PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : ELİT Birlikleri Saldırı ve Savunma Raporları



Unique
12-04-2017, 19:04
Yakında burada paylaşmaya başlayacağız. Takipte kalın.

xAyarsiz
12-04-2017, 19:17
Yakında burada paylaşmaya başlayacağız. Takipte kalın.
Takipteyiz de 170K çakıp kimi sıfırladınız :)

Unique
12-04-2017, 22:00
Cappadocian Yıkıyor...
http://travian-reports.net/tr/report/1610714537a,1610724d56f,1610736eb26,1610743c2b0

Unique
12-04-2017, 22:01
Karakaya Yıkıyor....

http://travian-reports.net/tr/report/161075e9cf1,16107637213

Unique
12-04-2017, 22:06
çok üşendik bir kaç tanesi burada
http://i.hizliresim.com/ld4VGb.jpg
http://i.hizliresim.com/ZZn0BZ.jpg
http://i.hizliresim.com/ojy1Wk.jpg
http://i.hizliresim.com/2rPb3j.jpg
http://i.hizliresim.com/z3yb7Y.png
http://i.hizliresim.com/GBGlO2.png

xAyarsiz
12-04-2017, 23:31
170 K nın yaptığı hepsi bu diyorsunuz yani :) büyük başarı

Unique
12-04-2017, 23:34
170 K nın yaptığı hepsi bu diyorsunuz yani :) büyük başarıBoş laf, kuru gürültü hala yıkılıyor ayrıca keyfe keder bir kaç tane ekledik sizin gibi işsiz değiliz.
Sizin ağa oyundan yıkıldı diye herkese küfür ediyor söyleyin de ağlamasın. multihunter kızar.

AĞANIN_YERİ
12-04-2017, 23:46
çok server da oynadım hemen hemen 12 senedir bu oyunu oynarım sizin gibi karakter yoksunu olup bide cok biliyormus gibi gecinenini görmedim ben 12 senedir. Sizin bize soktugunuz orduları bız 3. sefere çakıyoruz . Bizim birliğimiz başka bölgede olmasına rağmen adamlar 23 saat mesafeye 170 k asker kestırdı ki 68 kahraman toplandı. Sen ömrü hayatında 68 kahramanı bır koyde gorecek kadar organıze bır hareket mı yaptın kı ne anlatıyorsunuz bize . Haaa sorsan siz şimdi bizi yıktınız ama anca yan koylerı yıkarsınız sız resimde oldugu gıbı. Bizden bişey eksilmez oyunun bu donemınde 170k ordu cakıp ondan bır oncekı hafta 130 k askerı baska yere cakıp bıde artıstlık yapıyosunuz ya tılsımdan sonra sızın havanız soner bu dediklerimden de az cok oyun bilen insan anlar ;)

xAyarsiz
12-04-2017, 23:54
Boş laf, kuru gürültü hala yıkılıyor ayrıca keyfe keder bir kaç tane ekledik sizin gibi işsiz değiliz.
Sizin ağa oyundan yıkıldı diye herkese küfür ediyor söyleyin de ağlamasın. multihunter kızar.
Bizde boş olmaz hani ne diyor büyük lider. Topunuz gelin ayrıca birkaç dediğin hepsi okadar zaten bende görüyorum o raporları multihunter. Konusuna gelince. Ağlayacaksanız oynamayalım

hayaligenc
13-04-2017, 00:01
Sakin arkadaşlar sakin :)

Byhelsing
13-04-2017, 00:02
Sakin arkadaşlar sakin :)

7/24 :) Her yerde

Unique
13-04-2017, 00:07
Sakin arkadaşlar sakin :)Senden bir tane her servere lazım adam bütün hesaplara küfürlü mesaj yolluyor şuan multihunter 48 saatte anca ceza keser :)

hayaligenc
13-04-2017, 00:12
Senden bir tane her servere lazım adam bütün hesaplara küfürlü mesaj yolluyor şuan multihunter 48 saatte anca ceza keser :)

Her bölümün sorumlusu ayrı , oraya müdahale etme şansım olsa 1 dakika bile beklemem, bu konularda çok titiziz forum ekibi olarak :)

Özetle benimde elim kolum bağlı :) Ama hızlı bir şekilde işlem yapılacağından şüphem yok :amaama: yoğunluk olduğu için biraz normaldir beklemek , forum gibi değil

Unique
13-04-2017, 00:17
Her bölümün sorumlusu ayrı , oraya müdahale etme şansım olsa 1 dakika bile beklemem, bu konularda çok titiziz forum ekibi olarak :)

Özetle benimde elim kolum bağlı :) Ama hızlı bir şekilde işlem yapılacağından şüphem yok :amaama: yoğunluk olduğu için biraz normaldir beklemek , forum gibi değilLafımı geri aldım, oyuncu cezalandırıldı. ( Mhlerle grup kurdunuz da haberleşiyorsunuz haberimiz mi yok :) )

hayaligenc
13-04-2017, 00:19
Lafımı geri aldım, oyuncu cezalandırıldı. ( Mhlerle grup kurdunuz da haberleşiyorsunuz haberimiz mi yok :) )

belki de çaktırmadan ben banladım :=)

NapoleoneX
21-04-2017, 14:19
rand al thor arkadaşımızın savunma raporları.devamında 1600 mancınık kesilmiştir

http://travian-reports.net/tr/report/1617561c6ac,1617571ec73

TinkieWinkie
21-04-2017, 14:28
anlamsız garip bi saldırı olmuş


rand al thor arkadaşımızın savunma raporları.devamında 1600 mancınık kesilmiştir

http://travian-reports.net/tr/report/1617561c6ac,1617571ec73

VİBE®
21-04-2017, 17:43
Saldırı attığı esnada uykusuzdu galiba :))

Çok pis espri yaptım +rep :)))

Maskeli SÜVARİ
21-04-2017, 18:48
rand al thor arkadaşımızın savunma raporları.devamında 1600 mancınık kesilmiştir

http://travian-reports.net/tr/report/1617561c6ac,1617571ec73

Tebrik ederiz.

TinkieWinkie
21-04-2017, 19:12
At kendini yüksek bi yerden ya :)

Saldırı attığı esnada uykusuzdu galiba :))

Çok pis espri yaptım +rep :)))

Unique
06-05-2017, 12:05
Bedava tılsım temalı
http://travian-reports.net/tr/report/1629053b6d1

Tuğberk_
06-05-2017, 12:18
Bedava tılsım temalı
http://travian-reports.net/tr/report/1629053b6d1 Yetiştirme mi vardı bunda ?

Unique
06-05-2017, 12:27
Yetiştirme mi vardı bunda ? evet aynen öyle :)

Tuğberk_
06-05-2017, 12:35
evet aynen öyle :) Tebrikler kolay olmuş :D

Strunk
06-05-2017, 12:51
Bunları görende iş yapıyorlar falan sanacaklar.
Bir tılsım calma calışması daha :D O kadar tecrübelilerki kocbası kullanmıyorlar.
http://travian-reports.net/tr/report/162909aa057
http://travian-reports.net/tr/report/162910a0eaf

Falan filan Zakkum oyuncusu değilimde raporları görünce bir gülme geldi. Sende burada böyle Bedava tılsım falan diye atıp tutunca Forumda yapılan hatalara yer vermen daha hoş olur diye düşünüyorum :)

Strunk
06-05-2017, 12:54
................................

by-fatih
06-05-2017, 14:46
bastı parayı leylaya bırak tılsımda gelsin bedavaya :)

GAZİANTEPSPOR
08-05-2017, 14:22
http://travian-reports.net/tr/report/1630374dbbe

VİBE®
08-05-2017, 18:39
http://travian-reports.net/tr/report/1630374dbbe

off fena yakalanmıs

tebrıkler :D

GAZİANTEPSPOR
08-05-2017, 20:32
off fena yakalanmıs

tebrıkler :D

ben de üzüldüm abi görünce :D

Bilal Bey
08-05-2017, 21:34
http://travian-reports.net/tr/report/1630374dbbe

Tebrikler :)

GAZİANTEPSPOR
09-05-2017, 09:44
17856 buyuk tahil tilsimi alindi.

TinkieWinkie
09-05-2017, 10:35
17856 buyuk tahil tilsimi alindi.

artık travianda son saldırımı yaptım tılsım birliğe hayırlı olsun. Oyunu bıraktım arkadaşlar. Herkese iyi oyunlar. Selametle

GAZİANTEPSPOR
09-05-2017, 10:37
Eline saglik gokhan abim :)
Yazin görüşmek üzere...

TinkieWinkie
09-05-2017, 10:38
Görüşürüz güzel kardeşim :) her zaman beklerim


Eline saglik gokhan abim :)
Yazin görüşmek üzere...

GAZİANTEPSPOR
10-05-2017, 03:20
17859 .

Maskeli SÜVARİ
10-05-2017, 09:12
17856 buyuk tahil tilsimi alindi.

Tebrik ederiz arkadasın bosluğuna gelmiş sanırım hiç def falan istemedi :)

GAZİANTEPSPOR
10-05-2017, 13:10
edit :

2. wow köyümüzü de aldık. berk i tebik ederim :)

GAZİANTEPSPOR
10-05-2017, 16:31
17865 .

GAZİANTEPSPOR
11-05-2017, 01:36
17879

Kalite kotu kusura bakmayin .
17880

GAZİANTEPSPOR
12-05-2017, 15:28
17922
17923

Unique Raporlar
13-05-2017, 13:36
Vatan birliği oyuncularının bir çoğunun merkezleri yerle bir edilmiştir. Raporların tamamı olmasa da bir kısmını atacağız.
Hala operasyonlar durmaksızın devam etmektedir. 7-8 ufak ordu köyünde kesti diye sevinen Vatan ve dıgıdıklara hediyemizdir :)

17933 17934 17935

Unique Raporlar
13-05-2017, 13:39
Devam Devam...

17936 17937 17938

Unique Raporlar
13-05-2017, 13:46
Devam ediyoruz...
17939 17940


Tüm saldıran arkadaşlar minimum 6 sıralı ile girmiştir. Tüm Op devam ediyordur.

gezegen111
13-05-2017, 13:50
Devam ediyoruz...
17939 17940



Tüm saldıran arkadaşlar minimum 6 sıralı ile girmiştir. Tüm Op devam ediyordur.

küçük ordu deyip arkadaşlarını küçümseme ellerinde olanı gönderdiler ne yapsınlar..raporlara dikkat ettimde gideceğiniz yerleri çok itinalı seçmişsiniz... tebrikler güzel raporlar.

gezegen111
13-05-2017, 14:35
Vatan birliği oyuncularının bir çoğunun merkezleri yerle bir edilmiştir. Raporların tamamı olmasa da bir kısmını atacağız.
Hala operasyonlar durmaksızın devam etmektedir. 7-8 ufak ordu köyünde kesti diye sevinen Vatan ve dıgıdıklara hediyemizdir :)

17933 17934 17935

ayrıca bunlar küçük ordu değil..neresinden bakarsan bak fiyasko.geçen haftakiyle toplarsan 360 k asker kestirdin ona mı yanasın.tılsım hala bende onamı yanasın .hiç alamayacan ona mı yanasın.geçen hafta tılsım 15 olacak dedin depoyu kaptırdın ona mı yanasın oceaneagle deki tılsımı almak için kestirdiğin askere mi yanasın. bu liste uzarda uzar .server uzun daha çok yıkımlar olur..hemen akabinde op yapıp imaj kurtarma çabaların nafile..gün doğmadan neler doğar torun sen bilirsin benim başım kolay kolay eğilmez..

hadi sağlıcakla kal

http://travian-reports.net/tr/report/1633662e096,1633675778c,163368e1870,163369189fa,16 3370ad778,1633714ec9c,163372bd1af,163373f81c5,1633 74c9172

Maskeli SÜVARİ
13-05-2017, 14:40
önceki forum hesabı hakaret den kitlendi gelmissin yine aynı kafa devam :)
Dıgıdık mıs lafa bak ya 10 yasındaki veledler gibisin .d

GAZİANTEPSPOR
13-05-2017, 15:03
tebrikler gezegen1, güzel defans...
berk elinize sağlık tertemiz op. :)

Unique Raporlar
13-05-2017, 16:01
Çocuklar ağlıyordu... Dedeleri onlara oyunu öğretmemişti...
Herifin nüfusuna aldanıp onu da yıktırdık 15 tarla merkezinde marangozhane falan var :oneydigiz: :zuhaha:
17941

Unique Raporlar
13-05-2017, 16:28
Şu üsttekine 2 tane daha ekleyeyim
17942 17943

hello world
13-05-2017, 18:40
:D olmaz bu elamandan

GAZİANTEPSPOR
13-05-2017, 22:12
17953
Depp tilsimi alindi. Tebrikler arkadaslar.

_JDM_18_
13-05-2017, 22:17
17953
Depp tilsimi alindi. Tebrikler arkadaslar.

Tebrikler güzel kesim :D

Burakx
13-05-2017, 22:23
17953
Depp tilsimi alindi. Tebrikler arkadaslar.

Uu harika bir rapor. Tebrik ederim devrimci'yi :) Bu arada bu tarz raporları Large iconuna tıklayarak yükleyelim :)

hello world
13-05-2017, 22:24
Server başından beri ilk saldırısı heralde sabrın sonu selamet

GAZİANTEPSPOR
13-05-2017, 22:32
Kusura bakmayin dostlar mobilden yukledim ozenemedim. Değiştirmeye calisayim

VİBE®
13-05-2017, 23:07
Tebikler ,

10 luk depo ıcın rısk edılemeyecek kadar hoş bı ordu ama gorevını tamamlamış sonucta ,

devrimcıyıde ayrıetten kutlarım.

finwe
14-05-2017, 00:17
güzel ordu tebrikler

Maskeli SÜVARİ
14-05-2017, 01:39
17953
Depp tilsimi alindi. Tebrikler arkadaslar.

Güzel ordu ,düzenli fakeler sonucu getirdi .Hayırlı olsun depo tılsımınız :)

TinkieWinkie
14-05-2017, 11:13
Server başından beri ilk saldırısı heralde sabrın sonu selamet

sinan hiç yoksa 10-15 süvari yıkmıştır her operasyona katılan bi arkadaşımız :) server başında çok savaştı eğer savaşmasaydı daha iyi orduyla gelirdi

karahelp
15-05-2017, 20:46
Yakında burada paylaşmaya başlayacağız. Takipte kalın.

Uniqe seni takip edemiyoruz ki yerinde sayiyorsun surekli

GAZİANTEPSPOR
16-05-2017, 10:26
17987
Bir sıfırlama daha. Keylogger meltemsu arkadasimi kutluyorum

GAZİANTEPSPOR
16-05-2017, 13:59
17988
Arkadaşımızdan garip bir deneme

1gözlemci
16-05-2017, 14:06
Elit birlikleri savunma madalyası almak için silen hesapların def askerlerini kendine saldırı attırıp kesiyormuş buda genel yönetimin baya becerikli olduğunu gösteriyo bu gidişle değil wow server sonunu zor görürler süvarinin karşısında süvariyi tanımıyorlar direncini bilmiyolar demekki
birlik ruhunu maalesef anlamamışlar

Burakx
16-05-2017, 14:32
Elit birlikleri savunma madalyası almak için silen hesapların def askerlerini kendine saldırı attırıp kesiyormuş buda genel yönetimin baya becerikli olduğunu gösteriyo bu gidişle değil wow server sonunu zor görürler süvarinin karşısında süvariyi tanımıyorlar direncini bilmiyolar demekki
birlik ruhunu maalesef anlamamışlar


Bir adet süvari fake hesabı daha :)

GAZİANTEPSPOR
16-05-2017, 15:14
Elit birlikleri savunma madalyası almak için silen hesapların def askerlerini kendine saldırı attırıp kesiyormuş buda genel yönetimin baya becerikli olduğunu gösteriyo bu gidişle değil wow server sonunu zor görürler süvarinin karşısında süvariyi tanımıyorlar direncini bilmiyolar demekki
birlik ruhunu maalesef anlamamışlar
allah allah savunma komutanı benim 1 askeri bile telef etmemeye çalışıyorum ama böyle bişey ilk defa duydum :D
bu psikopatlar nerden çıktı la anlamadım :D

Burakx
16-05-2017, 15:26
allah allah savunma komutanı benim 1 askeri bile telef etmemeye çalışıyorum ama böyle bişey ilk defa duydum :D
bu psikopatlar nerden çıktı la anlamadım :D


Süvarnin yeni stratejisi sanırım :)

black süvari
16-05-2017, 15:28
Süvarnin yeni stratejisi sanırım :)

Seninn acmadigini nerden bilim ?? Senin derdinne hacim suvarimi öptü seni rüyalarinda ?

Maskeli SÜVARİ
16-05-2017, 15:30
17988
Arkadaşımızdan garip bir deneme

Çocuğun toytonu ve koçu yok diye niye şeyediyonuz :):):)
Tebrikler

Bir adet süvari fake hesabı daha :)

Dünyayı uzaylılar bassa bizden bileceksiniz he :)

black süvari
16-05-2017, 15:31
Çocuğun toytonu ve koçu yok diye niye şeyediyonuz :):):)
Tebrikler


Dünyayı uzaylılar bassa bizden bileceksiniz he :)

Bi bu trol kaldi zaten buralarda server basinda bu değişik tipler çoktu buda direniyor işte

1gözlemci
16-05-2017, 16:34
allah allah savunma komutanı benim 1 askeri bile telef etmemeye çalışıyorum ama böyle bişey ilk defa duydum :D
bu psikopatlar nerden çıktı la anlamadım :D

burakx maşallah sırdasın elitin içini bilmediğin için herşeye cevap yazıyorsun burda --elit1 birliği raporlarına baksın savunma komutanı arkadaş dediğim doğrumu gerçekmi yancı arkadaş herkesi kendisi gibi zannedip yazıyor ama gerçekleri araştırma ihtiyacı hissetmiyor diğeride savunma komutanıymış birliğinde ne olduğunu
bilmiyor elemanlar birbirine madalya almak için deflerle saldırıyolar haberi yok

GAZİANTEPSPOR
16-05-2017, 17:01
burakx maşallah sırdasın elitin içini bilmediğin için herşeye cevap yazıyorsun burda --elit1 birliği raporlarına baksın savunma komutanı arkadaş dediğim doğrumu gerçekmi yancı arkadaş herkesi kendisi gibi zannedip yazıyor ama gerçekleri araştırma ihtiyacı hissetmiyor diğeride savunma komutanıymış birliğinde ne olduğunu
bilmiyor elemanlar birbirine madalya almak için deflerle saldırıyolar haberi yok

Ayri birlik kur oraya gecelim

1gözlemci
16-05-2017, 17:57
yeni birlik kursam ordada haberin olmıycak bu işlerden araştır söylediğim yanlışsa foruma en ufak bi şey yazmıycam

Burakx
16-05-2017, 18:18
yeni birlik kursam ordada haberin olmıycak bu işlerden araştır söylediğim yanlışsa foruma en ufak bi şey yazmıycam

Birşeyden memnun değilsen çıkıp o şeye karşı savaşabilirsin burda tatava yapma genco :) işiniz mi yok sizin

1gözlemci
16-05-2017, 18:30
doğrular senin gibi yancıların işine gelmiyor ağızda bozuk maşallah genco menco duyanda aklı başında zannedicek biz zaten savaşıyoruz merak etme uyuyan sizin gibi yancılar

Burakx
16-05-2017, 18:36
doğrular senin gibi yancıların işine gelmiyor ağızda bozuk maşallah genco menco duyanda aklı başında zannedicek biz zaten savaşıyoruz merak etme uyuyan sizin gibi yancılar

Ahah �� Hadi hadi söyle kimin fake hesabısın sen :)

1gözlemci
16-05-2017, 19:07
benim hesabımdan ziyade yazdıklarımın yanlışmı doğrumu olduğunu incelesen bi işe yarar belki

GAZİANTEPSPOR
16-05-2017, 19:15
Yazdıkları tamamen dogru ben elitten çıkıp kale birligini kurdum tekrar. Demlere de savas ilan ettim berk i yikacam once.
Arkadasim istedigin seyler bunlar mi anlamadim ki :))
Üslubunu duzelt lutfen bir şikayetin varsa da soyle yanlis varsa gereğini yapayım 1 2 oyuncu birşeyler yaptıysa bunu butun elit e baglama. Yuzlerce oyuncuyu tek tek takip edemiyorum

Burakx
16-05-2017, 22:49
Yazdıkları tamamen dogru ben elitten çıkıp kale birligini kurdum tekrar. Demlere de savas ilan ettim berk i yikacam once.
Arkadasim istedigin seyler bunlar mi anlamadim ki :))
Üslubunu duzelt lutfen bir şikayetin varsa da soyle yanlis varsa gereğini yapayım 1 2 oyuncu birşeyler yaptıysa bunu butun elit e baglama. Yuzlerce oyuncuyu tek tek takip edemiyorum

sen hala bunun fake hesap olduğunu çözemedin mi kardeşim? :) süvari fake i

Maskeli SÜVARİ
16-05-2017, 23:43
sen hala bunun fake hesap olduğunu çözemedin mi kardeşim? :) süvari fake i
Birader derdin nedir bizimle anca boş beleş sallıyon ya senin işin bilmediğin konulara sallamak sanırım:D

GAZİANTEPSPOR
17-05-2017, 02:00
şu hesabı dikkate almayın artık dostlar trolluyor işte aklınca.

karahelp
17-05-2017, 08:08
Bunların bir derdi yok hatta amaçları dahi yok sadece elemanların ordularını çaktırmak

1gözlemci
17-05-2017, 10:48
http://travian-reports.net/tr/report/163629dd4d1

DEVAMINDA 8 SIRALI MANÇO KESİLMİŞDİR SIRALI NASIL ATILDIYSA ARTIK

1gözlemci
17-05-2017, 10:51
http://travian-reports.net/tr/report/16362837dc5


--ELİT BİRİK BAŞKANI ARKADAŞIMIZIN SALDIRISI
elit -- tüm askerini vatan da eriticek başka bi hesap mı var acaba

Unique Raporlar
17-05-2017, 11:26
http://travian-reports.net/tr/report/16362837dc5


--ELİT BİRİK BAŞKANI ARKADAŞIMIZIN SALDIRISI
elit -- tüm askerini vatan da eriticek başka bi hesap mı var acaba

o1Altug hesabı cermen , Altuğ birliğin başkanı değil mevcut bulunduğu birlikte komutandır. Ne biçim rapor paylaşıyorsun sen troll kardeş. Sahi sizden kaç hesap indirdi hahahaha :)
Ek: üstte 8 sıralı kesildi falan filan yazmışsın giriş raporları nerede onun ? yoksa savunamadınız mı troll kardeş :zuhaha:

1gözlemci
17-05-2017, 12:28
saldırı komutanı olması daha kötü arkadan giren 8 sıralının kesildiğini kabul ediyorsun yani hemde saldırı komutanı sıralı atıyo
ve çakılıyo sende genel başkan olarak bunu güzel bi davranış olarak değerlendiriyosun troll falan filan böyle boş şeyler yazarak durumu kurtarma çabasındasın bu raporlar doğru değilmi elitin tüm askerini vatana zakkuma çakın süvariye gitmiyelim çakılırız korkusu var bu düşüncelerle nasıl wow kurulucak bu kadar adamın emeği sıfır bari wow amacımız yok de millet rahat oynasın

extreme
17-05-2017, 12:46
saldırı komutanı olması daha kötü arkadan giren 8 sıralının kesildiğini kabul ediyorsun yani hemde saldırı komutanı sıralı atıyo
ve çakılıyo sende genel başkan olarak bunu güzel bi davranış olarak değerlendiriyosun troll falan filan böyle boş şeyler yazarak durumu kurtarma çabasındasın bu raporlar doğru değilmi elitin tüm askerini vatana zakkuma çakın süvariye gitmiyelim çakılırız korkusu var bu düşüncelerle nasıl wow kurulucak bu kadar adamın emeği sıfır bari wow amacımız yok de millet rahat oynasın

1- raporları kımse ınkar etmez zira rapor dediğin sey subjektif değldir .
2 - Berkn yazdıgında herhangi bir güzel davranıs olarak nitelendirmeyle ilgili bişey de yok
3 - Süvari korkumuz da yok zira bu bir oyun ve yaptıgımız stratejiler bizi ilgilendirr rakıbımızden bırının a soyle yapmıyosunuz boyle yapın vs. gibi soylemlere gerek yok her bırlık kendı stratejisini uygular bırlk dısından kımsenın de buna karısmaya hakkı yok
4 - wow biz kurmaya calısıcaz bırak da nasıl kurulcagını biz düşünelim siz de kendi durumunuzu düşünün

UMARIM DAHA FAZLA KONUYU KİRLETMEZSİN BU KADAR COK RAPOR HEVESIN VARSA AC BIR VATAN SALDIRI SAVUNMA KONUSU PAYLAS ..

1gözlemci
17-05-2017, 12:55
heves değil sadece elit oyuncuları bilgilensin gerçekleri yazınca sıkıntı basıyo of pof başlıyo

extreme
17-05-2017, 12:57
heves değil sadece elit oyuncuları bilgilensin gerçekleri yazınca sıkıntı basıyo of pof başlıyo

forumda elitten 2-3 kısı dısında takılan kimse yok nasıl bır bılgılendırme yapabılrsn ki.. Cok sıkıntı basıyorsa gazoz iç ayran iç havalar ısındı.. Eğer biraz saygın varsa da konuyu daha fazla kirletmezsin

Unique Raporlar
17-05-2017, 13:00
heves değil sadece elit oyuncuları bilgilensin gerçekleri yazınca sıkıntı basıyo of pof başlıyo
20 küsur vatan hesabı patladı. Bunlardan 5 tanesi offline oldu oyuna girmiyor, 2-3 tanesi tatilden çıkamıyor yine yıkılmaya devam edecek diye. 5 tanesi de zaten sizde defans basıyor bizlere dağıtıyor sağ olsun arkadaşlar :D 15-16 tane de dedenin multisi var. Liverpool falan okul yüzünden zaten giremiyor dedesi bakıyor. Multiler multiler, server başında " pislik cermen 20 multi açmış bunlarla bize saldırır yıkmam lazım yan merkez fark etmez. Bende 1 tane multi yok" diyordu. Ne oldu o laflar :)

Smokin
17-05-2017, 13:02
Bıkmadın mı sen her konuyu kirletmekten? Nasıl birşeysin anlamadım. Bırak kim ne yapıyosa yapar. Herkes özgür hür iradesiyle hareket ediyor. Misal ben natara çaktım askerimi kendi isteğimle burda kimse enayi değil kimse kimseyi kullanamaz. Oyundan zevk almaya bakıyorum bence sende bak keyfine. Milletin değnekçiliğini yapma

1gözlemci
17-05-2017, 13:12
20 küsur vatan hesabı patladı. Bunlardan 5 tanesi offline oldu oyuna girmiyor, 2-3 tanesi tatilden çıkamıyor yine yıkılmaya devam edecek diye. 5 tanesi de zaten sizde defans basıyor bizlere dağıtıyor sağ olsun arkadaşlar :D 15-16 tane de dedenin multisi var. Liverpool falan okul yüzünden zaten giremiyor dedesi bakıyor. Multiler multiler, server başında " pislik cermen 20 multi açmış bunlarla bize saldırır yıkmam lazım yan merkez fark etmez. Bende 1 tane multi yok" diyordu. Ne oldu o laflar :)


bunun muhatapları gereken cevabı verir ben sadece rapor paylaşımı yapıyorum ben rapor atıyorum siz polemik yapıyosunuz

extreme
17-05-2017, 13:28
bunun muhatapları gereken cevabı verir ben sadece rapor paylaşımı yapıyorum ben rapor atıyorum siz polemik yapıyosunuz

http://forum.travian.com.tr/showthread.php?t=102946&p=2156505#post2156505

gezegen111
17-05-2017, 19:05
1- raporları kımse ınkar etmez zira rapor dediğin sey subjektif değldir .
2 - Berkn yazdıgında herhangi bir güzel davranıs olarak nitelendirmeyle ilgili bişey de yok
3 - Süvari korkumuz da yok zira bu bir oyun ve yaptıgımız stratejiler bizi ilgilendirr rakıbımızden bırının a soyle yapmıyosunuz boyle yapın vs. gibi soylemlere gerek yok her bırlık kendı stratejisini uygular bırlk dısından kımsenın de buna karısmaya hakkı yok
4 - wow biz kurmaya calısıcaz bırak da nasıl kurulcagını biz düşünelim siz de kendi durumunuzu düşünün

UMARIM DAHA FAZLA KONUYU KİRLETMEZSİN BU KADAR COK RAPOR HEVESIN VARSA AC BIR VATAN SALDIRI SAVUNMA KONUSU PAYLAS ..

burda bi algı yönetimi yapıldığı aşikar lakin bu bize karşı yapılıyor ..durum bu çünkü. bu iki
avane kendisini vatan üyesi olarak ima ettiriyor.ne benim ne arkadaşlarımın böyle bi
tiyatroyla işi olmaz..bizim raporları nasıl bulduğunu izah etmeye gerek yok.zaten benim
birliğim bir avuç insan ve forumda falan kimse yazmaz. ben bile kaç yıldır oynuyorum
daha yeni forum hesabı
açtım ..bunu az çok bilenler bilir.çünkü foruma girince gereksiz yere sinirleniyorum.
ayrıca yazdıklarınıda doğru bulmuyorum..isteyen istediği gibi kullanır ordusunu ..
beni alakadar etmez.unik önce mi saldırıyo sonra mı orasınıda bilmem zira şu ana kadar
unik hesabından saldırı gelmedi. bunlar muhtemelen ihraç ettiğiniz aysun ve avanesinin
safsataları. her şeyi bilenler bunu da bizden bildiler..


herkese hayırlı oyunlar

Unique Raporlar
17-05-2017, 23:05
Peşine 7 sıralı girmiştir. Saldıran abimizi buradan da tebrik ederim.
http://travian-reports.net/tr/report/16368056546

Not: 20 küsur merkeze 1 haftada girip sadece 2 tanesinde defans olması çok manidar.

GAZİANTEPSPOR
18-05-2017, 01:02
http://travian-reports.net/tr/report/163683582a5
http://travian-reports.net/tr/report/1636849b6cf

enteresan denemeler geliyor

Unique Raporlar
18-05-2017, 01:19
Güzelim ordu patladı, 2 tarla gitti. Amaç neydi acaba :)

Saldıran ve savunan herkesi tebrik ederim

http://travian-reports.net/tr/report/1636874e686

extreme
18-05-2017, 01:24
Güzelim ordu patladı, 2 tarla gitti. Amaç neydi acaba :)

Saldıran ve savunan herkesi tebrik ederim

http://travian-reports.net/tr/report/1636874e686


Vurun banağğğ vurun Zalim kader :D :D :D

GAZİANTEPSPOR
18-05-2017, 01:40
Cok garip. Neyse guzel ordu basmis pislik cermen. Tebrikler

black süvari
18-05-2017, 12:26
Güzelim ordu patladı, 2 tarla gitti. Amaç neydi acaba :)

Saldıran ve savunan herkesi tebrik ederim

http://travian-reports.net/tr/report/1636874e686


vaouvv sağlam ordu baslmış tebrikler

VİBE®
18-05-2017, 19:34
Ulan bız 30k gordukmu kralız dıyoruz elımız ayagımız tıtrıyor adam 100k ya dayanmıs,

bızden gecmıs bu ısler anladık

1gözlemci
20-05-2017, 08:37
Matkap merkez sıfırlanmış raporlar nerde genel başkan

gezegen111
20-05-2017, 12:31
Matkap merkez sıfırlanmış raporlar nerde genel başkan

önce bölgeyi karıştırdınız. sonra ordularınız çakıldı diye hesap sildiniz.şimdide başkalarının başarılarından pay çıkarmaya çalışıyorsunuz.. başka kapıya

saldıran arkadaşları tebrik ederim.Kerhen çıkılan bir saldırıydı.yıkımdan sonra beyfendiliğini bozmayan matkap arkadaşıda tebrik ederim..

iyi oyunlar

http://travian-reports.net/tr/report/163938ae6ef

conqueror41
20-05-2017, 12:53
saldıran arkadaşları tebrik ederim.Kerhen çıkılan bir saldırıydı.yıkımdan sonra beyfendiliğini bozmayan matkap arkadaşıda tebrik ederim..

iyi oyunlar

http://travian-reports.net/tr/report/163938ae6ef
Önemli bir merkez yıkılmış. Sağlam bi op yapılmış belli ki :) Tebrikler..

Maskeli SÜVARİ
20-05-2017, 13:07
saldıran arkadaşları tebrik ederim.Kerhen çıkılan bir saldırıydı.yıkımdan sonra beyfendiliğini bozmayan matkap arkadaşıda tebrik ederim..

iyi oyunlar

http://travian-reports.net/tr/report/163938ae6ef

Tebrik ederiz önemli bi hesap yıkılmıs

GAZİANTEPSPOR
20-05-2017, 13:10
tebrik ederim başarılı bir op olmuş belli ki

tahsin_talha
20-05-2017, 13:48
tebrikler yıkana ve yıkıldıgında çizgisini bozmayan matkap arkadasımıza

1gözlemci
20-05-2017, 15:42
aldıım duyumlara göre matkap askerini çakıyormuş -elit1- dende 6 oyuncu hesabını silmiş yazık 1-2 basiretsiz yöneticinin kurbanı oldular wowda hayal olur bu gidişle süvari tek geçer herhalde gözlemdir hemen süvari fake hesap demeyin

gezegen111
20-05-2017, 15:49
http://travian-reports.net/tr/report/16393989210

http://travian-reports.net/tr/report/1639430bca0

vira bismillah

matkap arkadaş askerini çıkarmış akabinde asker köyünün depoları vurulmuştur

Bilal Bey
20-05-2017, 15:54
Raporlar harika! Her iki tarafıda tebrik ederim.

Unique Raporlar
20-05-2017, 20:08
http://travian-reports.net/tr/report/16393989210

http://travian-reports.net/tr/report/1639430bca0

vira bismillah

matkap arkadaş askerini çıkarmış akabinde asker köyünün depoları vurulmuştur

Tebrikler, ayrıca bir daha burada paylaşımda bulunmayın. Burası bizim sayfamız, Vatan diye bir başlık var oradan kendi paylaşımlarınızı yapın. Nasıl Süvari'ye saldırıp savununca Süvari kalkıp buradan paylaşım yapmıyorsa kendi konusu var ise sizde orada kendi konunuz var orada paylaşımda bulunun.

VİBE®
20-05-2017, 21:52
Saldıran ve savunan ekıbı tebrık ederım , yıkılan kısıyı tanımıyorm ama yorumlardan anlaıdıgm kadarıyla ELIT ıcınde onemlı bır oyuncu ıdı ,

Top!0 da hıc kıpırdama yok bu saldırıdan dolayı, defans hıc mı cıkmadı düşündürücü

litityum
20-05-2017, 22:19
Vatan-MTY birliğine çok yakındı. Gece bir anda saldırınca defans gelme ihtimali yok gibi bir şeydi. Yanlış hatırlamıyorsam 15k kadar falan defansı vardı kendisinin. Bir de Unique nin dediği gibi burayı kirletmenin anlamı yok. İyi forumlar.

PARSey
21-05-2017, 11:12
http://travian-reports.net/tr/report/1640046509d

http://travian-reports.net/tr/report/1640034887e

http://travian-reports.net/tr/report/164000a4fbf

http://travian-reports.net/tr/report/164001b3a47

http://travian-reports.net/tr/report/164002f6e74

http://travian-reports.net/tr/report/164005c2fc9

Peşinden gelen sıralılarda yaklaşık 4.5 - 5k mancınık kesilmiştir.

TinkieWinkie
21-05-2017, 12:35
Kale duvarı :)
elinize sağlık çokcuklar güzel savunma


http://travian-reports.net/tr/report/1640046509d

http://travian-reports.net/tr/report/1640034887e

http://travian-reports.net/tr/report/164000a4fbf

http://travian-reports.net/tr/report/164001b3a47

http://travian-reports.net/tr/report/164002f6e74

http://travian-reports.net/tr/report/164005c2fc9

peşinden gelen sıralılarda yaklaşık 4.5 - 5k mancınık kesilmiştir.

PARSey
21-05-2017, 12:49
Cafer abiyi de unutmayalım

http://travian-reports.net/tr/report/16400815ef7

hello world
21-05-2017, 12:51
Siperden seviye bile alınmamış :) güzel savunma

Smokin
21-05-2017, 12:56
Saldıran tarafı ve savunan birlik arkadaşlarımı tebrik ederim emeğize sağlık. Muazzam savunma yapılmış tekrardan tebrikler... :)

Maskeli SÜVARİ
21-05-2017, 12:58
http://travian-reports.net/tr/report/1640046509d

http://travian-reports.net/tr/report/1640034887e

http://travian-reports.net/tr/report/164000a4fbf

http://travian-reports.net/tr/report/164001b3a47

http://travian-reports.net/tr/report/164002f6e74

http://travian-reports.net/tr/report/164005c2fc9

Peşinden gelen sıralılarda yaklaşık 4.5 - 5k mancınık kesilmiştir.

Kaleye tosladık ya :) :) tebrik ederiz

Unique
21-05-2017, 13:08
Kalenin duvarları sağlammış :)
Saldıran ve savunan herkesi tebrik ederim

hello world
21-05-2017, 13:23
banın açılmış mühebbet yedin sanmıştım :D

Unique
21-05-2017, 13:31
banın açılmış mühebbet yedin sanmıştım :D dün açıldı da yine diğer hesabı kullandım. 2010'dan kalma bir hesabım vardı da mailinin şifresini bulamadım ona üzülüyorum :D

VİBE®
21-05-2017, 13:46
dün açıldı da yine diğer hesabı kullandım. 2010'dan kalma bir hesabım vardı da mailinin şifresini bulamadım ona üzülüyorum :D

Artes admıne mesaj at yrdımcı olur ,

GAZİANTEPSPOR
21-05-2017, 17:16
elinize sağlık dostlarım güzel savunma kurduk :)
saldıran arkadaşları da tebrik ederim

Burakx
22-05-2017, 00:00
http://travian-reports.net/tr/report/1640046509d

http://travian-reports.net/tr/report/1640034887e

http://travian-reports.net/tr/report/164000a4fbf

http://travian-reports.net/tr/report/164001b3a47

http://travian-reports.net/tr/report/164002f6e74

http://travian-reports.net/tr/report/164005c2fc9

Peşinden gelen sıralılarda yaklaşık 4.5 - 5k mancınık kesilmiştir.

Serverin şuana kadar ki en iyi savunma hattı olmuş bence. 300k ordu kesip belkide rapor bile vermemek büyük başarı şu dönemde. Tebrikler KALE'ye.

GAZİANTEPSPOR
22-05-2017, 00:47
Serverin şuana kadar ki en iyi savunma hattı olmuş bence. 300k ordu kesip belkide rapor bile vermemek büyük başarı şu dönemde. Tebrikler KALE'ye.
sağol dostum . yarım milyon def toplandı 15-20 saatte. :)

PARSey
22-05-2017, 02:19
http://travian-reports.net/tr/report/164075cb0c8

TinkieWinkie
22-05-2017, 15:20
çakıla çakıla öğrenecekler abisi :)


http://travian-reports.net/tr/report/164075cb0c8

1gözlemci
23-05-2017, 07:24
-- de bi merkez daha indirmişler elit2 den rapor yokmu

Smokin
23-05-2017, 08:07
-- de bi merkez daha indirmişler elit2 den rapor yokmu


Seni tanımak istiyorum yiğidim

1gözlemci
23-05-2017, 09:51
beni tanıyıp ne yapıcan sadece gözlemlerimi paylaşıyorum

1gözlemci
24-05-2017, 18:09
elit dağıldı demişlerdi demekki doğru yoksa forumda gülerdi çocuk
ortada gözükmediğine göre oda dağılmış

AĞANIN_YERİ
25-05-2017, 20:44
dediğin gibi çocuk daha dağıla dağıla öğrenecek neyin ne olduğunu :D
elit dağıldı demişlerdi demekki doğru yoksa forumda gülerdi çocuk
ortada gözükmediğine göre oda dağılmış

((PADRONE))
28-05-2017, 20:44
beni tanıyıp ne yapıcan sadece gözlemlerimi paylaşıyorum

Tanimak istiyoruz sizi ama :)

PARSey
29-05-2017, 10:38
http://travian-reports.net/tr/report/16468763381

Burakx
29-05-2017, 10:43
http://travian-reports.net/tr/report/16468763381


Çok güzel rapor. Tebrikler. yazık olmuş doğrusu

Maskeli SÜVARİ
29-05-2017, 11:33
http://travian-reports.net/tr/report/16468763381

Tebrik ederiz.Gitti ordu defansta üzüldüm:(

((PADRONE))
29-05-2017, 16:04
hayırlı olsun :)