yeri.

Tabi bunu katiplerin açma zorunlukları yok. Misalen; bir şair zorlamayla şiir yazamaz, başkasının söylediği ile yola çıkamaz çünkü o kendisine özgüdür ve zorunluluk verildiğinde yeteneği heba olur.

-NykS-
23-06-2012, 15:41
hehehehehehe :D

.p


Bu başlık sözlük hakkında tartışma platformu gibi ve sözlükte görmek istenilen başlıkları paylaşma yeri.

Tabi bunu katiplerin açma zorunlukları yok. Misalen; bir şair zorlamayla şiir yazamaz, başkasının söylediği ile yola çıkamaz çünkü o kendisine özgüdür ve zorunluluk verildiğinde yeteneği heba olur.

Başlığın açıklaması ne için anlamadım ama şu an amacına uyuyoruz kanımca.

Zorlamayla bir şey yazdırmıyoruz ki.Bizim söylediğimizle de yola çıkmıyorlar.Yine kendisine özgü başlık, konu açabiliyor, önerilen konuya da kendi istediğini yazıyor yahut değiştiriyor.
Fakat zorunluluk olmadığı için burdaki öneriler çöpe gidiyor.Zorunluluktan ziyade sorumluluk olsa iyi olur bence ,)

Apholas Ceasly
23-06-2012, 22:14
Bu konu önerirken tanım yapma alışkanlığı nerden kazanıldı?

Sadece konu öneriyoruz. Katiplerin işi o kelimeleri, konuları nasıl tanımlayabildikleri, zaten bu yüzden katipler...


Sözlük Sorumlusu ne derse o :)


Ben demiştim..

leviathan.
23-06-2012, 22:22
Zorunluluktan ziyade sorumluluk olsa iyi olur bence ,)

. )

mcantalya
23-06-2012, 22:44
Özledim burayı desem yalan olur. :D

Zeus
23-06-2012, 23:08
Yürü be The Boss kim tutar seni ben hariç :p :D

-NykS-
23-06-2012, 23:12
Bende seco gibi "iplenmeyen madam" konusu açacağım bu gidişle .p


Yürü be The Boss kim tutar seni ben hariç :p :D

Boss un yazdığı amaca uymuyorsunuz ama sayın katip .p

O değilde hiç mi ilerleme olmaz arkadaş bende onu anlamıyorum.Açmayın öneri möneri sonra forun niye boş pehh .p


Ayrıca leviathan katıldın mı katılmadın mı bana çözemedim ama olsun .)

-NykS-
23-06-2012, 23:13
Son defa bakmadan atarsam böyle olur.
En alttaki cümle bir üstte olacak şekilde okuyuverin siz ben yazamamış olsamda .p

leviathan.
23-06-2012, 23:15
Son defa bakmadan atarsam böyle olur.
En alttaki cümle bir üstte olacak şekilde okuyuverin siz ben yazamamış olsamda .p

Böyle mi yani ?

.)

Zeus
23-06-2012, 23:15
Ben diğer katiplere göre hafif çatlağım :D Sağım solum belli olmaz . Bakarsın kahvehanenin en basından başlayıp acılmayan bütün konuları 1 haftada acmısım :D Belli olmaz :D bana göre olanları acıyorum :D

-NykS-
23-06-2012, 23:16
Tam değil ama olur, teşekkürler :rolleyes:

.)

-NykS-
23-06-2012, 23:21
Bana ve foruma belli olan somut hareketler lazım Zeus, şimdi başla sen bence .p
Hem Zeus bile NykS'den korkarmış. Kork bendenhttp://g1206.hizliresim.com/y/r/8lj4y.gif (http://bit.ly/c25MCx)

secospat
23-06-2012, 23:28
Selametle diyorum o zaman

Zeus
23-06-2012, 23:33
Nereye gidiyorsun :( :( :p

secospat
23-06-2012, 23:36
Gitmiyorum henüz bir yere ^^ Aradım bulamadım sözlükte, eğer eserse bir ara açarsınız Selametle diyorum :)

-NykS-
23-06-2012, 23:37
Önerilerle estikçe ilgilendikleri için o yüzden anlamadı bence secospat .p .p

Apholas Ceasly
23-06-2012, 23:38
Burasıda geyik oldu bee :D

Zeus
23-06-2012, 23:39
Sondaki dil işaretinden anladım ifadesi cıkıyor :p sadece işime gelmedi de :p Birazz çömler çalışsın :p Geyik değil sonucta sözlük ile ilgili muhabbet ediyoruz . Adı da kahvehane zaten sadece konu önerme olsadı adı değişebilirdi .

secospat
23-06-2012, 23:43
Sondaki dil işaretinden anladım ifadesi cıkıyor :p sadece işime gelmedi de :p Birazz çömler çalışsın :p Geyik değil sonucta sözlük ile ilgili muhabbet ediyoruz . Adı da kahvehane zaten sadece konu önerme olsadı adı değişebilirdi .

Ben o dili gidersen git :p olarak anladım ^^ :o

@-NykS- öyle gibi de sağlık olsun ^^ Açarlar artık çömler ^^

-NykS-
23-06-2012, 23:43
Duydunuz mu çömler?
Yalnız siz çömlere atıyorsunuz onlar size paradoks olmuyor mu bu biraz.
Bırak da üstte kalsın işte konu mc.En son kim yazacak gibi beni isyana sürükleyip Halil sezai dinlememe varacak kadar uyuz eden bi konu değil .p

Zeus
23-06-2012, 23:45
Neyse şöyle bir bakam bana göre konu varsa acam yatmadan önce :p

-NykS-
23-06-2012, 23:47
Sonra da süt içmeyi unutma yatmadan.
Her gece yatmadan beş konu bir bardak süt .p .p

Apholas Ceasly
23-06-2012, 23:51
Sonra da süt içmeyi unutma yatmadan.
Her gece yatmadan beş konu bir bardak süt .p .p

Cicibebe'de koysun içine.

Nihahah :D

Zeus
23-06-2012, 23:54
Güleyimde boş geçmesin :p

Uzay konusu açılmıştır .

-NykS-
23-06-2012, 23:59
Eyvallah sorumlu katip .d Dikkat zorunlu değil sorumlu .p

-NykS-
24-06-2012, 00:06
Eee gitti yine 4 konu karambole böyle mi dedik ama Zeus .(

O kadar konudan bi tanecik mi beğendin ayıp sana .p

All Starz
24-06-2012, 00:30
Eyvallah sorumlu katip .d Dikkat zorunlu değil sorumlu .p

asıl bu tip psikolojik etmenlerle zorunluluk oluşturuluyor, ismi de masumane sorumluluk oluyor : D

-NykS-
24-06-2012, 00:34
asıl bu tip psikolojik etmenlerle zorunluluk oluşturuluyor, ismi de masumane sorumluluk oluyor : D

Hiç psikolojik etmen falan yok ortada.Ne yapayım teşvik edecek repim mi var masum mu masum arkadaş sorumluluk işte.Hayır sonra forumda eskisi gibi değil oluyor olmaz tabi eskiden böyle konu açtırmak için uğraşmıyorduk- sizin deyimle psikolojik baskı uygulamıyorduk- gerçi eskiden konuda önermiyordum ya neyse .p

All Starz
24-06-2012, 00:38
Hiç psikolojik etmen falan yok ortada.Ne yapayım teşvik edecek repim mi var masum mu masum arkadaş sorumluluk işte.Hayır sonra forumda eskisi gibi değil oluyor olmaz tabi eskiden böyle konu açtırmak için uğraşmıyorduk- sizin deyimle psikolojik baskı uygulamıyorduk- gerçi eskiden konuda önermiyordum ya neyse .p

zeus'un önerilen konuları açmasında bu dediklerimin büyük bir payı var bence : D asıl gerekende budur zaten. üyenin sözlükle bu kadar iç içe olduğu tek yer kahvehane

-NykS-
24-06-2012, 00:42
zeus'un önerilen konuları açmasında bu dediklerimin büyük bir payı var bence : D asıl gerekende budur zaten. üyenin sözlükle bu kadar iç içe olduğu tek yer kahvehane

Sağolsun bu kadar çeneye BİR tane önerilen konu açtı .d Hea memnun değil miyim memnunum ama daha iyisi varken yeterli gelmiyor.Ayrıca da pay falan anlamam sonuç ortada.d

Ayrıca beni yeriyer musun bana katılıyormusun anlamıyorum .d

secospat
24-06-2012, 00:43
E o zaman gelsin Çay (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?24104-%C7ay)lar dimi ^^ Kahvehane değil mi burası :o Ben bir Ihlamur Çayı alayım ^^

All Starz
24-06-2012, 00:44
Ayrıca beni yeriyer musun bana katılıyormusun anlamıyorum .d

'yiğidi öldür hakkını yeme' yapıyorum ama yiğit çoktan ölmüş oluyor

-NykS-
24-06-2012, 00:45
'yiğidi öldür hakkını yeme' yapıyorum ama yiğit çoktan ölmüş oluyor

O yiğit küllerinden yeniden doğar sen merak etme .p

All Starz
24-06-2012, 01:31
O yiğit küllerinden yeniden doğar sen merak etme .p


hiçbir şey eskisi gibi olmayıp, değeri de sonradan anlaşılıyor hep

-NykS-
24-06-2012, 01:40
hiçbir şey eskisi gibi olmayıp, değeri de sonradan anlaşılıyor hep

Yaa şifreli konuşmak zorunda mısın sen açık açık konuşunca dövüyorlar mı?
Neyse eskisi gibi olsa o şey zaten eski denmez değil mi?.) Ayrıca değeri sonradan anlaşılan eskisi gibi olmayan şey ne?o.O

All Starz
24-06-2012, 02:00
Yaa şifreli konuşmak zorunda mısın sen açık açık konuşunca dövüyorlar mı?
Neyse eskisi gibi olsa o şey zaten eski denmez değil mi?.) Ayrıca değeri sonradan anlaşılan eskisi gibi olmayan şey ne?o.O

yok gece gece fazla yemekten buhrana uğradım : D
eskiyi eski yapan benim odunluklarım. değeri sonradan anlaşılan da hatayı hata yapan değerler. bunlardan deneyim kazanmakta odunu yontmak : D

-NykS-
24-06-2012, 02:03
yok gece gece fazla yemekten buhrana uğradım : D
eskiyi eski yapan benim odunluklarım. değeri sonradan anlaşılan da hatayı hata yapan değerler. bunlardan deneyim kazanmakta odunu yontmak : D

Neyse sorun bende değilmiş o zaman.Hayır insana kendinden şüphe ettiriyorsun öyle bi konuşuyorsun ki.
Kendini bilmek de bir erdemdir ayrıca oll starzz .p :cool:

All Starz
24-06-2012, 02:31
Neyse sorun bende değilmiş o zaman.Hayır insana kendinden şüphe ettiriyorsun öyle bi konuşuyorsun ki.
Kendini bilmek de bir erdemdir ayrıca oll starzz .p :cool:

iyiyi kötüden ayırmayıp, rus salatası halinde önlerimize sunuluyor. sonra onlar öyle bir kıvama geliyor ki ayırmaya kalkarsan da düzen bozuluyor. ha erdemlik buysa ben en hakiki erdemim : D
bence burada asıl sorun türkiye'de rus salatasına amerikan salatası denmesi.

konuda formatının çok dışına çıkmış neyse gece gece sorun yapmayın sözlük sorunluları silerim ben bi ara : D

-NykS-
24-06-2012, 02:38
iyiyi kötüden ayırmayıp, rus salatası halinde önlerimize sunuluyor. sonra onlar öyle bir kıvama geliyor ki ayırmaya kalkarsan da düzen bozuluyor. ha erdemlik buysa ben en hakiki erdemim : D
bence burada asıl sorun türkiye'de rus salatasına amerikan salatası denmesi.

konuda formatının çok dışına çıkmış neyse gece gece sorun yapmayın sözlük sorunluları silerim ben bi ara : D

Bence güzelim rusların o mayonezli, yağlı yağlı, vıcık vıcık salatayı yemeyeceklerini düşündüklerinden olsa gerek sorunun çıkışı, Türk milleti zekidir biliyorsun.Altında başka bahane aramamak lazım.

Bende senin yaptığın laf salatalarını ayıklıyor, anlıyor, yorumluyor cevaplıyorum bence bendeki erdem daha hakiki ,)

Ben silemem ama o bi ara siler sayın sorumlular .p

BraveHearT~
24-06-2012, 14:07
Kendi Kendine Özel Mesaj Yollama

-NykS-
24-06-2012, 19:33
Laf Salatası'nı öneriyorum .p

Zeus
24-06-2012, 19:36
Sabaha kadar çalışıp parasını alamayan işçiyi öneriyorum :(

-NykS-
24-06-2012, 19:37
Sabaha kadar çalışıp parasını alamayan işçiyi öneriyorum :(

Ben açıyım mı haha .d .d

Zeus
24-06-2012, 19:39
Ben açıyım mı haha .d .d

İzin istiyorsan izin verdim açabilirsin :p

BraveHearT~
24-06-2012, 19:41
Kim Milyoner Olmak İster diyorum

-NykS-
24-06-2012, 19:45
İzin istiyorsan izin verdim açabilirsin :p

Yok canım ne izni ne münesabet .p Öyle huylarım yoktur .p Haber ederim genelde .p

mcantalya
24-06-2012, 19:54
Sabaha kadar çalışıp parasını alamayan işçiyi öneriyorum :(

Önerdiğiniz konu zaten bulunmakta:

Sabaha Kadar Çalışıp Parasını Alamayan İşçi (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?73861-Zeus&highlight=zeus)

HANUKA
24-06-2012, 20:41
Azer Bülbül .

Apholas Ceasly
24-06-2012, 20:56
-Yürürken ayağı takılıp rezil olmak.

-Gözümüzün dalması

pragmaduane
24-06-2012, 21:03
Jargon uydurabilecek var mı ki aramızda? TipBox bunun yeri tabii biliyorum da, oyun jargonu üstünde durulmalı. Sorumluma saygılar.

İsim sözlüğünü geliştirme adına ortaya atılan tüm fikirler ve çabalar tarafımca karşılığını görecektir. Teşvik mi dersiniz ondan işte :)

-NykS-
24-06-2012, 22:33
M.ö de açılmış ama şu an olmayan iki jargon başlığı gelsin size o zaman.
Çift sarılı yumurta.%50 tahıl vahası
Tek sarılı yumurta(bildiğimiz yumurta yani).%25 tahıl vahası
Kıymalı yumurta.%25 tahıl %25 tuğla
Maydonozlu yumurta da.%25 tahıl %25 oldun

Son ikisi benden ilk ikisi m.öde Misfit'in açtığı konular hatırladığım kadarıyla.

DipNot.Biri Teşvik demeye görsün hemen biterim orda .p.p

leviathan.
24-06-2012, 22:44
M.ö de açılmış ama şu an olmayan iki jargon başlığı gelsin size o zaman.
Çift sarılı yumurta.%50 tahıl vahası
Tek sarılı yumurta(bildiğimiz yumurta yani).%25 tahıl vahası
Kıymalı yumurta.%25 tahıl %25 tuğla
Maydonozlu yumurta da.%25 tahıl %25 oldun

Son ikisi benden ilk ikisi m.öde Misfit'in açtığı konular hatırladığım kadarıyla.

DipNot.Biri Teşvik demeye görsün hemen biterim orda .p.p

Evet doğru tahmin ediyorsun, Misfit'in püsküü tadında konularındandı bunlar, çok gülmüştüm .D

Açmak için geç bile kalınmış, ama sakın Misfit'e ya da -NykS-'ye teşekkür etmeyin bu güzel konuları getirdikleri için, mesleğinizden olmayın sonra. Yüce mahkeme yargısız infaz yapıp, üstüne bir de baklava çalmaktan idama götürecek durumda.

-NykS-
25-06-2012, 01:26
Rainman
Scent of a Woman
Açılmayacağını bile bile konu önermekten bıkmayan user .D

All Starz
25-06-2012, 03:17
Jargon uydurabilecek var mı ki aramızda?

duymamış olayım


İsim sözlüğünü geliştirme adına ortaya atılan tüm fikirler ve çabalar tarafımca karşılığını görecektir.

yeri burası mı olur neresi olur bilmiyorum ama şahsen ben kendimi çok şartlamışım galiba isim sözlüğüne zamanında. eksik bi şeyler var ve en azından bendeki beklentiyi karşılayamamış gibi. ya da şuan telefonu anneanemde unuttum bi arayın

-NykS-
25-06-2012, 14:34
Travian'ın Gerçek Hayatın İçine Girmesi

Başlığı analatabilmek adına bir örnek:
Laxxac tarafından yaşanmış olup gerçekten ibretliktir .p

Günlerden aşure dağıtım günü, aylardan aşure ayı, yıllardan 2008 sanırım
Anne:Laxxaaaaaaac
Kız: Efendim anneee
Anne:Kızım şu aşureleri komşulara dağıt da gel hadi
Laxxac:Koordinatları alayım önce
Anne: Dumur o.O

NighT_HuNTeR
25-06-2012, 15:01
Travian'ın Gerçek Hayatın İçine Girmesi

Başlığı analatabilmek adına bir örnek:
Laxxac tarafından yaşanmış olup gerçekten ibretliktir .p

Günlerden aşure dağıtım günü, aylardan aşure ayı, yıllardan 2008 sanırım
Anne:Laxxaaaaaaac
Kız: Efendim anneee
Anne:Kızım şu aşureleri komşulara dağıt da gel hadi
Laxxac:Koordinatları alayım önce
Anne: Dumur o.O

Ahkam ile beraber kahvehanedeki çoğu öneriyi inceleyeceğiz.Bu konuyu da dikkate alacağız, biraz değiştirilmiş hali ile açabiliriz.

-NykS-
25-06-2012, 15:04
İster alın iste değiştirin gençler fark etmez .) Sadece konuyu anlatmak adına örnek verdim ben .)
Şimdiden kolay gelsin size baya bir öneri mevcut çünkü .)

NighT_HuNTeR
25-06-2012, 15:10
İster alın iste değiştirin gençler fark etmez .) Sadece konuyu anlatmak adına örnek verdim ben .)
Şimdiden kolay gelsin size baya bir öneri mevcut çünkü .)

Bekleriz efendim :D Zaten yorumu aynen veya benzer yapmıyoruz, konular sadece.Sözlüğümüzü güzelleştiren her türlü öneriye açığız :)

Zeus
25-06-2012, 15:12
akşama şöyle bir bakarız olmazsa dişimize göre olanları açarız :p

-NykS-
25-06-2012, 15:16
Bekleriz efendim :D Zaten yorumu aynen veya benzer yapmıyoruz, konular sadece.Sözlüğümüzü güzelleştiren her türlü öneriye açığız :)

Bende güzelleştiren her türlü önermeye açığım .D


akşama şöyle bir bakarız olmazsa dişimize göre olanları açarız :p


Sen sus ukala katip, dişine göreymiş, yatmadan önce açıcam açıcam dedin bi' tane açtın kaçtın hıh .p

Zeus
25-06-2012, 15:21
Sen sus ukala katip, dişine göreymiş, yatmadan önce açıcam açıcam dedin bi' tane açtın kaçtın hıh .p

Şimdi amaç çok konu açmak değil bir konu açarsın ama o konuya ilgi görülür daha fazla enrty(galiba böyle yazılıyordu :p) girilir daha iyi olur amaç popüler konular olması öyle konularda açılıyor zaten mesela uzay demiştiniz açtım yazılıyor iyidi o konu mesela. Bana kalsa işimi gücümü bırakır kahvehanedeki açılmayan bütün konuları açarım ama yavas yavas acmak iyidir.

-NykS-
25-06-2012, 15:26
Şimdi amaç çok konu açmak değil bir konu açarsın ama o konuya ilgi görülür daha fazla enrty(galiba böyle yazılıyordu :p) girilir daha iyi olur amaç popüler konular olması öyle konularda açılıyor zaten mesela uzay demiştiniz açtım yazılıyor iyidi o konu mesela. Bana kalsa işimi gücümü bırakır kahvehanedeki açılmayan bütün konuları açarım ama yavas yavas acmak iyidir.

Az öz açma çok ama öz aç sen ben doldurturum o konuları .p
Ayrıca sadece benim önerdiğim konuları açtırma gibi bi derdim yok tüm öneriler için savaşıyorum ben .p Belirtmek istedim bilmem neden .p

fatih12
25-06-2012, 15:42
00.00.0? insanı en fazla sinir eden oyundaki buglardan 15 dakikadır askerlerime ne olduğunu merak ediyorum öylece duruyor:)

Gördüğüm kadarıyla böyle bi başlık yok açsın bi arkadaş:)

GoMeS
25-06-2012, 15:43
Milliyetçi duygularına yenik düşen spiker.

Zeus
25-06-2012, 15:48
Az öz açma çok ama öz aç sen ben doldurturum o konuları .p
Ayrıca sadece benim önerdiğim konuları açtırma gibi bi derdim yok tüm öneriler için savaşıyorum ben .p Belirtmek istedim bilmem neden .p

Böyle cümleler kurmayalım :D kafam karısıyor :D Şöyle aksama çömleri toplarlayım yaparız birşeyler ^^

-NykS-
25-06-2012, 16:32
Böyle cümleler kurmayalım :D kafam karısıyor :D Şöyle aksama çömleri toplarlayım yaparız birşeyler ^^


aklını aşan şeyler senin sorumluluğunda değil. boşveer

haha .p.p

Toplayın çömü çömbeleği yardırın gençler.Size güveniyorum ^^

Lincoln
25-06-2012, 16:33
Pearl Harbor Saldırısı

-NykS-
25-06-2012, 17:43
Monofizit .

-NykS-
25-06-2012, 20:15
Sözlükte Tanım Yaparken Edebiyat Parçalamak
Ekşici

Pıspır
25-06-2012, 21:02
Böyle cümleler kurmayalım :D kafam karısıyor :D Şöyle aksama çömleri toplarlayım yaparız birşeyler ^^

Emret baba.

-NykS-
25-06-2012, 22:12
Kaybedenler Kulübü
Romantik Komedi
Başka Dilde Aşk
Fetih 1453
Babam Ve Oğlum
Hacivat ve Karagöz Neden Öldürüldü?
Pardon
Vizontele
Beynelmilel

Hep yabancı filmler açıldı bir kaç tane de Türk filmi açılsa iyi olur diye düşünüyorum .)

All Starz
25-06-2012, 22:15
Kaybedenler Kulübü
Romantik Komedi
Başka Dilde Aşk
Fetih 1453
Babam Ve Oğlum
Hacivat ve Karagöz Neden Öldürüldü?
Pardon
Vizontele
Beynelmilel

Hep yabancı filmler açıldı bir kaç tane de Türk filmi açılsa iyi olur diye düşünüyorum .)


Sözlükte Tanım Yaparken Edebiyat Parçalamak
Ekşici



Monofizit .


Rainman
Scent of a Woman
Açılmayacağını bile bile konu önermekten bıkmayan user .D


Travian'ın Gerçek Hayatın İçine Girmesi

Başlığı analatabilmek adına bir örnek:
Laxxac tarafından yaşanmış olup gerçekten ibretliktir .p

Günlerden aşure dağıtım günü, aylardan aşure ayı, yıllardan 2008 sanırım
Anne:Laxxaaaaaaac
Kız: Efendim anneee
Anne:Kızım şu aşureleri komşulara dağıt da gel hadi
Laxxac:Koordinatları alayım önce
Anne: Dumur o.O


M.ö de açılmış ama şu an olmayan iki jargon başlığı gelsin size o zaman.
Çift sarılı yumurta.%50 tahıl vahası
Tek sarılı yumurta(bildiğimiz yumurta yani).%25 tahıl vahası
Kıymalı yumurta.%25 tahıl %25 tuğla
Maydonozlu yumurta da.%25 tahıl %25 oldun

Son ikisi benden ilk ikisi m.öde Misfit'in açtığı konular hatırladığım kadarıyla.

DipNot.Biri Teşvik demeye görsün hemen biterim orda .p.p

toplam önerilen konulardan en az 4 tanesini açın. repler benden

-NykS-
25-06-2012, 22:16
Haha teşvik diye buna derim ben.
Hadi bakıyım Begin! .D.D

-NykS-
25-06-2012, 22:34
Teşvik'e/Rep'e Doymak .D

secospat
25-06-2012, 22:38
Platon/Eflatun açılabilir sanki ^^

Zeus
25-06-2012, 22:49
ttnet izin verirse konuları acacagım yavas yavas

-NykS-
25-06-2012, 22:52
ttnet izin verirse konuları acacagım yavas yavas

Ben izin verdim ttnet kimmiş pehh .p
O değilde gözümsün haha .D

Jeff Lindsay
25-06-2012, 22:57
aç aç
.

Zeus
25-06-2012, 22:58
Emret baba.

İyide çöm dedim üstüne niye alındın?

Platon konusu açılmıştır .

-NykS-
25-06-2012, 23:18
Forum'a Takılıp Saldırı Yapmayı Unutmak

secospat
25-06-2012, 23:22
Platon konusu açılmıştır .


Teşekkür ederim ^^ Hitler - Kavgam ( Mein kampf ) açılabilir *

NighT_HuNTeR
25-06-2012, 23:24
Forum'a Takılıp Saldırı Yapmayı Unutmak


Ekşici ve Pardon açılmıştır.

-NykS-
25-06-2012, 23:26
Tenk Yuuu .D
Ol sıtarzz sanada teşekkürler.p

Zeus
25-06-2012, 23:29
Bazı konular acıldı hangileri saydırmayın bana :p herkese iyi geceler :p

-NykS-
25-06-2012, 23:31
Sağ baştan say ben anlamam .p Ona göre rep gelecek hem belki .p Moda mı saydırcan onca konuyu .p
İyi geceler .)

Zeus
25-06-2012, 23:43
Rep eskilerde kaldı artık aynı hazı bugunlerde hiç vermiyor ( bana göre ). Saysınlar :p

Sanada .)

-NykS-
25-06-2012, 23:46
Fazla repe boğup şımartmışlar sizi anacım .p Emir mi hemde modlaraaa yuuu hemen -rep in tadına bakmalısın bence .p Yeni hazlar yeni tadlar .p

Zeus
25-06-2012, 23:49
Repe boğmak mı ? İlk başlarda sen ne kadar rep verdiklerini biliyormusun 10-15 bu kadar bile fazla idi. Nötr rep veren bile vardı ( luca ) ama şimdi bir tıkla 75 rep geliyor. Repe boğdukları yok :p

-NykS-
25-06-2012, 23:50
hıhı belli .p
Hem luca yok diye de arkasından konuşma terbiyesiz repe doymuş katip .p

All Starz
26-06-2012, 00:03
Repe boğmak mı ? İlk başlarda sen ne kadar rep verdiklerini biliyormusun 10-15 bu kadar bile fazla idi. Nötr rep veren bile vardı ( luca ) ama şimdi bir tıkla 75 rep geliyor. Repe boğdukları yok :p

fazla rep nankörlüğü de beraberinde getirmiş. bu sana elektirik, yol, su, hastane olarak dönen izlenimlerinle gidecek olan replerinin cömertliğini sınayacağını düşünüyor musun ?

Zeus
26-06-2012, 00:10
fazla rep nankörlüğü de beraberinde getirmiş. bu sana elektirik, yol, su, hastane olarak dönen izlenimlerinle gidecek olan replerinin cömertliğini sınayacağını düşünüyor musun ?

Sen repi çok seversin al hepsi senin olsun . Fazla değil zaten .

Jeff Lindsay
26-06-2012, 00:33
führer i de açın

-NykS-
26-06-2012, 00:36
II. Kabız ne derse ola, Tez konu açıla .p.p
Olm,ergen evladım o nasıl konu önermek öyle.

LaST FiRe
26-06-2012, 00:48
führer i de açın

Açtım onu ben. Mesajla açacağımı söyledim ya arkadaşım daha ne buraya gelip ortalığı karıştırıyorsun diego? Sonraki öneriler için kahvehaneye gelmeni söylemiştim ben.

-NykS-
26-06-2012, 00:49
Yaa last fire senin neden isim sözlüğünde konun yok yorum yazacaktım ben sana .(

LaST FiRe
26-06-2012, 00:51
Açmıyor hayırsızlar. Bende utanıyorum açın demeye.

-NykS-
26-06-2012, 00:53
O zaman bugünkü en önemli önerimi yapıyorum.
Last Fire.

Apholas Ceasly
26-06-2012, 14:09
Anasının Gözü

BraveHearT~
26-06-2012, 14:13
Uzaydan Çıplak Gözle Görülebilen Tek Üye/Yazar/Katip/Tasarımcı...

-NykS-
26-06-2012, 15:48
Annenin Yaz Tatiline Giren Kızını Bulunca Temizliğin Dibine Vurması

dip.Çiçeklerin yapraklarına kadar sildim arkadaş bu ne tür bir eziyettir.Ya benim terimi silecek biri?.(.(

-NykS-
26-06-2012, 17:37
Spolier
Forumda "Yabancı Dizi Bir De Belgesel" İzliyorum Diye Geçinen Kullanıcıların Sözlükteki Dizi Konularına Entry Yazmaması Sorunsalı
En uzun başlık rekoru .p.p
Modların Da 10 Karakter Sınırına Takılması .D

qual
26-06-2012, 17:39
Forumda "Yabancı Dizi Bir De Belgesel" İzliyorum Diye Geçinen Kullanıcıların Sözlükteki Dizi Konularına Entry Yazmaması SorunsalıAllah aşkına, bu sığar mı başlığa? :D

-NykS-
26-06-2012, 17:41
Banane işleri ne küçültsünler .D.p
Olmadı sesli harfleri yazmasınlar haha .D

qual
26-06-2012, 17:44
Sesli harfler yazılmamaya başlanırsa gidişat, Justin Bieber Ergenus Sözlük.

Forumda Entel Takılan Kullanıcıların Dizi Konularına Yorum Yapamaması

En kısa böyle oluyor. :D

All Starz
26-06-2012, 17:48
Sesli harfler yazılmamaya başlanırsa gidişat, Justin Bieber Ergenus Sözlük.

Forumda Entel Takılan Kullanıcıların Dizi Konularına Yorum Yapamaması

En kısa böyle oluyor. :D

o konu öyle de alır, forum burası. ama senin en kısa hal olarak sunduğun cümle daha hedefe odaklı


Uzaydan Çıplak Gözle Görülebilen Tek Üye/Yazar/Katip/Tasarımcı...


bu imzayla ilgili de foruma açık ihtarname çekicem

NighT_HuNTeR
26-06-2012, 17:50
bu imzayla ilgili de foruma açık ihtarname çekicem

Eğer bir sorun varsa, bırakalım da o işi eCu yapsın :D

qual
26-06-2012, 17:50
o konu öyle de alır, forum burası. ama senin en kısa hal olarak sunduğun cümle daha hedefe odaklı



bu imzayla ilgili de foruma açık ihtarname çekicemEstetik olarak hoş durur mu? sorusu yatıyor onun altında. : D

All Starz
26-06-2012, 17:52
Eğer bir sorun varsa, bırakalım da o işi eCu yapsın :D

sen o niye foruma girmiyor zannediyorsun ?

-NykS-
26-06-2012, 18:00
Sesli harfler yazılmamaya başlanırsa gidişat, Justin Bieber Ergenus Sözlük.

Forumda Entel Takılan Kullanıcıların Dizi Konularına Yorum Yapamaması

En kısa böyle oluyor. :D

Şaka şaka joke .p
Bak çözüm yolunu bulmuş ve sorumluluğunu yerine getirip konu ismini kısaltmışsın.Ben bana düşeni,sen sana düşeni gerçekleştirmmiş oldun böylece .p



Estetik olarak hoş durur mu? sorusu yatıyor onun altında. : D

Sende mi oll sıtarz gibi konuyu evirip çevirip en uç noktasından anlatanlardansın .p

NighT_HuNTeR
26-06-2012, 18:02
sen o niye foruma girmiyor zannediyorsun ?

Madem bu koruması zahmet verici olan sözün yeni varisisin o halde müdahale serbest :D

qual
26-06-2012, 18:03
Şaka şaka joke .p
Bak çözüm yolunu bulmuş ve sorumluluğunu yerine getirip konu ismini kısaltmışsın.Ben bana düşeni,sen sana düşeni gerçekleştirmmiş oldun böylece .p Evet, şimdi katipler de üzerine düşeni yapıp konuyu açarlarsa tam olur.

Sende mi oll sıtarz gibi konuyu evirip çevirip en uç noktasından anlatanlardansın .pOlabilir. Dolaylı anlatımı her zaman sevmişimdir. :D

All Starz
26-06-2012, 18:03
Madem bu koruması zahmet verici olan sözün yeni varisisin o halde müdahale serbest :D

tameer kim bu ?
katibim grubunda yokluğum hissediliyor : D

qual
26-06-2012, 18:05
tameer kim bu ?
katibim grubunda yokluğum hissediliyor : DHahaha :D Aynen, bence de.

Biraz hava alsın diye serbest bıraktık ama yeterli herhalde.

-NykS-
26-06-2012, 18:07
Evet, şimdi katipler de üzerine düşeni yapıp konuyu açarlarsa tam olur.

Yep.


Olabilir. Dolaylı anlatımı her zaman sevmişimdir. :D

Eksik olmayın ikinizde .P

Guadalajara
26-06-2012, 18:26
"swh" Mutlaka açılmalı!

dorian gray
26-06-2012, 18:27
"swh" Mutlaka açılmalı!

bgv :P .

Zeus
26-06-2012, 18:45
Birkaç saat yok oldum hemen muhabbete girmişsiniz :( Küstüm valla :p

Apholas Ceasly
26-06-2012, 19:11
Aynanın karşısına geçip hallerden hallere girmek.

darkwolf
26-06-2012, 20:01
-.avi
-MC (şu repçilerin kullandığı asıl anlamı microfon control olan şey)
-A.K.A (bu repçilerin şeysi)
-Dominos

-NykS-
26-06-2012, 20:39
Birkaç saat yok oldum hemen muhabbete girmişsiniz :( Küstüm valla :p

Biz hep sensiz muhabbete giriyorduk sadece sen araya giriyordun arada o kadar .D.D

Zeus
26-06-2012, 20:51
Hapşuuuuuuuuuuuuuuuu :p


Biz hep sensiz muhabbete giriyorduk sadece sen araya giriyordun arada o kadar .D.D

kırıldım :( :(

-NykS-
26-06-2012, 21:47
Hapşuuuuuuuuuuuuuuuu :p

Çok yaşuuuuuuuuuuu .p




kırıldım :( :(

Özür dilerim .(
Ne özür dilicem bea ne kırılıyorsun şuncacık lafa ergen misin yoksa hahaha .D

Zeus
26-06-2012, 22:09
Çok yaşuuuuuuuuuuu .p
Özür dilerim .(
Ne özür dilicem bea ne kırılıyorsun şuncacık lafa ergen misin yoksa hahaha .D

Hep beraber ^^

Kırılanlar kırılanlara asla pasta vermeyecek :p tüh be ilk başı güzeldide(-deyi bitişik yazdım :p) gerisi gelmedi :p :D

darkwolf
26-06-2012, 22:49
Arabesk Rap
Deprasyon Stayla

Açın bunları çok güzel yorumlar çıkıcak :D

Axl Rose
26-06-2012, 23:26
Anasının Gözü


Aynanın karşısına geçip hallerden hallere girmek.

Anasının Gözü. (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?75198-Anas%FDn%FDn-G%F6z%FC&p=1469582#post1469582)
Aynasının karşısında geçip hallerden girmek. (http://forum.travian.com.tr/showthread.php?75196-Aynan%FDn-Kar%FE%FDs%FDna-Ge%E7ip-Hallerden-Hallere-Girmek)

Açılmış bulunmaktadır. ^^

-NykS-
27-06-2012, 19:08
Açmadınız gitti arkadaş şu Travian'ın Gerçek Hayata Girmesi ni :C
Bir örneğe denk geldim forumda aklıma geldi yine .D





AŞIRI ISINMADAN TELEFONUMUN İŞLEMCİSİ YANDI...
SERVİSDEKİ KIZ COK İLGİNC DEDİ... BENDE NORMALDİR SALDIRILAR VARDI DEDİM...
KIZ; '''' EFENDİM !!! ANLAMADIM DEDİ... ''''

GoMeS
27-06-2012, 19:10
Milliyetçi duygularına yenik düşen spiker. açacak katip yok mudur ?

Apholas Ceasly
27-06-2012, 19:32
Milliyetçi duygularına yenik düşen spiker. açacak katip yok mudur ?

Dur ben açayım.

-NykS-
27-06-2012, 19:35
mcantalya (http://forum.travian.com.tr/member.php?1339-mcantalya)'ya burdan şükranlarımı sunuyorum lütfen kabul buyrunuz .D

BraveHearT~
27-06-2012, 19:36
BraveHeart olabilir

Zeus
27-06-2012, 19:37
BraveHeart olabilir

İzin varsa açarım :p kırmam seni :p

mcantalya
27-06-2012, 19:37
mcantalya (http://forum.travian.com.tr/member.php?1339-mcantalya)'ya burdan şükranlarımı sunuyorum lütfen kabul buyrunuz .D

Estağfurullah. :D Asıl şükran qual'e. :)

Zeus
27-06-2012, 21:46
Seviyorum seni :( Ekmeği tuza banıp, banıp yer gibi :(

mcantalya
27-06-2012, 21:46
Seviyorum seni :( Ekmeği tuza banıp, banıp yer gibi :(

Ben de seni seviyorum. :(

Zeus
27-06-2012, 21:48
Ben de seni seviyorum. :(

O değil de 7,5 nesil veya 8. nesil ne zaman gelecek:p

-NykS-
27-06-2012, 23:33
Cırt Cırtlı Rütbe

themask'ın affına sığınarak öneriyorum zira çok hoşuma gitti .)

qual
28-06-2012, 00:20
İsminiz Sözlükte yarışması kaldırılmıştır.

İsmini, sözlükte görmek isteyen üyelerimiz artık önerilerini kahvehaneden yapacaklar bu şekilde isim sözlüğü kuralları madde 2'yi kabul edecekler ve uygun görülenler katiplerimiz tarafınca açılacaktır.



İyi forumlar...

-NykS-
28-06-2012, 00:23
Daha iyi daha adil olmuş böyle .)

-NykS-
28-06-2012, 02:43
15 Kişinin Bulunduğu Forum Ortamında Ghost Olup Anlaşılmayacağını Zanneden Yönetici(ler)

qual kısaltırsın dimi :rolleyes: .P

secospat
28-06-2012, 02:47
Nazım Hikmet Ran ve Cem Karaca eklenmeli bence sözlüğe. Olmamaları büyük eksiklik *

NighT_HuNTeR
28-06-2012, 12:21
Nazım Hikmet Ran ve Cem Karaca eklenmeli bence sözlüğe. Olmamaları büyük eksiklik *


Açılmış bulunmakta, teşekkür ederiz :)

iRock
28-06-2012, 12:24
Pentegram......

Purple
28-06-2012, 12:34
Pentegram......


Bu tip konuların sözlükte açılması yasak.

sarbi ç.
28-06-2012, 12:55
Bu tip konuların sözlükte açılması yasak.
Müzik grupları yasak mı? Bana niye haber vermediniz : (

BraveHearT~
28-06-2012, 13:08
Yeni Moderatörün Sevinçinden Rep dağıtması