PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Saldırıda TOP10 Kasma=RH CKL Birlikleri



yogi
12-12-2016, 15:32
160381604016039

Gerekli yerlere iletin arkadaşlar. Profilinde yazdığı gibi kesim yapıyor arkadaş sanırım.

AYIYOGİİİ
12-12-2016, 15:39
PUhahahahahahah ;) Yazık ya kıyamam bende destek atayım onlarıda kes çok korktum saldırganlığını görünce :cool:

Muyustan
12-12-2016, 15:43
Kardeşm top10 umu geri vrrmisn

Sinanhoca
12-12-2016, 15:53
160381604016039

Gerekli yerlere iletin arkadaşlar. Profilinde yazdığı gibi kesim yapıyor arkadaş sanırım.

bu kadar komik bir olayı çok uzun zamandır yaşamamıştık galiba.
her serwerda elbette birkaç akıl baliğ olmayan vatandaş görüyorduk, eğleniyorduk ama bu son zamanlarda gördüklerimin en iyisi:D

bu arada profilde yazan çakma diktatör benim galiba. işin kötüsü de yardakçımda kendisiymiş. baksanıza kendi vahasında kesiyor:D

AYIYOGİİİ
12-12-2016, 15:54
puahahahhaah üstad hangi birliğin başkanısın bilmem ama dikkat et adam kesiyor valla :cool:
bu kadar komik bir olayı çok uzun zamandır yaşamamıştık galiba.
her serwerda elbette birkaç akıl baliğ olmayan vatandaş görüyorduk, eğleniyorduk ama bu son zamanlarda gördüklerimin en iyisi:D

bu arada profilde yazan çakma diktatör benim galiba. işin kötüsü de yardakçımda kendisiymiş. baksanıza kendi vahasında kesiyor:D

Sinanhoca
12-12-2016, 15:56
Kardeşm top10 umu geri vrrmisn

dostum neden öyle diyorsun ki
adam yatırmış madde satıcısına parayı
atmışlar vahasına tokmakları
sen de wer parayı senin de madalyan olsun
profilinde artistlik yapar hava atarsın:)

şimdi gelir yine bir mod kardeşim konuyu kapatır.

hayır bu yapılanlara bir önlem alınmıyor.
bari, bırakın da dalga geçerek eğlenelim:)

Phantom111
12-12-2016, 15:59
Siyah birliğinde de yapan var vaha temizlemeyle 1. olunmuyor saldırı da :D

cry kaos
12-12-2016, 16:00
hahah beyler az çok demeyelim vahaya tokmak atalım :D :D :D

AYIYOGİİİ
12-12-2016, 16:00
BENİM İDOLÜM RİO REYİZZZ 10m YAĞMA MAŞALLAH
Siyah birliğinde de yapan var vaha temizlemeyle 1. olunmuyor saldırı da :D

Phantom111
12-12-2016, 16:02
hahah beyler az çok demeyelim vahaya tokmak atalım :D :D :D
ahahha++++

Sinanhoca
12-12-2016, 16:06
Siyah birliğinde de yapan var vaha temizlemeyle 1. olunmuyor saldırı da :D

her birlikte mutlaka yapan wardır
biz yok demedik
komik olan zaten waha da tokmak kesmesi değil

profiline yazdıkları:D

AYIYOGİİİ
12-12-2016, 16:07
dedeye sahip çıkalım destek atalım :D
160381604016039

Gerekli yerlere iletin arkadaşlar. Profilinde yazdığı gibi kesim yapıyor arkadaş sanırım.

Sinanhoca
12-12-2016, 16:11
bu arada arkadaşın profili değişmiş:)

yardakçılar bekleyin size de gelecez yazmış

bekleyin yardakçılar. tokmaklar bitsin, sonra casusları kesecez ve ondan sonra size de gelicez gibisinden bir anlamı war galiba:D

yogi
12-12-2016, 16:18
Yakın zamanda RH ve CKL lar hakkındaki teoriyi de ben açıklayacağım. Siyahlar korkun server karşınızda yeni komutan benim :cool:

AYIYOGİİİ
12-12-2016, 16:18
SİZİN BÖLGEDE OLANLAR KOMUTAN DOĞUYOR MAŞALLAH:cool:
Yakın zamanda RH ve CKL lar hakkındaki teoriyi de ben açıklayacağım. Siyahlar korkun server karşınızda yeni komutan benim :cool:

AİLEDEN
12-12-2016, 16:21
@sinanhoca

Komik olan genel başkanı olduğun birlik üyelerinden haberinin olmaması.

Saldırıda İlk 20 de varolan 6 siyah oyuncusunun varlığını, "her birlikte elbet vardır" sözünden dolayı sorgulamayacağım, fakat,ilgili hesabın saldırı puanının sadece vaha kesiminden kaynaklanmadığını; kendini siyah birliklerinin korumasına alan hesapların askerlerinin kesiminden kaynaklandığını da bilmeni isterim. Al bir örnek. İstersen daha da fazlasını eklerim. Genel başkanlığını, asarım, keserim, benim ve yandaşlarımın dediği olur, sen ben değilsin diyeceğine, sana güvenip siyah birliği çatısına girenleri koruyarak sürdür istersen.

16041

Yugi
12-12-2016, 16:43
Siyahlar işte bu kadar.Ben diyorum kaç haftadır.Siyahlar giderse servera adalet ve huzur gelir.

AYIYOGİİİ
12-12-2016, 16:44
YANLIZ ADAMLAR RH BİRLİĞİNDE YUGİ KANKA :cool:
Siyahlar işte bu kadar.Ben diyorum kaç haftadır.Siyahlar giderse servera adalet ve huzur gelir.

Yugi
12-12-2016, 16:50
YANLIZ ADAMLAR RH BİRLİĞİNDE YUGİ KANKA :cool:

Siyahların uzantısı onlar.Kardeşim beni yorma şuan her kelimem bir hazine değerinde.

Huzeyfe
12-12-2016, 16:52
Atladığımız bir nokta var. Bu raporları paylaşan birlikteki eleman kimse ona bizi aydınlattığı için teşekkür ederiz. RH CKL birliğini de bu konuda bir tebrik etmek lazım

Huzeyfe
12-12-2016, 16:53
Siyahların uzantısı onlar.Kardeşim beni yorma şuan her kelimem bir hazine değerinde.

Yugi kanka onlar bizden miydi yav gece boyu boşuna mı binlerce merhem harcayıp askerlerini kestik :(

yogi
12-12-2016, 16:55
Siyahların uzantısı onlar.Kardeşim beni yorma şuan her kelimem bir hazine değerinde.


O hazineyi yavaşça bir yerlere bırak ve git. Artık görevden alındın. Yeni komutan beni seçecekler bu kadar bilgiye sahip olduğum için. :rolleyes:

Yugi
12-12-2016, 16:57
Ben amatörünü gordumde böylesını gormedım :D

Siyah KASAP isminin degiştirilmesini talep ediyorum , dalavereci KASAP olsun , :D

NOT: mancınık basan arkadaslarımdan vahama mancınık destegı ıstıyorum , onlar daha fazla puan verıyor :D

ugrastırmayın...

Manco casustan daha iyi defans yapıyo ama.Mantıklı olsan iyi edersin.

Benim fake hesaplarımı açabilirsiniz ama zekama yaklaşamazsınız.bb

Bilal Bey
12-12-2016, 16:57
İki çeşit insan vardır.
1-Vahada kendi ve başkalarının askerini besleyen.
2-Vahada kendi ve başkalarının askerini kesen.

Enstantenelere doyulmuyor :)

AİLEDEN
12-12-2016, 17:01
@sinanhoca


Komik olan genel başkanı olduğun birlik üyelerinden haberinin olmaması.


Saldırıda İlk 20 de varolan 6 siyah oyuncusunun varlığını, "her birlikte elbet vardır" sözünden dolayı sorgulamayacağım, fakat,ilgili hesabın saldırı puanının sadece vaha kesiminden kaynaklanmadığını; kendini siyah birliklerinin korumasına alan hesapların askerlerinin kesiminden kaynaklandığını da bilmeni isterim. Al bir örnek. İstersen daha da fazlasını eklerim. Genel başkanlığını, asarım, keserim, benim ve yandaşlarımın dediği olur, sen ben değilsin diyeceğine, sana güvenip siyah birliği çatısına girenleri koruyarak sürdür istersen.
16042

NOT: Sanırım açılmış forum başlığına, sadece işgüzar siyah oyuncularının iletisine müsaade edilmekte. Daha önceki iletilerim nedense devamlı silinmekte.

AYIYOGİİİ
12-12-2016, 17:04
ADAMSIN REYİZZZ YUGİ BİRLİKLERİ KUR YIKALIM HERKESİ :cool:
Manco casustan daha iyi defans yapıyo ama.Mantıklı olsan iyi edersin.

Benim fake hesaplarımı açabilirsiniz ama zekama yaklaşamazsınız.bb

Muyustan
12-12-2016, 17:37
dostum neden öyle diyorsun ki
adam yatırmış madde satıcısına parayı
atmışlar vahasına tokmakları
sen de wer parayı senin de madalyan olsun
profilinde artistlik yapar hava atarsın:)

şimdi gelir yine bir mod kardeşim konuyu kapatır.

hayır bu yapılanlara bir önlem alınmıyor.
bari, bırakın da dalga geçerek eğlenelim:)

Kardeş türkiye bura ne bekli7+3

26&53
12-12-2016, 18:26
160381604016039

Gerekli yerlere iletin arkadaşlar. Profilinde yazdığı gibi kesim yapıyor arkadaş sanırım.

la arkadas nasıl bir server bu herkez kafasına göre sayfa acıyor ınsan gibi bir sayfa acın da su kesım yapanlar rapor atsın yok madde cekmıs yok vaha kesmıs baskalarının oyununu takıp etmekten kendı hesabınıza bakabılıyormusunuz sayın admın kapat su sayfaları bosuna kalabalık yapıyor

SİYAH
12-12-2016, 18:33
la arkadas nasıl bir server bu herkez kafasına göre sayfa acıyor ınsan gibi bir sayfa acın da su kesım yapanlar rapor atsın yok madde cekmıs yok vaha kesmıs baskalarının oyununu takıp etmekten kendı hesabınıza bakabılıyormusunuz sayın admın kapat su sayfaları bosuna kalabalık yapıyor

yazma
yazma canım bizim açtığımız sayfalara sanane bizim hesaplarımızın derdi sana mı düştü az bakıyoruz şartlarımız eşit olsun diye

26&53
12-12-2016, 18:44
yani bencede yazma bizim actıgımız sayfalara , :D silah zoru ılemı yazdırıyorlar

Git bi başlıkta sen ac , yaz yaz karala :)

sen bütün server boyunca böyle aglıycakmısın genel başkanım :)zaten yazmam ne kadar gereksiz bir oluşum oldugunuzu hatırlatayım dedim ben oyunu burda oynamam balık baştan kokar.

yogi
12-12-2016, 18:45
la arkadas nasıl bir server bu herkez kafasına göre sayfa acıyor ınsan gibi bir sayfa acın da su kesım yapanlar rapor atsın yok madde cekmıs yok vaha kesmıs baskalarının oyununu takıp etmekten kendı hesabınıza bakabılıyormusunuz sayın admın kapat su sayfaları bosuna kalabalık yapıyor

Yarası olan gocunur. Size ait hesapların ifşası mı(?) bu ortamdan herkesin şikayet edebilme ihtimali mi(?) rahatsız edici olan?

Nozzle(-_+)
12-12-2016, 18:48
yazma
yazma canım bizim açtığımız sayfalara sanane bizim hesaplarımızın derdi sana mı düştü az bakıyoruz şartlarımız eşit olsun diye

Sende durumlar nedir bu vaha da asker kesme isine ne diyorsun??? Buyuk terbiyesizlik degil mi?? Yorumunu alalim lutfen asdasd:D

Phantom111
12-12-2016, 18:50
yazma
yazma canım bizim açtığımız sayfalara sanane bizim hesaplarımızın derdi sana mı düştü az bakıyoruz şartlarımız eşit olsun diye
yogi senin hesabın mı? Bizim açtığımız sayfalara yazma diyosun?

26&53
12-12-2016, 18:50
Yarası olan gocunur. Size ait hesapların ifşası mı(?) bu ortamdan herkesin şikayet edebilme ihtimali mi(?) rahatsız edici olan?

he noldu rio benim sen mi kazandın verdigim parayı 3haftadır aglanıp duruyonuz rahatsız edici olan konu ise sürekli bir sayfa acılması ve konu her zamankı gibi rio sacmalamayı bırakın artık insanlar kendi parasını harcarkende sizden izin alıcak degil.

Phantom111
12-12-2016, 18:50
Sende durumlar nedir bu vaha da asker kesme isine ne diyorsun??? Buyuk terbiyesizlik degil mi?? Yorumunu alalim lutfen asdasd:D
Bu iskeleti dinleyin bunda iş var

yogi
12-12-2016, 18:57
he noldu rio benim sen mi kazandın verdigim parayı 3haftadır aglanıp duruyonuz rahatsız edici olan konu ise sürekli bir sayfa acılması ve konu her zamankı gibi rio sacmalamayı bırakın artık insanlar kendi parasını harcarkende sizden izin alıcak degil.

Konu rioya döndü. Açtığım konuda rio ismi geçmedi.İsmi geçenler de belli ki üzüyor birilerini yapılan amatörlükten dolayı. Konumuz rh ckl birliklerinin top 10 raporları.

SİYAH
12-12-2016, 18:57
sen bütün server boyunca böyle aglıycakmısın genel başkanım :)zaten yazmam ne kadar gereksiz bir oluşum oldugunuzu hatırlatayım dedim ben oyunu burda oynamam balık baştan kokar.


hee hadi sen bi anten tak da gel

26&53
12-12-2016, 18:58
hee hadi sen bi anten tak da gel

sen takmişşın belli kim modeli söyle begenirsem alırım:)

yogi
12-12-2016, 18:59
yogi senin hesabın mı? Bizim açtığımız sayfalara yazma diyosun?


Yugi misali biri değilim hiçbir birlik ve oluşum ile bağlantım yoktur. Ama tanısan kesin sen de komutan yapardın beni :cool:

Nozzle(-_+)
12-12-2016, 19:01
Yugi misali biri değilim hiçbir birlik ve oluşum ile bağlantım yoktur. Ama tanısan kesin sen de komutan yapardın beni :cool:

Raporlar vahiy yoluyla geldi herhalde.

26&53
12-12-2016, 19:05
Konu rioya döndü. Açtığım konuda rio ismi geçmedi.İsmi geçenler de belli ki üzüyor birilerini yapılan amatörlükten dolayı. Konumuz rh ckl birliklerinin top 10 raporları.

Siyah Ulann (http://ts7.travian.com.tr/spieler.php?uid=2310) gecen hafta 12 k askeri nerde kesti siz keserken bir şey yok başkası kesince mi zorunuza gidiyor bırakın boş işleri

Nozzle(-_+)
12-12-2016, 19:05
hee hadi sen bi anten tak da gel

Benim mesajlar da sifreli geliyor herhalde sana :cool:

yogi
12-12-2016, 19:07
Raporlar vahiy yoluyla geldi herhalde.

Düşün bağlantım olmadığı halde buluyorum bir de bağlantım olsa yugi de kimmiş yeni komutan yogi dersiniz :cool:
Hayır anlamadığım konu neden bir hesabın ifşası bu kadar tepki çekti. Herkes şikayet etsin diye konulmuş raporlar. Bu serverda herkes mi travian hariç heryere para harcıyor da bu kadar tepki çekti.

Nozzle(-_+)
12-12-2016, 19:07
Siyah Ulann (http://ts7.travian.com.tr/spieler.php?uid=2310) gecen hafta 12 k askeri nerde kesti siz keserken bir şey yok başkası kesince mi zorunuza gidiyor bırakın boş işleri

Dur oyle hemen yazma muzik acmistik biraz goz zevkimizi dolduruyorduk :D

26&53
12-12-2016, 19:09
Düşün bağlantım olmadığı halde buluyorum bir de bağlantım olsa yugi de kimmiş yeni komutan yogi dersiniz :cool:
Hayır anlamadığım konu neden bir hesabın ifşası bu kadar tepki çekti. Herkes şikayet etsin diye konulmuş raporlar. Bu serverda herkes mi travian hariç heryere para harcıyor da bu kadar tepki çekti.

agzına saglık :)

AYIYOGİİİ
12-12-2016, 19:10
Bu serverda bir tane reis var rio reyizzz gerisi hikaye rio ulannnnnnn
siyah ulann (http://ts7.travian.com.tr/spieler.php?uid=2310) gecen hafta 12 k askeri nerde kesti siz keserken bir şey yok başkası kesince mi zorunuza gidiyor bırakın boş işleri

Nozzle(-_+)
12-12-2016, 19:16
Düşün bağlantım olmadığı halde buluyorum bir de bağlantım olsa yugi de kimmiş yeni komutan yogi dersiniz :cool:
Hayır anlamadığım konu neden bir hesabın ifşası bu kadar tepki çekti. Herkes şikayet etsin diye konulmuş raporlar. Bu serverda herkes mi travian hariç heryere para harcıyor da bu kadar tepki çekti.

Cok basit cevabi buyuk ihtimalle bu konuyu acan sen gercek hesabinla konuyu acabilecek yurekte degilmiymissin buradan sunu anliyorum ayni boku yiyen biri rakibini sikayet ediyor ki ayni zamanda kendi de ifsa olmasin diye. Mesela sen siyah ulann da oynayan 5 kisi den biri olabilirsin gunlerce vahada tomaklari casuslari kestikten sonra burada gelip onlar boyle yapiyor diyince komik oluyor cidden. Ben merak ediyorum acaba bu rh birlikleri siyahlardan ayrilmamis olsa idi konu burada olacak miydi?

yogi
12-12-2016, 19:24
Cok basit cevabi buyuk ihtimalle bu konuyu acan sen gercek hesabinla konuyu acabilecek yurekte degilmiymissin buradan sunu anliyorum ayni boku yiyen biri rakibini sikayet ediyor ki ayni zamanda kendi de ifsa olmasin diye. Mesela sen siyah ulann da oynayan 5 kisi den biri olabilirsin gunlerce vahada tomaklari casuslari kestikten sonra burada gelip onlar boyle yapiyor diyince komik oluyor cidden. Ben merak ediyorum acaba bu rh birlikleri siyahlardan ayrilmamis olsa idi konu burada olacak miydi?

Bölge - + ama nozzle diye hesap yok bunun gibi birşey mi?

AİLEDEN
12-12-2016, 19:26
Bu başlığı açan kişi, siyah birliğinde BABAOĞUL hesabını kullanan, 55 yaşında olduğunu söyleyen, "naaber, nasıl ifşa ettim seni" gibi çocukça mesajlar atan ve yaşının olgunluğunu göstermeyen şahıstır.

Siyah birliklerinde top20 de 6 oyuncu bulunmakta. Önce kendi kapınızı süpürün! Multihunterları göreve çağırıyorum. Top20 deki herkesin hesabı kontrol edilsin! Ben kaç siyah oyuncusunu kesmişim, diğerleri kaç başka oyuncu kesmiş, bir envanteri çıkarılsın.

Yapılan ayıptır!

Kendiniz çalıp, kendiniz oynuyorsunuz. Foruma alaycı mesaj atan da diğer siyah oyuncularıdır. Merak etmeyin, size de sıra gelecek!

Siyah KASAP

savaşçı2
12-12-2016, 19:27
Bölge - + ama nozzle diye hesap yok bunun gibi birşey mi?
O (-_+) işaretinin anlamı - + değil bunu biliyorsunuz değil mi?

Nozzle(-_+)
12-12-2016, 19:37
Bölge - + ama nozzle diye hesap yok bunun gibi birşey mi?

O senin cahilligin bebegim :D

sedat_
12-12-2016, 19:47
herkesin hayatına kimse karışamaz yapmayın beyler adam kesiyorsa kendi askerini kesiyor kimseye zararı yok :D

Huzeyfe
12-12-2016, 20:14
Bu başlığı açan kişi, siyah birliğinde BABAOĞUL hesabını kullanan, 55 yaşında olduğunu söyleyen, "naaber, nasıl ifşa ettim seni" gibi çocukça mesajlar atan ve yaşının olgunluğunu göstermeyen şahıstır.

Siyah birliklerinde top20 de 6 oyuncu bulunmakta. Önce kendi kapınızı süpürün! Multihunterları göreve çağırıyorum. Top20 deki herkesin hesabı kontrol edilsin! Ben kaç siyah oyuncusunu kesmişim, diğerleri kaç başka oyuncu kesmiş, bir envanteri çıkarılsın.

Yapılan ayıptır!

Kendiniz çalıp, kendiniz oynuyorsunuz. Foruma alaycı mesaj atan da diğer siyah oyuncularıdır. Merak etmeyin, size de sıra gelecek!

Siyah KASAP

O hesabın sahibi forumda OXO kullanıcı ismini kullanmakta dostum.

Yugi
12-12-2016, 20:25
Neresi 55 kardeşim yalan konuşmasın kimse.

Phantom111
12-12-2016, 20:47
4 Ocakta 31 yaşına giriyorum , herkesi beklerım partıye :D

partnersiz girilmez....
İnsan kendisinin gitmeyeceği partiye milleti çağırır mı? Anlayamadım:confused::confused:

Nicholai Hel
12-12-2016, 20:49
4 Ocakta 31 yaşına giriyorum , herkesi beklerım partıye :D

partnersiz girilmez.... adem abiciğim antebe geliyorum sırf parti için.. pastadan yugi çıkacak diyorlar doğru mu

Yugi
12-12-2016, 21:40
Siyahlar ettiğini bulacak kardeşim sen merak etme.Burada siyahlar çok terbiyesizce konuşuyor fakat sessizliğimiz asaletimizden değil.Soyumuz asil olduğu için.

AYIYOGİİİ
12-12-2016, 23:56
Kanka ben sevmem siyahları ama hep bizi yeniyorlar o nasıl oluyor ? Neden biz hep yeniliyoruz
siyahlar ettiğini bulacak kardeşim sen merak etme.burada siyahlar çok terbiyesizce konuşuyor fakat sessizliğimiz asaletimizden değil.soyumuz asil olduğu için.

SİYAH
13-12-2016, 08:42
Cok basit cevabi buyuk ihtimalle bu konuyu acan sen gercek hesabinla konuyu acabilecek yurekte degilmiymissin buradan sunu anliyorum ayni boku yiyen biri rakibini sikayet ediyor ki ayni zamanda kendi de ifsa olmasin diye. Mesela sen siyah ulann da oynayan 5 kisi den biri olabilirsin gunlerce vahada tomaklari casuslari kestikten sonra burada gelip onlar boyle yapiyor diyince komik oluyor cidden. Ben merak ediyorum acaba bu rh birlikleri siyahlardan ayrilmamis olsa idi konu burada olacak miydi?

Boş boş konuşup durma benim vaham da tokmaklar kesilirken ölenlerin tokmağını mı topluyordun ?? biz tüm server boyunca kimseyi şikayet etmedik etmeyizde bir şey yapacaksak tek bir forum kullanıcı adımız war. çekinmeden açık açık gerekeni yaparız

Nozzle(-_+)
13-12-2016, 08:59
Boş boş konuşup durma benim vaham da tokmaklar kesilirken ölenlerin tokmağını mı topluyordun ?? biz tüm server boyunca kimseyi şikayet etmedik etmeyizde bir şey yapacaksak tek bir forum kullanıcı adımız war. çekinmeden açık açık gerekeni yaparız

Bak mesela dedim orada sizin hesapta oynuyor demedim kendini saklayarak bu konuyu aciyorsa kendisi de yapiyordur dedim. Sizlerden de vaha asker kesmeyi acik bir sekilde yapan sensin ornek olarak seni verdim. Bir de sikayet etmedik demissin de deneyin isterseniz kendi hesabinizla neler olacak gorelim.

Oyunfanı
13-12-2016, 10:35
Sıkıntı yapmayın abi nasılsa yenersiniz.

Babylon
13-12-2016, 14:13
Aboooooooo kimleri goruyorummm :D

Şu anda 2 üye bu konuyu inceliyor. (2 üye ve 0 ziyaretçi)
Babylon, coat-ill

SİYAH
13-12-2016, 15:23
Bak mesela dedim orada sizin hesapta oynuyor demedim kendini saklayarak bu konuyu aciyorsa kendisi de yapiyordur dedim. Sizlerden de vaha asker kesmeyi acik bir sekilde yapan sensin ornek olarak seni verdim. Bir de sikayet etmedik demissin de deneyin isterseniz kendi hesabinizla neler olacak gorelim.

Yine
Boş konuşuyorsun madem elinde bir ispat bir kanıtın war mh orada adminin maili de orada git et. Siyah ulann hesabından birisi sanırım yazmışsın senin bu şekilde beni veya arkadaşlarımı hitam etmeye hakkın yok ha var olduğunu düşünüyorsan dediğim gibi saçma sapan komplo teorilerinle değil gider mh admine şikayet edersin. konu bu kadar basit.

bigo
13-12-2016, 15:55
hahhahhah bende bu birlikteyim ama harbiden komik, kimse kızmasın .nedir bu madalya sevdası yaa . not arkadasın iyi saldırılarıda vardı yanlış hatırlamıyorsam hakkını yememek lazım

Phantom111
13-12-2016, 16:35
Yine
Boş konuşuyorsun madem elinde bir ispat bir kanıtın war mh orada adminin maili de orada git et. Siyah ulann hesabından birisi sanırım yazmışsın senin bu şekilde beni veya arkadaşlarımı hitam etmeye hakkın yok ha var olduğunu düşünüyorsan dediğim gibi saçma sapan komplo teorilerinle değil gider mh admine şikayet edersin. konu bu kadar basit.
Her ihlali mh admine şikayetle olsaydı , rio hesabı silinmişti şimdiye :D

Yugi
13-12-2016, 16:41
Kanka ben sevmem siyahları ama hep bizi yeniyorlar o nasıl oluyor ? Neden biz hep yeniliyoruz

Kardeşim burada dalga geçiyorsunuz siyahsınız evet Yogiyi şikayet ettim banladılar sağolsun modlar.Seni de etmek istemiyorum.İnsanlarla dalga geçiyorsunuz bari orjinal olun çakmalık yapmayın.Yeni teorim çıktığında dizleriniz titreyecek, ağzınızdan köpük gelicek ve şekerden komaya gireceksiniz.Siyahlar ettiğini bulacak.Bu da Yugi sözü olsun.Bb

Yugi
13-12-2016, 17:00
Oxo ne diyon mantıklı olsan iyi edersin gelmişsin 55 yaşına hala laf atıyon.

SİYAH
13-12-2016, 17:56
Her ihlali mh admine şikayetle olsaydı , rio hesabı silinmişti şimdiye :D

o zaman boş ve lakayit mesajlara buradan söyle böyle demekle olmuyor dostum. benim kızdığım nokta konuyu açan hesabı bizimle ilişkilendirmeleri. Zira siyah kasap hesabında oynayan emirhan abiyi sever sayarım. yok 5 kişiden birisi açmıstır belki falan filan diye burada dalkavukluk yapmanın bir anlamı yok

SİYAH
13-12-2016, 17:58
Halen 55 dıyor yaw :D

Yaw bu aksam 5 ten sonra böyle oluyor abi :) takma sen sabah saatlerinde daha sağlıklı oluyor yugi can :)

Phantom111
13-12-2016, 18:05
o zaman boş ve lakayit mesajlara buradan söyle böyle demekle olmuyor dostum. benim kızdığım nokta konuyu açan hesabı bizimle ilişkilendirmeleri. Zira siyah kasap hesabında oynayan emirhan abiyi sever sayarım. yok 5 kişiden birisi açmıstır belki falan filan diye burada dalkavukluk yapmanın bir anlamı yok
Üstüne neden alındın ki ben genel yazmışım onu sana mı dedim. Her multi dediğimizde gelip hortluyorsun burda :D

Nozzle(-_+)
13-12-2016, 18:40
o zaman boş ve lakayit mesajlara buradan söyle böyle demekle olmuyor dostum. benim kızdığım nokta konuyu açan hesabı bizimle ilişkilendirmeleri. Zira siyah kasap hesabında oynayan emirhan abiyi sever sayarım. yok 5 kişiden birisi açmıstır belki falan filan diye burada dalkavukluk yapmanın bir anlamı yok

sen mesajlari gozunle okumayi dene..

SİYAH
13-12-2016, 19:27
Üstüne neden alındın ki ben genel yazmışım onu sana mı dedim. Her multi dediğimizde gelip hortluyorsun burda :D

zaten ben sana cevap vermedim sen üzerine alınmıs msg cevap veriyorsun. başkasına cevap verdiğim bir metni editlemişsin. niye böyle anlama sorunu yaşıyorsun ?

Phantom111
13-12-2016, 19:31
zaten ben sana cevap vermedim sen üzerine alınmıs msg cevap veriyorsun. başkasına cevap verdiğim bir metni editlemişsin. niye böyle anlama sorunu yaşıyorsun ?
Benim mesajıma cevap vermişsin :D

26&53
13-12-2016, 19:41
Oxo ne diyon mantıklı olsan iyi edersin gelmişsin 55 yaşına hala laf atıyon.

eee bu yaştan sonra bilgisayar kullanıcam dersen sacmalaması mantıklı oda öyle mutlu oluyo:)

Jİ SUNG PARK
15-12-2016, 05:21
Halen 55 dıyor yaw :D

aga sen 55 misin be ohoooo senin gozler topraga bakiyor sakat valla senin is:cool:

Jİ SUNG PARK
15-12-2016, 05:24
eee bu yaştan sonra bilgisayar kullanıcam dersen sacmalaması mantıklı oda öyle mutlu oluyo:)

Allahini seversen su yugiyle seni paraylami verdiler yok oyleyse geri iade istiycem nerde sacmalik ordan yorgan biti gibi cikiyonuz adamlar yakalamis ortaya sermis rezil rusva etmis sen kilicdaroglu gibi siyaset yapmaya calisiyon.

Phantom111
15-12-2016, 09:03
Allahini seversen su yugiyle seni paraylami verdiler yok oyleyse geri iade istiycem nerde sacmalik ordan yorgan biti gibi cikiyonuz adamlar yakalamis ortaya sermis rezil rusva etmis sen kilicdaroglu gibi siyaset yapmaya calisiyon.
Vahasında casus kesen adam rezil adam mıdır ?

Jİ SUNG PARK
15-12-2016, 16:10
Vahasında casus kesen adam rezil adam mıdır ?

vahasinda kendi askerini kesip profiline siyahlari kesiyom deyip sonra ifsa olursan bence rezilsin once yalan yanlis konusmuycan.

Huzeyfe
15-12-2016, 16:25
vahasinda kendi askerini kesip profiline siyahlari kesiyom deyip sonra ifsa olursan bence rezilsin once yalan yanlis konusmuycan.

Kestiği kendi askerleri de değil ki. Satıcıdan 10k tokmak ve casus desteği istemiş onları kesmiş. Bir de onlara mı hammadde harcasın dimi ama :)

Jİ SUNG PARK
15-12-2016, 18:17
Kestiği kendi askerleri de değil ki. Satıcıdan 10k tokmak ve casus desteği istemiş onları kesmiş. Bir de onlara mı hammadde harcasın dimi ama :)

ordada haklisin :D

KUZEY-Albatros
16-12-2016, 16:20
Siyahlar ettiğini bulacak kardeşim sen merak etme.Burada siyahlar çok terbiyesizce konuşuyor fakat sessizliğimiz asaletimizden değil.Soyumuz asil olduğu için.

Yani sen asil değilsin ama soyun asil öylemi:)
Soyundaki asalet sana bulaşmamış :)

KUZEY-Albatros
16-12-2016, 16:25
Kardeşim burada dalga geçiyorsunuz siyahsınız evet Yogiyi şikayet ettim banladılar sağolsun modlar.Seni de etmek istemiyorum.İnsanlarla dalga geçiyorsunuz bari orjinal olun çakmalık yapmayın.Yeni teorim çıktığında dizleriniz titreyecek, ağzınızdan köpük gelicek ve şekerden komaya gireceksiniz.Siyahlar ettiğini bulacak.Bu da Yugi sözü olsun.Bb

Yugicim sen bu teorilerini oturduğu yerden mi üretiyosun:)