PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : TRAVİAN INTERNATİONAL(Diriliş,Maraz,Bjk)



Ewerest
31-05-2017, 01:12
ÇT(Çılgın Türkler ),DİRİLİŞ MARAZ BJK OTTOMANS Birlikleri olarak eleme serverinde travian international grubunda oynamaya karar verdik
Hedefimiz international grubunda wowu türkiye adina kurmak
C grubunda oynamayişimizin temel nedeni her eleme serverinde anlamsizca dönen entrikalar ve birbirinin kuyusunu kazmaya hazır kişilerin olması bizi international grubunda oynamaya teşvik etti .
Amacımız international grubunda wowu kurup Finalde ülkemizi daha güçlü bir şekilde temsil etmek . Uzun yıllardır turnuvada yer alan ekipler olarak deneyimlerimizi daha da artırmak amacındayız , eleme serverini boş boş gecirecegimize farklı bir grupta daha fazla deneyim elde edecegimizden ve daha fazla keyif alacagimizdan eminiz
Bizlerle bu yolda yürümek isteyen yoldaslarimiza kapımız her daim açıktır . Umarız zevkli ,eğlenceli, başarılı bir server geçiririz
Bölgemiz - +
Link http://www.travian.com/?server=comx2&lang=tr#register

YAKAZA_
31-05-2017, 01:15
diriliş maraz bjk birlikleri olarak eleme serverinde travian international grubunda oynamaya karar verdik
hedefimiz international grubunda wowu türkiye adina kurmak
c grubunda oynamayişimizin temel nedeni her eleme serverinde anlamsizca dönen entrikalar ve birbirinin kuyusunu kazmaya hazır kişilerin olması bizi international grubunda oynamaya teşvik etti .
amacımız international grubunda wowu kurup finalde ülkemizi daha güçlü bir şekilde temsil etmek . Uzun yıllardır turnuvada yer alan ekipler olarak deneyimlerimizi daha da artırmak amacındayız , eleme serverini boş boş gecirecegimize farklı bir grupta daha fazla deneyim elde edecegimizden ve daha fazla keyif alacagimizdan eminiz
bizlerle bu yolda yürümek isteyen yoldaslarimiza kapımız her daim açıktır . Umarız zevkli ,eğlenceli, başarılı bir server geçiririz



hakkımızda hayırlısı onurum

fatu
31-05-2017, 01:18
Com server da başarılar dilerim. Takip etmek için açacağım hesaptan 3-5 defans basmaya çalışıcam sizlere...

MerLyN
31-05-2017, 01:23
Com server da başarılar dilerim. Takip etmek için açacağım hesaptan 3-5 defans basmaya çalışıcam sizlere...


Defans hesabım 1 :) Eyvallah Kadir abi.

MerLyN
31-05-2017, 01:25
DİRİLİŞ MARAZ BJK Birlikleri olarak eleme serverinde travian international grubunda oynamaya karar verdik
Hedefimiz international grubunda wowu türkiye adina kurmak
C grubunda oynamayişimizin temel nedeni her eleme serverinde anlamsizca dönen entrikalar ve birbirinin kuyusunu kazmaya hazır kişilerin olması bizi international grubunda oynamaya teşvik etti .
Amacımız international grubunda wowu kurup Finalde ülkemizi daha güçlü bir şekilde temsil etmek . Uzun yıllardır turnuvada yer alan ekipler olarak deneyimlerimizi daha da artırmak amacındayız , eleme serverini boş boş gecirecegimize farklı bir grupta daha fazla deneyim elde edecegimizden ve daha fazla keyif alacagimizdan eminiz
Bizlerle bu yolda yürümek isteyen yoldaslarimiza kapımız her daim açıktır . Umarız zevkli ,eğlenceli, başarılı bir server geçiririz

Alınmış en doğru kararlardan biri, C Grubuna gidip de, kendi hakkımızdan yemenin bi anLamı yok :)

Mermi
31-05-2017, 01:26
Entrikadan ziyade daha güçlü bir final için diyelim bence :)

Hepimize hayirli olsun arkadaşlar bizi bilen biliyor.

Bizimle oynamak isterseniz..

LİNK >>> http://www.travian.com/?server=comx2&lang=tr#register

İnternational'da KuzeyBatı bölgesindeyiz -/+

https://i.hizliresim.com/1L9zaY.jpg (https://hizliresim.com/1L9zaY)

2017 Elemeler hepimize hayırlı olsun arkadaşlar..

Herkese başarılar dilerim.

Ewerest
31-05-2017, 01:28
hakkımızda hayırlısı onurum
Başarılı olacağız inşallah süleyman :)

Moskow35
31-05-2017, 01:48
En mantıklı kararı aldık. Egoistlerle uğraşmaya zaman ayırmamak en güzeli. Umarım başarılı oluruz.

Ewerest
31-05-2017, 01:53
Com server da başarılar dilerim. Takip etmek için açacağım hesaptan 3-5 defans basmaya çalışıcam sizlere...

Senin talebelerinden de geliyor lar kadir hoca :) esir kurt mesela :)

esp
31-05-2017, 02:15
Bence en doğru karar alınmış tebrik ederim. Vaktim olursa kesinlikle oradayım

Ewerest
31-05-2017, 02:19
Alınmış en doğru kararlardan biri, C Grubuna gidip de, kendi hakkımızdan yemenin bi anLamı yok :)

Nedenlerden birtanesi , umarım c grubundan tüm biletler alınır

Cihat zerger
31-05-2017, 02:42
Merhaba;

Daimi Final Ekibi Olan DİRİLİŞ & MARAZ Ekibi ve BJK Birliğine Bu Kutlu Yolda Başarılar Dilerim, Var Olan Tecrübelerine Dahada Değer Katarak Final Sunucusunda TÜRKİYE İçin En İyi Sonucu Alacağımız Kesinleşiyor..........
Kadim Turnuva Kardeşlerimiz İle Birlikte Bizler de -/+ da Yerimizi Alacağız..............

AyaroLdum
31-05-2017, 11:41
DİRİLİŞ MARAZ BJK Birlikleri olarak eleme serverinde travian international grubunda oynamaya karar verdik
Hedefimiz international grubunda wowu türkiye adina kurmak
C grubunda oynamayişimizin temel nedeni her eleme serverinde anlamsizca dönen entrikalar ve birbirinin kuyusunu kazmaya hazır kişilerin olması bizi international grubunda oynamaya teşvik etti .
Amacımız international grubunda wowu kurup Finalde ülkemizi daha güçlü bir şekilde temsil etmek . Uzun yıllardır turnuvada yer alan ekipler olarak deneyimlerimizi daha da artırmak amacındayız , eleme serverini boş boş gecirecegimize farklı bir grupta daha fazla deneyim elde edecegimizden ve daha fazla keyif alacagimizdan eminiz
Bizlerle bu yolda yürümek isteyen yoldaslarimiza kapımız her daim açıktır . Umarız zevkli ,eğlenceli, başarılı bir server geçiririz
Bölgemiz - +


Siz varsanız bizde varız..Gazamız mübarek olsun..

Ewerest
31-05-2017, 12:35
Siz varsanız bizde varız..Gazamız mübarek olsun..

Kardeşim benim siz varsaniz olay bitiyor zaten .
Cihat bey lerde geliyor kaliteli bir server bizi bekliyor . Umarım ki eğlenceli ve Başarılı bi server geçiririz

esp
31-05-2017, 14:57
Comx de sizden olmayan herkes size karşı mı kurulmuş olacak . Herkesi yıkacakmisiniz ��

MerLyN
31-05-2017, 16:40
Comx de sizden olmayan herkes size karşı mı kurulmuş olacak . Herkesi yıkacakmisiniz ��


Haha, başka mevzuları taşımayalım buraya lütfen.

PsiGoPaT
31-05-2017, 18:52
Şimdiden bol şans arkadaşlar zorlu bir server sizi bekliyor.

Haci Vosvos
31-05-2017, 19:19
Geçte olsa açarız bir def. Hadi bakim belki öncü olursunuz gelcek sene Türkler 2 eleme serverında wow kurmaya yönelik planlar

TatarKralı
31-05-2017, 19:35
Yollarımız farklı, hedef bir.

C grubunda kuracağımız garanti. B grubunda hakim güç müttefiklerimiz, com'da da kurarsak tadından yenmez :)

Hepinize başarılar, yolunuz açık olsun. Bizde açarız bikaç def hesabı...

YAKAZA_
01-06-2017, 01:06
Güzel dilekleriniz için teşşekür ederiz. Başarıcağımızı düşünüyoruz . En azından güzel bir deneyim olucağını biliyoruz.

Sizlerede C grubunda başarılar...

Ewerest
01-06-2017, 14:42
İyi dileklerini ileten arkadaşlara teşekkür ediyoruz . Güzel bir server geçireceğiz , muhtemelen wowu dikecegiz . İnternational serveri diğer serverlere oranla daha kaliteli oluyor bilincindeyiz ,işin zevkli yani da bu bence ...

Bam Bamm
01-06-2017, 14:53
Diriliş birliklerine başarılar...

rüzgar46
01-06-2017, 14:56
Diriliş birliklerine başarılar...

Nevar neyok dostum bu sever hangi birlikdesin

Bam Bamm
01-06-2017, 14:57
Nevar neyok dostum bu sever hangi birlikdesin

Heytt kardeşim benim :)
Bu finallerde Turkey birlikleri ile olucam...

Sen nasılsın? Askerlik bitti mi?

rüzgar46
01-06-2017, 21:46
Heytt kardeşim benim :)
Bu finallerde Turkey birlikleri ile olucam...

Sen nasılsın? Askerlik bitti mi?

Askerlik biteli bir yıl oldu �� şimdi iş güç uğraşıyoruz

Ewerest
01-06-2017, 22:01
Diriliş birliklerine başarılar...

Teşekkür ederiz yanlız biz olmuyacagiz yoldaslarimizda var , tek bir isme tek bir kişiye tekci zihniyete karşıyız . Bence international da tüm travian oyuncularına tekci zihniyeti olmadan nasıl oynanacağını göstermiş olacağız

esp
01-06-2017, 23:44
ÇT(Çılgın Türkler ),DİRİLİŞ MARAZ BJK OTTOMANS Birlikleri olarak eleme serverinde travian international grubunda oynamaya karar verdik
Hedefimiz international grubunda wowu türkiye adina kurmak
C grubunda oynamayişimizin temel nedeni her eleme serverinde anlamsizca dönen entrikalar ve birbirinin kuyusunu kazmaya hazır kişilerin olması bizi international grubunda oynamaya teşvik etti .
Amacımız international grubunda wowu kurup Finalde ülkemizi daha güçlü bir şekilde temsil etmek . Uzun yıllardır turnuvada yer alan ekipler olarak deneyimlerimizi daha da artırmak amacındayız , eleme serverini boş boş gecirecegimize farklı bir grupta daha fazla deneyim elde edecegimizden ve daha fazla keyif alacagimizdan eminiz
Bizlerle bu yolda yürümek isteyen yoldaslarimiza kapımız her daim açıktır . Umarız zevkli ,eğlenceli, başarılı bir server geçiririz
Bölgemiz - +
Link http://www.travian.com/?server=comx2&lang=tr#register

Ekip sayısı artmış Allah artırsın . Comx de wow kurmak final kadar değerli bi olay .

Bam Bamm
01-06-2017, 23:54
Teşekkür ederiz yanlız biz olmuyacagiz yoldaslarimizda var , tek bir isme tek bir kişiye tekci zihniyete karşıyız . Bence international da tüm travian oyuncularına tekci zihniyeti olmadan nasıl oynanacağını göstermiş olacağız

İnş dediğin gb olur ama maraz brlikleri muhtemelen bi maraz çıkartır her server yaptığı gb.

Ewerest
01-06-2017, 23:59
İnş dediğin gb olur ama maraz brlikleri muhtemelen bi maraz çıkartır her server yaptığı gb.

Marazlar ne zaman bi sorun çıkardı ki? Maraz birliğine ben kefilim ha biz ha maraz kaç yıldır dibdibe oynuyoruz son iki final ve ondan önceki elemede dipdibeydik

ForGondor
01-06-2017, 23:59
lys ye girceğim için 17 hazirana kadar bakamıcam oyuna
oyunun açıldığı gün bi arkadaşa tem versem cumartesiye kadar kasabilir mi benim hesabı?
üretim depo üretim depo şeklinde gidebilir korumayıda uzatır ztn sıkıntı olmaz

Ewerest
02-06-2017, 00:06
lys ye girceğim için 17 hazirana kadar bakamıcam oyuna
oyunun açıldığı gün bi arkadaşa tem versem cumartesiye kadar kasabilir mi benim hesabı?
üretim depo üretim depo şeklinde gidebilir korumayıda uzatır ztn sıkıntı olmaz

Sana tem buluruz hesabını açtıktan sonra yazarsin oyundan . Sınavdan sonrada seni yönetime alıp çalistirirz genç olman bizim için yeterli Gençler gelecegimizdir

fatu
02-06-2017, 00:28
Defans hesabım 1 :) Eyvallah Kadir abi.Sen varsan hesap açmaya gerek yok Ferhat (:


Senin talebelerinden de geliyor lar kadir hoca :) esir kurt mesela :)İnsan talebelerinin doğru yolda devam ettiğini görünce garip bir mutluluk hissediyor. Daha çok sevindim şimdi. (:


Geçte olsa açarız bir def. Hadi bakim belki öncü olursunuz gelcek sene Türkler 2 eleme serverında wow kurmaya yönelik planlar
Bu sene atılacak temellerle, seneye neden böyle bir şey olmasın? İnşallah. (:

ByBaCaK
02-06-2017, 04:37
Giden ekip sayıları gibi bir çok bireysel giden oyuncularda var güzel bir comx olacak gibi :) 2 grupta 2 wow ne yakışır :)

ForGondor
02-06-2017, 20:26
oyunun başladığı gün ulaşırım size hesap isminizi verirseniz.bi tılsım hediye etmek isterim türklere(birlik ismi kullanmadım dileğim tüm türklerin ortak hareket etmesi tılsım paylaşımı yapması)

Esir Kurt
04-06-2017, 19:11
Hayırlı Ramazanlar Herkese,
Turnuva'da Oynayacak Tüm Ekiplere Başarılar Dilerim.
Senelerdir Bu Yükü İyİ Veya Kötü Biz Taşıdık,
Bu Sene Group C Zaten Bizim Üstünlügümüzle Geçecek.
Bu Yüzden İnternational Grubunda Oynayıp Daha Çok Başarı ve Bilet Almak İsteyen Arkadaşlarımı Kutluyorum Şimdiden.